Visa fullständig version : Gatbilar.se karavan till Autoexperten
Rodney 27th July 2007, 12:46 Den 27/7 kl 20.30 kommer gatbilar.se till Autoexperten för att visa upp sina bilar.
Dom kommer att stanna till ca 22.00, efter det så blir det cruising genom Norrköping.
Kom till Autoexperten och kolla på feta bilar. Butiken håller öppet under kvällen.
Patrik-S2 27th July 2007, 12:55 såg karavanen när dom övernatta på scandic i jönköping kan garanter ett gäng väldigt feta bilar!!!
Lindgren 27th July 2007, 12:56 Jag kommer dra dit ;D har sett bidler från dom.. SATAN VILKA BILAR :D
http://www.gatbilar.se/tour2007/index.php
Ghost 27th July 2007, 13:03 Klart man måste dit och kika !
supratjejen 27th July 2007, 13:36 Mötte dom igår på rv 40 när jag var på väg till göteborg i ärenden.. Var en hel del fräcka bilar med!!
Kan nog vara värt att åka in till stan en sväng:) Synd på vädret bara..
Willy 27th July 2007, 13:42 Micke kommer att ställa ut sin Drifting bil. BMW Z3.
Så jag kommer nog vara närvarande =)
Geiborg 27th July 2007, 16:31 Tror nog bestämt att Johan skulle komma med sin drifting nissan också.
:D Hoppas det slutar regna och åska bara :D
Matte.Larsson 28th July 2007, 00:22 Mycket trevlig tillställning trots vädret!
Träff 28th July 2007, 00:45 Jovisst var det trevligt :) Men Willy, du var ju fan inte där :( ;)
Vädret vart hyffsat bra och skapligt många pers ändå :)
Fin tillställning
/Danne
Trevligt. Träffade folk från sthlm som jag känner som ställde ut :)
racing-jimpa 28th July 2007, 01:19 Tycker det va riktigt maffigt när dom ställde upp sej på rådmanshus torget...
Willy 28th July 2007, 01:57 Jovisst var det trevligt :) Men Willy, du var ju fan inte där :( ;)
Vädret vart hyffsat bra och skapligt många pers ändå :)
Fin tillställning
/Danne
Jamen va fan då, drack ju ikväll!
Får ju passa på va...
supratjejen 28th July 2007, 14:18 Trevlig träff med ganska många besökare. Cruisingen var lite oplanerad verkade det som. Lämnade tåget vid rådhuset för att åka hem och redigera det min polare filmat under kvällen. Resultatet kan ni titta på www.garaget.org/supratjejen
Lindgren 28th July 2007, 16:18 Från gatbilar.se =
Norrköping är tokhett!
Att Norrköping har en stor skara bilentusiaster visst vi, men att det var i denna skala kunde vi bara drömma om!
Fantastisk uppslutning på Autoexperten även i Norrköping, underbart klar och frisk kväll slutade med en STOR cruising.
Lindgren 28th July 2007, 17:54 Trevlig träff med ganska många besökare. Cruisingen var lite oplanerad verkade det som. Lämnade tåget vid rådhuset för att åka hem och redigera det min polare filmat under kvällen. Resultatet kan ni titta på www.garaget.org/supratjejen
Kollade på filmen nu :D Mycket bra gjord :D vid 1.31 eller när det är 41 kvar i filmen ser man när kooz står o klappar på mig och visar mig fingret för det var allvarligt snack det där haha ;D
Direkt länk till filmen om det är nån som itne hittar på garaget = http://www.garaget.org/video/ffughlz5igys
quilta 28th July 2007, 17:59 såg hela tåget när jag var ute o jobba inatt, såg ut att va en hel del fina bilar med! fan att man missade både det igår OCH träffen ikväll :/
supratjejen 28th July 2007, 18:42 Kollade på filmen nu :D Mycket bra gjord :D vid 1.31 eller när det är 41 kvar i filmen ser man när kooz står o klappar på mig och visar mig fingret för det var allvarligt snack det där haha ;D
Direkt länk till filmen om det är nån som itne hittar på garaget = http://www.garaget.org/video/ffughlz5igys
Jaså det var du..:)
Ljudet blev lite knasigt och så var inte låten den bästa... Formatet blev lite fel oxå.. Ska försöka göra bättre film ikväll från meetet:)
Tack för länken, var inte säker på hur man gjorde..
Lindgren 28th July 2007, 18:57 Jaså det var du..:)
Ljudet blev lite knasigt och så var inte låten den bästa... Formatet blev lite fel oxå.. Ska försöka göra bättre film ikväll från meetet:)
Tack för länken, var inte säker på hur man gjorde..
Hehe japp det var jag ;D
Det var ju bra ändå tycker jag :) Det ltåer bra lycka till me filmen som ska göras ikväll då :)
Evo TME 29th July 2007, 23:16 Kul att de kunde städat efter sig, står nu utanför mitt jobb ölflaskor här o där...
|