Braxen
30th April 2004, 17:30
Hej!
Ni får gärna lämna synpunkter på olika aktiviteter mm som ni skulle vilja ha!
Detta gör det lättare för styrelsen att försöka planera fram något kul för er, istället för att dom själva enbart ska försöka hitta på saker!
Skicka ett PM till någon av dem, om ni har förslag som ni vill dela med er, så kan dom diskutera förslagen med resten i styrelsen!
Tackar på förhand!
mvh Tobbe!
En liten get together me grillning o sånt vore ju kul!
M.I.C.K.E
15th July 2004, 17:25
kanske kunde dra ihop ett gäng som träffas, kör lite inspirerande vägar (5-10 mil) och stannar och fikar någonstans..
Pulsar
15th July 2004, 19:28
konkörningen var rolig ni hade förra året.
s40se
16th July 2004, 03:26
fixa en liten crusing inom stan kansek inget olagligt men typ som gasamer gör
Amazonisten
18th September 2005, 18:38
Börnut tävling! Men seriöst, skulle det inte kunna gå att fixa i någon sorts ordnad form? Finns något som kallas bjuvsburnouten har jag för mig. Finns regler o allt. Skulle nog inte va svårt att få tex landbloms att sponsra lite på nåt sätt '12'
O som s40se föreslog, en crusing. Det som gör crusingen mycket roligare är när det finns massor med folk på gatorna. Att som vi förut gjort dra igång en crusing runt 22 tin' förlorar lite då sin charm (inte en djävel ute, knappt).
Det jag tror gjorde wheels crusing lyckad (tyckte jag i alla fall) var att det var mycke annonsering innan. Det gjorde dels att många deltog i crusingen OCH att mycket folk var ute o gick för att titta på.
Amazonisten
18th September 2005, 18:40
Var det här en gammal tråd ser jag nu? Hur som helst lika aktuellt nu. Värt att fundera på till nästa år.
Viggen-Finspång
18th September 2005, 18:41
Swespy har ingen styrelse längre...