Djrosa
20th April 2010, 14:14
tja jag e Dahl har varit med på ett par träffar i sommras då jag antingen åkte som passagerare i en mörkblå Saab 900 2.0 turbo eller körde morsans Renault clio 1.4. men nu har jag inhandlat en egen bil en Audi 80 2.0E så då blev det väll dags att dra sig till swespy. jag e 21 år gammal och bor i norrköping för tillfället men överväger att dra till norge för att jobba. har redan varit i norge och jobbat förra vintern då jag slaktade fisk på en ö som hette fröya och låg bokstavligt talat mitt ute i ingenstans (om man åkte västeråt från ön så var nästa stopp grönland).
Jag har varit motorintresserad sedan födseln och har åkt cross på kråkvilan vilket messt resulterat i benbrott och ambulansresor. nu för tiden går jag arbetslös och har gått en teknisk utbildning på ebersteinska.
om någon skulle vara intresserad av att åka med till norge och jobba finns det plats över i min bil och eftersom att jag antagligen får åka ensam hadde det varit trevligt med sällskap.
Jag har varit motorintresserad sedan födseln och har åkt cross på kråkvilan vilket messt resulterat i benbrott och ambulansresor. nu för tiden går jag arbetslös och har gått en teknisk utbildning på ebersteinska.
om någon skulle vara intresserad av att åka med till norge och jobba finns det plats över i min bil och eftersom att jag antagligen får åka ensam hadde det varit trevligt med sällskap.