Visa fullständig version : Honda Accord -94
Auner 23rd April 2006, 21:18 Uttagen för säsongen, numera svartast möjlig :)
http://85.8.6.207/pub_bilder/2006_torg.jpg
http://85.8.6.207/pub_bilder/2006_grand.jpg
Tänkte mest dela med mig av bilderna, ha en trevlig söndagkväll!
NitraM 24th April 2006, 00:01 snygga bilder mannen. är det flickan eller du som fotat?
måste ju säga att det blev snyggare med de svarta fälgarna.
det trodde jag inte först men visst blev det så!
tjobre!
Reyland 24th April 2006, 00:10 Grymt fräsch Honda =) Brukade se den ibland häromkring i stan.. Tycker att jag kan se 2 sparco stolar där fram;) Vad har du gjort mer med bilen? Nått med motorn kanske??
Lunkn 24th April 2006, 00:19 Lika jävla snygg som vanligt simon, måste säga att det vart riktigt fett med svarta fälgar!. have a nice day
_Borca_ 24th April 2006, 01:11 Riktigt najs! Har fått mer och mer smak för "doldis" bilar typ qraftverk etc.. Inte så mycket ff stuck. Så din bil faller mig i smaken. Skippa honda dekalen o den på sidan så har du en 7 poängare enligt MITT tycke dvs mvh
Auner 24th April 2006, 01:16 Tack, tack! Ja, två Sparcostolar sitter där fram. Inte mycket mer gjort med bilen, har inte riktigt pengar till det :)
Jepp, dekalerna ska bort. Den i rutan är jag tveksam till, bilen ser så jäkla hög ut när rutan slutar så högt upp annars. Får se vad som blir av det..
Trevligt med kommentarer, bugar och bockar :)
_Borca_ 24th April 2006, 01:46 Du kan fortfarande ha kvar topstripen men jag menar honda märket är ju överflödigt.. vem som helst kan ju kolla på motorhuven :P
Auner 24th April 2006, 08:16 Tja, jag vet en och annan som inte vet skillnad på Hyundai och Honda, så jag chansar inte :)
räven 24th April 2006, 08:43 Snygg Honda.........läckert med dom svarta fälgarna...........
_Hanqvist 26th April 2006, 20:33 Riktigt fin bil alltså. Grymy lyckat :).
Geiborg 27th April 2006, 14:56 Riktigt fräsh bil altså. :D Väldigt lyckad bil:D
Kommer du till kolmården med kärran den 6:e?
chris 27th April 2006, 15:03 Den blev väldigt fin med svarta fälgar!!
Svarta bilar är snyggast....
Fixa röda vandrande leds i fronten så har du
en ny Knight Rider '12'
Tomten87 27th April 2006, 15:18 Snygg bil, har du nyligen köpt den eller? Har nämligen en "granne" som har en med samma dekalar som du har på sidorna, såg att du bor i linköping, ja bor vid klingsberg!
chris 27th April 2006, 15:31 Snygg bil, har du nyligen köpt den eller? Har nämligen en "granne" som har en med samma dekalar som du har på sidorna, såg att du bor i linköping, ja bor vid klingsberg!
Känner inte Auner personligen, men jag har för mig att jag har sett hans bil
många gånger på **************?!?
Tomten87 27th April 2006, 15:33 Känner inte Auner personligen, men jag har för mig att jag har sett hans bil
många gånger på **************?!?
Mm precis där jag menar... Har sett den massor med gånger när ja har åkt förbi, den är iaf identisk med hans!
Auner 27th April 2006, 17:53 Oh shit! Måste åka dit och kolla, vem fan kopierar någons bil sådär.
Tack för komplimangerna! Kommer troligtvis inte den 6 maj, har fullt upp här i Lkpg, men man vet aldrig! :)
Tack igen för kommentarerna.
Reyland 27th April 2006, 20:06 Snygg bil, har du nyligen köpt den eller? Har nämligen en "granne" som har en med samma dekalar som du har på sidorna, såg att du bor i linköping, ja bor vid klingsberg!
hehe simon bodde väll där nånstans förr... Brukade med se honda ganska ofta när jag gick förbi där. Föresten vad lämnar motorn på hondan för effekt och hur mycket väger den?
MVH
Auner 27th April 2006, 23:00 Den ger 158 välgödda hästar, väger 1350 kilo, vilket ger en inte alls speciellt snabb bil :P
Sen behöver vi inte diskutera var jag parkerar min bil, har haft inbrott i den tillräckligt många gånger nu och jag börjar bli riktigt jävla trött på det, respektera gärna detta.
Viggen-Finspång 28th April 2006, 00:05 Snygg bil Auner! Och ni andra kan sluta om att snacka om var bilen står m.m..
|