Visa fullständig version : Konbane körning 8-Juli
hondapower 2nd June 2006, 16:29 Hej alla!
Dags för lite Konbane körning!
Körningen kommer hållas i Norrköping på Norrköpings halkbane anläggning ute vid norrköpings motorstadium.
Följande företag finns på plats:
Bra Ljud I Bil
Autoexperten
Datum
Lördagen den 8-Juli.
Kl 10:00 öppnar grindarna på Norrköpings halkbane anläggning uppe vid Norrköpings motorstadium.(kråkvilan) och stänger inte förens kl 19:00.
Priser:
För varje ekipage som beträder banan - 250Kr
Inräde per person - 20Kr
Barn under 10år Gratis i målsmans sällskap!
Det kommer finnas enklare mat och dryck på plats under dagen.
Kart länk!
http://kartor.eniro.se/
Lindövägen 80!
Lite regler som kommer gälla under dagen!
1.INGEN alkohol!
2.man för sig på ett korrekt sett!
3.man respekterar avspärrningarna för allas säkerhet!
4.man gör som funktionär säger till om!
Några regler som även kommer gälla för dom som skall köra.
1.bes & skattad bil! (har med din försäkringen att göra)!
2.man LYSSNAR på funktionärer på området!
3.man gasar BARA på banan!
4.bälte vid körning är ett KRAV!
5.hjälm skall användas vid körning!
Önskar alla hjärtligt välkommna på en dag fylld med skoj och skrikande däck!
OBS:alkohol kommer INTE accepteras på området!
*uppdatering*
OAVSETT väder så kommer inga ändringar göras!
Jani Saastamoinen
Toyota Starlet
OJOJ Vad min Starlet ska få lida :D
Då får man hoppas på trevligt väder .
Det där med att det skulle vara dyrt med 250 kr det tycker jag inte för snuten brukar vilja ha 600 kr '12' .
Moffegrev 2nd June 2006, 22:01 jag kör mer än gärna...rasta skodan lite..;)
jo jag rastar gärna Forden lite.
Är på utan tvekan
Mathias Kemgren
Ford focus rs
Smuger 3rd June 2006, 18:40 Kommer gärna o gasar lite... Skåpet ska få bekänna färg....
Willy 4th June 2006, 14:23 Hmm, Va fan, nån måste ju komma sist!
Jag är väll på!
Auner 4th June 2006, 15:41 Simon Aunér
Honda Accord
Vill köra! Kalaskul initiativ, är så impad över att du kämpar vidare med arrangemang, all heder åt dig!
Tommy^_ 4th June 2006, 16:17 Får jag ut bilen innan dess så ska den testas där :)
Har aldrig kört Rs så ni får säkert mycket att skratta åt
Tommy Fredriksson
Volvo 240 Turbo
Kan nog tänka mig att ställa upp jag med. Får tag på en bil inom kort :)
Lunkn 4th June 2006, 20:49 Daniel Lundqvist
Honda Crx TSE (Tejp Super Edition)
Härligt härligt, har en skitbil men det är jävligt skoj att köra!.
hondapower 6th June 2006, 22:47 alla oavsett bil är välkommna att köra!
tanken är ju inte att det är en fråga om liv och död,utan snarare en skit skoj dag för alla!!
såå,inga fler som vill köra?
zebastian_berg 6th June 2006, 23:54 Jag vill nog gärna köra lite också.... :)
gusten 7th June 2006, 00:08 låter roligt, kommer gärna o kör
Mathias Gustavsson
Saab 9000 Turbo
Lunkn 7th June 2006, 00:36 Skriv Namn OCH BIL som hondapower säger. Annars börjar jag rensa. // lunkan
Ricke 7th June 2006, 20:03 Rickard Karlsson, BMW 320 är me!
Vilket datum ca är det tänkt att bli åka av egentligen. Har jag inget annat för mig så är jag på.
Johan Enlund
Volvo 740 Tic
forever_skyline 8th June 2006, 17:35 kommer gärna o kör! är det fortfarande 8juli?
martin nilsson
lancer evo II
Berqa 13th June 2006, 23:08 Jag kommer med familjeräsern om den är hel efter Kinnekulle ringen...!
Danne Bergqvist
Saab 9-5 "inte snabb, men låg" >=(
hondapower 15th June 2006, 15:01 halloj alla!
som det verkar nu i dags laget sa kommer det bli aka av.
Japp det ar sagt 8 Juli om det blir av!
ska dock ta en sista sammanrakning nar ja kommer hem i borjan pa nasta vecka.
sitter just nu borta pa Irland och njuter av all Japan import som rullar har.
Skylines,Evo,Honda,mm mm mm
pa aterseende
//
Tommy
Mikael 22nd June 2006, 12:21 Rensat tråden... Skriv enbart om ni ska köra o vilken bil ni ska köra med....
Tommy^_ 25th June 2006, 13:19 Eftersom det är en bra grej att veta så frågar jag här.
Finns det några regler?
hondapower 26th June 2006, 02:04 Eftersom det är en bra grej att veta så frågar jag här.
Finns det några regler? Kul att nån frågar!
när frågan nu ställs så kommer några nyckel regler som kommer gälla ALLA den här dagen PÅ området.
1.INGEN alkohol!
2.man för sig på ett korrekt sett..dvs,man varken står och gapar en massa skit eller annat!
3.man respekterar avspärrningarna för allas säkerhet!
4.man gör som funktionär säger till om!
Några regler som kommer gälla för dom som skall köra.
1.bes & skattad bil.(har med försäkringen att göra)!
2.man LYSSNAR på funktionärer på området!
3.man gasar BARA på banan!
4.bälte vid körning är ett KRAV!
5.hjälm skall användas vid körning!
MvH
hondapower 29th June 2006, 00:04 Se första inlägget för Information!
Knotan 29th June 2006, 01:28 jag kommer om bilen är hel
niklas laine 745t
ante240 30th June 2006, 15:30 Jag är på!
andreas gustavsson volvo 244 tic
Lunkn 3rd July 2006, 23:05 Finns det några "depåer" eller liknande där man kan ställa bilarna när man inte kör?.
hondapower 3rd July 2006, 23:20 Finns det några "depåer" eller liknande där man kan ställa bilarna när man inte kör?. Absolut.
men givetvis i mån om plats beroende på hur många som kommer komma och köra.
besöks parkeringen ligger tom 30M ifrån området!
Lunkn 3rd July 2006, 23:26 Absolut.
men givetvis i mån om plats beroende på hur många som kommer komma och köra.
besöks parkeringen ligger tom 30M ifrån området!
Ahh underbart, börjar dra ihop sig, ska bli jävligt skoj. Ska du köra själv?
hondapower 4th July 2006, 02:39 Ahh underbart, börjar dra ihop sig, ska bli jävligt skoj. Ska du köra själv?
nej,kommer inte finnas tid eller funktionärer för att ja ska hinna köra.
har inte kvar hondan längre så det gör inte så mycket att ja inte hinner/kan köra.
NitraM 4th July 2006, 11:24 Jag kommer som cheerleader då bilen jag har nu inte har någon väghållning alls.
kan även fungera som funktionär om så skulle behövas.
om det behövs skicka pm.
och all heder till dig Tommy.
Mekar för fullt med bilen nu för att ha den klar till helgen :D
Tommy^_ 4th July 2006, 17:55 Mekar för fullt med bilen nu för att ha den klar till helgen :D
Fan va du överdriver, du står ju bara o svär ;D
hondapower 4th July 2006, 22:02 håll er till tråden tack!
Sunkan 5th July 2006, 15:56 Är det någon anmälning eller är det bara o komma på lördag??
forever_skyline 5th July 2006, 16:14 Är det någon anmälning eller är det bara o komma på lördag??
ska bara vara att komma ner på lördag... betala sina 250kr (plus 20kr??) o smiska bilen på konbanan..
edit: om man uppfyller de regler som arr. satt dvs.. :)
hondapower 5th July 2006, 19:42 Precis så som *forever skyline* säger!
bara att dyka upp och köra.
MvH
Auner 6th July 2006, 17:18 Syns på lördag då kl 10, hoppas på många gasglada, ni kommer få så mycket smisk =)
Caffe 6th July 2006, 17:25 Någon som ska åka från linköping som man kan åka tor med?
Tänkte ta lite kort på tillställningen...
/Caffe
(FIXAT!)
kommer dit och kör...så får ni se hur det blir med en turbo när man kör med för högt ladd för länge......:(
Evo TME 7th July 2006, 07:56 dvs kostar det 270 kr för att köra? Ingår inte inträde i körningen?
hondapower 7th July 2006, 12:07 dvs kostar det 270 kr för att köra? Ingår inte inträde i körningen? givetvis så omfattar dessa 250Kr inträde för en person och dennes körning på banan.
Evo TME 7th July 2006, 12:40 givetvis så omfattar dessa 250Kr inträde för en person och dennes körning på banan.
okej!! Får se om jag dyker upp, om jag nyktrat till då! :)
Knotan 7th July 2006, 14:25 står utan låda å turbo nu så får se om jag hinner bli klar eller ej. måste ju svetsa nytt svep på lådan först.
polaren på MA-teknik skulle förhoppningsvis hjälpa med med det ikväll.
sen måste jag lägga om nya däck i bak.
bli rväll några gammla as, finns ju ingen väghållning som läpmar sej för sån här körning i 2tonnsklossen så får väll satsa på å hålla däcksryk hela rundan istället :lol:
solle 7th July 2006, 15:23 Hur länge håller ni på? Vill gärna komma och kolla, men sover till 12-13 då jag jobbar natt.
Tommy^_ 7th July 2006, 15:55 Du kan skriva av mig.. hinner inte besikta bilen så det skiter sig.
hondapower 7th July 2006, 18:58 Hur länge håller ni på? Vill gärna komma och kolla, men sover till 12-13 då jag jobbar natt. står i första inlägget!
men lite hjälp på vägen,det håller på mellan kl:10-19.
så du har gått om tid att hinna vakna och köra lite.
MvH
_palma_ 7th July 2006, 19:48 får se om jag hinner med.. skulle vara kul o testa.. har aldrig kört bana innan
Micke 16v 7th July 2006, 19:49 Skall man visa övriga hur en Honda beter sig på bana ? ... hehe
(noll erfarenhet på konbana kan bli intressant)
maniac 7th July 2006, 20:20 Peter Åstrand honda crx.
----------------------------------------------------------------------------
Peter Åstrand
Viggen-Finspång 7th July 2006, 22:08 Peter Åstrand honda crx.
Har lagt till ditt namn i signaturen. Läs reglerna!
hondapower 8th July 2006, 00:17 får se om jag hinner med.. skulle vara kul o testa.. har aldrig kört bana innan Klart du hinner med.
har ingen betydelse hur många ggr man kört konbana tidigare,för alla banor är oftast inte den andra lik.
plus att det är tänkt att man ska köra och få ha en skit kul dag på köpet.
MvH
Lunkn 8th July 2006, 00:58 Vet inte om någon läser här innan ni drar i morgon. Men skulle va skitbra om någon har en extra hjälm att låna mej. Hittar fan inte min hjälmjävel. Bara komma fram isf, har en röd honda crx som ser ut att hamna på skroten vilken sek som helst.. // danne
maniac 8th July 2006, 01:59 lunkan har du däck till imorgon eller ska jag ta med ?
Lunkn 8th July 2006, 09:48 Om du hinner läsa detta så skulle de va skitnice om du tog med!. // lunkab
Skoj som fan o köra fast man knappt hittade rätt på banan :)
Släng upp alla filmer o bilder som togs om ni kan :)
maniac 8th July 2006, 18:00 Kul att testa på lite konbana,lite lurigt innan man fattade banan men det får man nog skylla sig själv som inte var med från början.synd att regnet kom bara vem var nr 5? något sa att det var en blå subaru ,själv var jag nr 11 om någon undrade.
Yonaz 8th July 2006, 18:11 Nr. 5 Grå Impreza tillhör mig =)
Efter lunchen lekte vi faktiskt lite mer ute på banan, regnet gjorde att tiderna inte blev något vidare men lika kul iaf.
/J
Lunkn 8th July 2006, 18:14 Ja det va riktigt skoj, synd bara på vädret som sagt. Annars skitskoj att testa på, och tack för lånet av slicksen Peter :)
skitkul att hondapower orkar ge sig på att fixa sånt här!
vet att de e mer på G också '12'
hondapower 8th July 2006, 19:08 skulle uppskatta om alla från Swespy som körde idag och hade en siffra på sin bil uppger i den här tråden följande.
SIFFRA
BIL
NAMN
tiderna från dagens körning kommer summeras och sen läggas upp.
det finns även ett snaskigt prisbord som inte han att få någon ny ägare pga alla flyckt undan regnet.
men några priser är i dags läget redan bestämda och vinnaren kommer kontaktas.
övriga vinnare kommer även kontaktas efter att uppgifterna ovan i inlägget fyllts i av respektive.
MvH
lyckat! en applåd till arrangörerna '99'
Nr: 6
Saab 900 T -97
Johan Lindh (finns ej här, nås via mig)
maniac 8th July 2006, 19:27 Nr 11
Honda crx -92
Peter Åstrand
Nr 3
Toyota Starlet -85
Jani Saastamoinen
940-Finspång 8th July 2006, 19:36 Hur många blev ni sen då som körde alltså ?
räven 8th July 2006, 21:25 Det var väl 16 bilar som körde tror jag, iaf tiil kl 14 när vi drog............
Jättecred till Hondapower som fixar sånt här!!!!!!!!!!!!
Hoppas det blir mer framöver, jag ställer gärna upp och hjälper till.......
NR:9
Ford Focus RS
Mathias Kemgren
maniac 8th July 2006, 22:51 nr 10
Honda crx 89(gul)
Peter Johansson(hänger inte här men nås via hpc (reddevil))
Lunkn 8th July 2006, 23:55 Nr 16
Honda Crx
Daniel Lundqvist. (48.5 tid)
Yonaz 9th July 2006, 01:44 Nummer: 5
Bil: Subaru Impreza
Namn: Jonas Öhrling
Nås på: jonas@impreza.nu
/J
Caffe 9th July 2006, 01:51 Klar med bilderna!
Alla blev inte helt 100 och det är vissa bilar som är skapligt överrepresenterade på bilderna av den enkla anledningen att jag inte orkade fotografera varenda bil som drog förbi utan fotograferade lite nu och då...
http://event.fredrikmedia.se/konbana_060708/
/Caffe
Yonaz 9th July 2006, 02:29 Som vanligt riktigt fina bilder Caffe.
Föraren till den vita Forden imponerade med mycket fin körning.
Detta är respekt: http://event.fredrikmedia.se/konbana_060708/konbana_060708_067.jpg
- Jädrar va fränt!
/J
Smuger 9th July 2006, 02:58 Nr: 2
Bil: Volvo 245 "Grillguard Limited Edition"
Namn: Rickard Jörgensen
maniac 9th July 2006, 12:45 fina bilder!
chris 9th July 2006, 13:05 Som sagt, fina bilder!
Alla såg ut att ha roligt iaf...trots regn
Tommy^_ 9th July 2006, 15:47 Tommy fick du ihop det ekonomiskt? Om det blir en nästa gång i år så ska jag vara med!
Det va riktigt kul att bara kolla på :)
hondapower 9th July 2006, 17:39 Tommy fick du ihop det ekonomiskt?NEJ!!
Caffe 9th July 2006, 17:40 Aj då, men var det mycket som diffade?
Auner 9th July 2006, 18:11 Kul att köra! Kul att min skrutt kom med på några bilder också =)
Nr 1
Honda Accord Black Edition
Simon Aunér
Konstruktiva tips finns att hämta om det blir en nästa gång, vilket vi får hoppas!
NitraM 9th July 2006, 18:16 riktigt kul att va där. synd att det inte gick runt för dig tommy.
ante240 9th July 2006, 18:16 Det var kul men synd att man inte hittade rätt riktigt i början på banan, ska uppgradera väghållningen mer om det blir mer körning!
nr 17
Volvo 244t m-grå
12
Johan Enlund
Grå 740 tic
Ricke 9th July 2006, 20:07 4
Rickard Karlsson
Svart BMW 320
hondapower 9th July 2006, 21:46 Aj då, men var det mycket som diffade? *EDIT*
NitraM 9th July 2006, 22:14 jag fattar dock inte riktigt. det är hur många som helst som vill rejsa och köra som faan. här är en sak som Tommy fixar som är perfekt och LAGLIGT men ändå så dyker det bara upp ett få tal bilar.
mycket snack och ingen verkstad.
de som klagar på att inget händer här i nrkp kan ju fundera på varför inget händer när NI aldrig ställer upp när det väl arrangeras saker.
blir så trött....
men det var riktigt trevligt och kul att va där.
mvh Martin
ps: de som vill svara på mitt inlägg av något slag som kan bli OT ta det i mitt pm.
Viggen-Finspång 9th July 2006, 23:05 jag fattar dock inte riktigt. det är hur många som helst som vill rejsa och köra som faan. här är en sak som Tommy fixar som är perfekt och LAGLIGT men ändå så dyker det bara upp ett få tal bilar.
mycket snack och ingen verkstad.
de som klagar på att inget händer här i nrkp kan ju fundera på varför inget händer när NI aldrig ställer upp när det väl arrangeras saker.
blir så trött....
men det var riktigt trevligt och kul att va där.
mvh Martin
ps: de som vill svara på mitt inlägg av något slag som kan bli OT ta det i mitt pm.
Håller med fullständigt! Vi måste ju ställa upp nu när det väl ordnas nått. Ett sånt här arrangemang får ju inte gå back när det ordnas och det ska väl inte kunna gå back eftersom alla tjatar om att det ska hända nått hela tiden.
Mvh. Adde som jobbat hela helgen.
badboy kink 9th July 2006, 23:52 har det inte alltid vart så med swespy medlemmar mye gnæll om aktiviter och no show nær saker blir ordnat:nasty:
hondapower 10th July 2006, 00:40 allså det är för min del egentligen ointressant om det gick plus eller minus vad gäller mina egna utlägg för det här evenemanget.
ja gör det för att det är nått ja tycker är kul och verkligen trivs med,men visst denna gång när det handlade om ganska mycket pengar för att styra till detta så hade man ju hoppats på att det inte skulle bli så pass mycket som felade för att det skulle gå plus minus noll.
men samtidigt så har ja gått plus på alla tidigare.
ser det bara som att man blivit en erfarenhet rikare nu och ja kommer inte lägga ner bil evenmangen bara för att det inte gick bra denna gång.
håller redan på med nästa grej som förhoppningsvis kommer bli ett renodlat sammarbete och inte kosta mig några direkta pengar.
utan bara en kul grej att bjuda Norrköpings bil entuiaster på.
men visst,ja får nog tyär hålla med lite om att det är lite dåligt drag i den här staden när allt väl kommer till.
men samtidigt så var ja själv medveten om att ja lagt denna körning under samma helg som Power Meet.
så ja klandrar ingen utan hoppas bara på att mer folk behagar att dyka upp till nästa gång.
ang tidslistan för er som har kört så är tanken att det skall börjas att kolla igenom alla tider och göra nån söt liten lista av det under natten alt morgon dagen.
MvH
Micke 16v 10th July 2006, 00:50 #15 hade jag ! 42.4 nått i tid men tyvärr 5sek i straff på det....
Ja körde totalt 3ggr men fatta fan inte hur banan var tänkt att köras så det blev bara en godkänd tid !
Sen kom regnet....tur för er andra för ja hade flera sek. att kapa......
Ja hade me svårt med att hitta rätt på banan, gjorde det 1 gång av typ 4-5 försök.. lyckades ta en kon så man fick tillägg då med :blabla:
hondapower 10th July 2006, 03:20 det gjordes en ban genom gång i början av dagen.
det erbjöds nya genomgångar under dagen allt eftersom nya förare dök upp.
det frågades specifikt till en del som körde om dom ville ta en tur runt banan med sällskap av någon av funktionärerna men det avböjdes iaf.
alla dessa ggr tackades det nej eller var helt tyst.
förutom 1 gång av en av förarna som kom senare under dagen och ville köra.
så,själv förstår jag inte vad det egentliga felet är då när folk säger att banan var svår Lr svår förstådd men ändå tackar nej till hjälpen som erbjuds!
var flera som tyckte banan var kul och trevlig att köra och som även körde rätt.
forever_skyline 10th July 2006, 10:22 Nr 14
Martin Nilsson
Mitsubishu Evo II
tyckte de var jeeavligt skoj!! himmla kul sen när de slutat regna oxå!! synd bara att man drog av en gång...:D satt o kolla igenom filmen igår o klippte ihop lite snabbt:
Evo 2 på konbanan
(http://media.putfile.com/Mitsubishi-Evo-II-pa-konbana)
o sen en på Auners Honda Accord Black Edition
Accorden (http://media.putfile.com/Honda-Accord-Black-Edition-pa-konbana)
NitraM 10th July 2006, 15:13 blev inte filmerna från kameran utan på bra eller?
annars helt ok =)
forever_skyline 10th July 2006, 15:33 blev inte filmerna från kameran utan på bra eller?
annars helt ok =)
ju då, de tror ja nog, men de e TT som har dem... dem där filmerna e va ja filma (bland annat)... '124'
NitraM 10th July 2006, 16:41 aaah ok =) skulle vara snyggt att klippa in dem med annars =)
forever_skyline 10th July 2006, 17:05 aaah ok =) skulle vara snyggt att klippa in dem med annars =)
e tanken.. :D
Claw 10th July 2006, 21:31 extremt kul lite trisst med vädret bara HOPPAS att det blir av Flera ggr!!?
nån framgång med tiderna än?
TurboTias 10th July 2006, 21:46 Saab 900t, Accord, EVO II
http://videos.streetfire.net/video/6f573e2b-32af-4659-821c-4bf0c2a2bb99.htm
;);)
gusten 10th July 2006, 23:12 Skulle ha kört om jag hade lyckats bytta min drivaxel, men får inte bort bulten som den sitter fast i.
En del Kanske hörde hur de lätt på kvällen på träffen.
hade sett fram imot o köra, men som sagt fick inte igjordning på bilen tyvärr.
PsiXes 11th July 2006, 19:59 Just det, det togs även bilder på kvällen lr har jag fel? Vart har dom bilderna hamnat?
maniac 13th July 2006, 14:07 hur går det med tiderna då tommy?
Lundin 13th July 2006, 16:40 Kommer detta genomföras flera gånger?
hondapower 13th July 2006, 23:45 Ber om ursäkt till alla som väntat nu under en tid på att få se tider och vinnare på konbane körningen.
Har haft fullt upp med att planera nästa Konbane körning,men här kommer
bästa tiden för varje förare och även vinnarna i dom olika kategorierna.
Simon Aunér *Honda Accord* ~ 45,16
Rickard Jörgensen *Volvo 245* ~ 46,60
Jani Saastamoinen *Toyota starlet* ~ 47,57
Rickard Karlsson *Bmw 320* ~ 49,12
Jonas Öhrling *Subaru impreza* ~ 41,43
Johan Lindh *Saab 900t* ~ 51,75
Mattias Benefors *Opel Calibra turbo* ~ 42,39
Jimmy AUTOEXPERTEN *Ford Fiesta* ~ 41,67
Mathias Kemgren *Ford Focus RS* ~ 41,69
Peter Johansson *Honda Crx -89 (gula)* ~ 42,90
Peter Åstrand *Honda Crx -92* ~ 41,43
Johan Enlund *Volvo 740* ~ 54,42
Daniel Bergqvist *Saab 9-5 kombi* ~ 46,57
Martin Nilsson *Mitsubishi Lancer Evo2* ~ 44,32
Mikael Haraldsson *Civic Type-R* ~ 47,46
Vill poängtera att några av pris kategorierna inte skall tas personligt,utan mer som en rolig grej så ingen får sura miner pga dem.
Restrerande personer som har kört och inte hittar sin tid ovan har inte fått någon godtjänd tid.
Dvs,man har kört fel på banan och pga det inte fått någon gilltig tid!
Vinnarna!
DAGENS SNABBASTE TID 41,43
Jonas Öhrling Impreza - Kenwood 6x9 högtalare
Peter Åstrand Crx - Magnat 5,25" 2vägs framsys
DAGENS RISHÖG
Jani Saastamoinen Starlet - Neon rör (grönt) och Kenwood T-shirt
DAGENS FOTOGRAF
Mattias Benefors son Liam - Keps från Autoexperten & Kenwood samt Race sport nyckel band
http://event.fredrikmedia.se/liams_bilder_konbana_060708/
DAGENS FAMILJE RÄSER
Danne Bergqvist 9-5 kombi - Bra Ljud i Bil T-shirt & Pioneer nyckel band
DAGENS HÅRIGASTE SATTSNING
Jimmy från Autoexperten Fiesta - Bra Ljud i Bil jacka
http://img103.imageshack.us/img103/3392/namnls7ra.jpg
SNYGGASTE SVAJ & DAGENS MÄSTE SATTSARE
Rickard Jörgensen 245 kombi - Inkopplings kit för slutsteg från Kicker
Ni som underade om det blir fler Konbane körningar!
http://www.swespy.com/forum/showthread.php?t=14750
Får man inget pris för sämsta bästa tid ;)
Lunkn 14th July 2006, 17:01 buuuuuuu :(, en tid kunde man fått iaf men men.........
Mikael 14th July 2006, 17:39 buuuuuuu :(, en tid kunde man fått iaf men men.........
Det finns inga klockor i världen som räcker till för o mäta när du kör :D
Lunkn 14th July 2006, 17:51 gick så snabbt att den inte kunde visa tiden :)
hondapower 14th July 2006, 20:25 SKULLE VILJA ATT ALLA SOM HAR VUNNIT I NÅN AV PRIS KATEGORIERNA SKICKADE ETT PM TILL MIG MED ETT MOB NR DÄR MAN KAN BLI NÅDD!
mvh Tommy
Micke 16v 14th July 2006, 20:34 SKULLE VILJA ATT NÅGON SKREV HUR MÅNGA KONOR RESP. FÖRARE/TID I LISTAN FÄLLDE SÅ MAN INTE BEHÖVER SKÄMMAS FÖR SIN TID !!!
eftersom ja var kaxig innan om att Honda är grym på bana........
maniac 14th July 2006, 23:50 lugn micke...jag försvarade honda titeln..
forever_skyline 15th July 2006, 15:43 du vet, ja körde på 56sek i första men då tog ja 3 koner... dvs 41sek... :D
på min 44sek tog ja ingen kona..
SKULLE VILJA ATT NÅGON SKREV HUR MÅNGA KONOR RESP. FÖRARE/TID I LISTAN FÄLLDE SÅ MAN INTE BEHÖVER SKÄMMAS FÖR SIN TID !!!
eftersom ja var kaxig innan om att Honda är grym på bana........
Claw 15th July 2006, 17:04 någon av er som var där sist som kommer ikväll?
Jamo 15th July 2006, 17:31 Jag kommer med familjekombin , Starlet är tankad med 30% diesel så den går inget vidare just nu .
Smuger 15th July 2006, 18:25 Kommer med skåpet
ante240 15th July 2006, 18:32 hade gärna kört igen men bilen är paj och så jobbar jag såklart!
Claw 15th July 2006, 18:33 kan ju vara skönt om man inte blir allt för många med på ett sätt...var rätt lagom sist.... så att alla får plats där inne.
|