Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Vårträff den 1:a April Kolmården

Sidor : 1 [2]

Evo TME
1st April 2006, 10:25
ser ju rätt så ljust ut nu iallafall :)
jag råkade dra sönder fjäderbenslagringen på min bil igår när jag bytte till sommarhjulen. hoppas jag hinner få iordning på det nu på dan :*(

Du är morgon pigg du!! :)

Radeon
1st April 2006, 12:10
jaha.. idag smäller de lr va man ska säga :p
första dagen i frihet för den stackars lilla puggen :)
kunde ju vart lite mer solsken iofs :D

Uniquediamond
1st April 2006, 12:39
Fler som bytt till sommar suler ? :O :)

bmw_666
1st April 2006, 12:53
fan har blivit lite sjuk :( Världens halsont :@ Var ute igår höll fan på att svimma på otten :( Hoppas jag mår bättre frammåt kvällen

_Hanqvist
1st April 2006, 14:34
När ni ska cruisa vilken väg kör ni? Kungsgatan då eller? och vilken tid?

Kommer ni stanna och snacka lite på kvällen nånstanns senare? För dom som inte har tid eller kan ta sig ut?

Reyland
1st April 2006, 15:22
Fan nu vill jag ut nu:D Kommer runt 6-7

phaze
1st April 2006, 15:38
har hört genon "säkra källor" att parkeringen ska vara snöbetäckt, ngn som kan dementera denna "fakta"??

Finns det ngn som helt organisation bakom träffen lr e det enbart allmänt intresse som skapat träffen?

För allas intresse (om det finns ngt ;) så jobbar jag vid skrivande stund med bilen för att få den klar till imorgon, räknar med få timmars sömn :P )

men levin, du hör ju inte ett skit :duh:

top gear
1st April 2006, 15:51
men levin, du hör ju inte ett skit :duh:

Hahahah va!?

phaze
1st April 2006, 15:55
Hahahah va!?

precis. du e döv min vän. kom hit nu istället. åsner

TratteN
1st April 2006, 16:14
Öööh ?...
e det säkert att det blir nåt ikväll nu då ?
för jag har ingen större lust o åka dit o sen e det ingen där ...

Jonny_H
1st April 2006, 16:22
Det är ju trots allt 1:a april :O

TratteN
1st April 2006, 16:30

Jo det e sant..men det e ju oxå vår eller hur ? =)..
då måste man ju ut lite =)

JohanRocker
1st April 2006, 16:37
blir det någon bil träff eller? fan bilen e inte riktigt fitt for fight! så man kan ju inte ligga på så mycket laddtryck! dålig orginal koppling som inte pallar rivstarter o dounuts! hehe!

Tommy^_
1st April 2006, 17:01
Måste isf vara ett av de sämsta skämten någonsin då det kommer en massa folk och på så sätt blir en träff.

Jonny_H
1st April 2006, 17:10
Måste isf vara ett av de sämsta skämten någonsin då det kommer en massa folk och på så sätt blir en träff. Jo det kan man ju säga :lol:

NoXx
1st April 2006, 17:23
Är det något eller äre rena skämtet?

Jonny_H
1st April 2006, 17:53
Är det något eller äre rena skämtet? Jo det är det jag såg när alla drog från ok!

_Hanqvist
1st April 2006, 17:56
Om det nu är nått så får ni ta mycket bilder vill se hehe :P

Bruden
1st April 2006, 19:43
nja de va väl sådär va

_Hanqvist
1st April 2006, 19:52
Vart åker alla nu när ni är i stan samlas ni nånstanns eller?

Radeon
1st April 2006, 20:04
det va väll okej.. mest 740 bilar, som inte passar mig i smaken direkt.. lite väl kallt att stå ute oxå.. men bästa på länge.. många bilar och stort intresse!! kan bli ett bra bil år :) jag tror folk kommer samlas upp då o då på maxi parkeringen.. men det är bara va jag tror.. inte hört nått

p.s svårt att känna igen massa folk osv. tror jag såg brage med evon men listade aldrig ut vem personen i fråga va.. svårt när man inte känner en kotte som hänger här.. 0_0

_Hanqvist
1st April 2006, 20:06
Okej, kanske inte gjorde nått att man inte kunde följa med då. Får hoppas på ett bra bilår i övrigt.

The_Bunny
1st April 2006, 23:38
Helt OK kväll.. Lite trist att vara passagerare bara...
Men det gick med, nån som åkte på böter el blev stoppad ikväll?? Såg inte många snutar alls...
//Bunny

Bruden
1st April 2006, 23:46
såg inte en enda polis.. va bra me folk.. fast ja tycker dock de va lite tidigt, för de va väldigt kallt ute.. spec när de vart lite segt få igång de vi händelö

NoXx
1st April 2006, 23:50
Tummen Upp säjer jag :). Mycket roligt att se många bilar igen.. va ett bra tag :D

Knotan
1st April 2006, 23:54
jag tyckte det va helt ok uppslutning trots allt,
mycket folk på maxi med senare å redigt fränt å höra årets första respons från en viss audi på händelö :p . räddade ju defenetivt bortgången av växelådan som sa upp sej ute vid kolmården :*(

Erra007
2nd April 2006, 01:09
jag tyckte det va helt ok uppslutning trots allt,
mycket folk på maxi med senare å redigt fränt å höra årets första respons från en viss audi på händelö :p . räddade ju defenetivt bortgången av växelådan som sa upp sej ute vid kolmården :*(

Jaså var de därför forden fick rycka ut

bmw_666
2nd April 2006, 01:14
Tkr ni om träffen då :) ? Kan slänga upp några få bilder iaf :) snart :P

bmw_666
2nd April 2006, 01:16
ngt fel på bilderna :P Testar strax igen :)

Jensa_H
2nd April 2006, 01:18
Träffen va helt ok!Det va jävligt kallt bara'12'

Micke 16v
2nd April 2006, 01:20
satan vad det greppade i kylan :O INTE !!....fast hur kan ja veta det '12'

nya hårdare motorkuddar + motordämp behövs

bmw_666
2nd April 2006, 01:25
http://www.imgfreehost.com/uploads/d241b870e3.jpg
Rätt lyckad träff tkr jag iaf :) Tkr ni ?

// Stoffe

bmw_666
2nd April 2006, 01:27
Börjar bli som förr på maxi nu :) Massa bilar :) Ska inte vara en enda ruta ledig när det är träff :) Några som har några synpunkter på träffen som var dåliga som vi kan bättra på till nästa?

Radeon
2nd April 2006, 01:32
Börjar bli som förr på maxi nu :) Massa bilar :) Ska inte vara en enda ruta ledig när det är träff :) Några som har några synpunkter på träffen som var dåliga som vi kan bättra på till nästa?

Man kanske kunde skingra upp bilarna.. alltså dom som vill synas, och ha folk som går och tittar på deras bilar. Och dom andra som endast är där för att titta på andras bilar.. vill ju inte skingra gemenskapen bara fordonen.. menas ju inte att alla ska ställa sig på varsin sida av maxi.. men det kan va skoj om alla "FINA" bilar.. alla projekt osv står på ett och samma ställe.

Nu är jag säkert den första som sticker ut näsan.. men jag är berädd på en pungspark i ryggen :hyper:

Micke 16v
2nd April 2006, 01:34
trodde folk med bak-drivet insåg att det stänker väldigt mkt grus....inte så smart att sladda omkring bland bilarna som andra kanske putsat på hela vintern ! själv kände ja mig tvungen att flytta på min pärla !

Radeon
2nd April 2006, 01:36
trodde folk med bak-drivet insåg att det stänker väldigt mkt grus....inte så smart att sladda omkring bland bilarna som andra kanske putsat på hela vintern ! själv kände ja mig tvungen att flytta på min pärla !

va arg jag hade blivit :duh:

Wissting
2nd April 2006, 02:14
En annan fick aprilskämtet när man skulle slänga dit fördelaren och skit, Och allting bara kollapsar och ingenting fungerar, och sprucket fördelarlock, finns många att få tag på på lördagar.. effter 16. :p

/ Wissting

Moffegrev
2nd April 2006, 03:25
Måste ändå säga att det såg ut att vara mycket folk på plats...mycket skoj...tyckte det var lite dålig uppslutning vid händelö 02,10 när jag var där...*asg*..ensam..hoppas det blir fler gånger så man kan vara med.

bmw_666
2nd April 2006, 04:57
jo fan runt 12 eller va kl kan ha varit var det rätt smockat vid händelö :)

// Stoffe

The_Bunny
2nd April 2006, 09:06

Ja vi fick en omgång med stänk på bilen, men blev inget hade ju 3 lager med damm som skyddade.. haha kunde blåsa bort en hel del..
*Dock fick polarn ett stenskott i rutan när vi låg och strema en kombi på E4 uppåt 200...

Men en bra kväll no doubt:D

//Bunny

Patrik-S2
2nd April 2006, 10:17
Ja vi fick en omgång med stänk på bilen, men blev inget hade ju 3 lager med damm som skyddade.. haha kunde blåsa bort en hel del..
*Dock fick polarn ett stenskott i rutan när vi låg och strema en kombi på E4 uppåt 200...

Men en bra kväll no doubt:D

//Bunny

VAd va det för kombi????

zebastian_berg
2nd April 2006, 11:00
Hehe, jag lyckades tyvär också ge en kille stenskott på E4:an i runt 200-220 km/h... :(

Men han blev inte arg iallafall, kanske var för att vi är gamla skolkamrater! :)

Synd på en fin VR6:a iallafall...

_Hanqvist
2nd April 2006, 11:33
Hmm, verkar som jag missade nått ändå, fasen att man inte hitta skjuts :P.

Reyland
2nd April 2006, 11:39
det var en grymt lyckad kväll:D Precis när vi körde ut på E4an med Coupen så kom n Vinröd 850 med R fälgar o blåste om "ganska" så fort:D Såg helt klockrent ut =) Föresten.. uppe vid träffen så var det nån som stod och tog kort? Nån som har ett kort på bilen jag åkte med? Silvrig Fiat coupe!

toftan
2nd April 2006, 11:42
Helt OK kväll.. Lite trist att vara passagerare bara...
Men det gick med, nån som åkte på böter el blev stoppad ikväll?? Såg inte många snutar alls...
//Bunny

jag fick en hare parkerad i fronten =)

Tommy^_
2nd April 2006, 12:35
det var en grymt lyckad kväll:D Precis när vi körde ut på E4an med Coupen så kom n Vinröd 850 med R fälgar o blåste om "ganska" så fort:D Såg helt klockrent ut =) Föresten.. uppe vid träffen så var det nån som stod och tog kort? Nån som har ett kort på bilen jag åkte med? Silvrig Fiat coupe!
Kan bara vart zebbe, den ända 850in med r-fälgar jag såg igår :)

Davve_850
2nd April 2006, 12:49
Så grymt lyckad kväll asså "12" Tågen på motorvägen var sååå Klockrent :):)... Btw blir de nån form av samma sak den 1 maj?? Typ senare på kvällen?? När några på den idée, Isf säg gärna till

Viggen-Finspång
2nd April 2006, 15:17
Jaha var är bilderna ifrån kvällen då? =)

TurboTias
2nd April 2006, 15:24
Jaha var är bilderna ifrån kvällen då? =)

Säger detsamma :) fan att man skulle bli sjuk...

JeoG
2nd April 2006, 17:12
Tycker det var roligt att det äntligen var lite bilar ute ;). Riktigt roligt kul att även maxiparkeringen var lite besökt . Är mest imponerad över den röda Mazdan, verkade gå hyffsat bra :D. Hoppas på mer sånthär i sommar!

_Hanqvist
2nd April 2006, 18:05
Nu får ni som tog bilder slänga upp dom, vill se mer. :D

The_Bunny
2nd April 2006, 19:00
VAd va det för kombi????

V70 T5. grön.. polarn as nice :0)

Rodney
2nd April 2006, 22:22
Vilka va det som bråkade där ute....
snubben åkte visst med i en röd saab 9serie,han kastade en snöboll på/mot en bmw 6 serie och så startade tydligen bråket.
jag skulle bara vilje veta om det är nån som vet nått om det här och om killarna är reggade på swespy.com

Jensa_H
2nd April 2006, 22:26
Vilka va det som bråkade där ute....
snubben åkte visst med i en röd saab 9serie,han kastade en snöboll på/mot en bmw 6 serie och så startade tydligen bråket.
jag skulle bara vilje veta om det är nån som vet nått om det här och om killarna är reggade på swespy.com Han som bråkade åkte iallafall dit för misshandel senare på natten nere vid ok!

Rodney
2nd April 2006, 22:59
vem va det då ? Robin nått va ?

Knotan
2nd April 2006, 23:26
tror inte han är reggad på swespy iallafall.
vissa kanske kände igen hans gula M3 a som blev smaschad förra sommaren.

gusten
2nd April 2006, 23:28
De var en person som blev gripen på OK i STHLM rondellen för grovmisshandel
En länk till artikeln på NT
http://www.nt.se/GEN_Sok.asp?ArticleID=1149418&CategoryID=3079&ArticleOutputTemplateID=47&CustomerID=20&ArticleStateID=2&FreeText=misshandel&PageID=1&mode=SEARCH

Kan säga att dom som blev misshandlade på OK mår bra, har lite ont i kroppen bara, han som vart sparkad i huvet har ont i nacken, men de är inget allvarligt

Davve_850
3rd April 2006, 00:05
De var en person som blev gripen på OK i STHLM rondellen för grovmisshandel
En länk till artikeln på NT
http://www.nt.se/GEN_Sok.asp?ArticleID=1149418&CategoryID=3079&ArticleOutputTemplateID=47&CustomerID=20&ArticleStateID=2&FreeText=misshandel&PageID=1&mode=SEARCH

Kan säga att dom som blev misshandlade på OK mår bra, har lite ont i kroppen bara, han som vart sparkad i huvet har ont i nacken, men de är inget allvarligt

Fattar inte varför folk ska börjar bråka av små saker :( .. Liksom tycker när de är en sån träff, mycke folk osv så ska man ha kul, inte hålla på sådär??? 0_0

zebastian_berg
3rd April 2006, 00:37

Hehe, jo, det var min lilla bil det! Blev lite stressad, trodde inte att jag skulle hinna ut på vägen, så jag tänkte att det var bäst att dra på! Snällt att ni släppte in mig! ;)

zebastian_berg
3rd April 2006, 00:39
Han som bråkade åkte iallafall dit för misshandel senare på natten nere vid ok!

Fasen, letade ju lite efter dig igår, var ju sugen på att pröva din autotech box ju! :)

Men jag vet inte om jag såg dig.... har du pegasusfälgar?

JohanRocker
3rd April 2006, 04:24
bra träff o mycket trevligt folk!

räven
3rd April 2006, 07:28
Verkar varit mycket folk!!!!! KUL!!!!! Fler bilder?

Kolven
3rd April 2006, 07:40
Knotans bil gick som F A N :D:D:D

Knotan
3rd April 2006, 09:42
ja utom att det verkligen inte gick å få den att släppa på 3an :duh:
sen till slut ville inte den förbannade växelådan va med å leka längre, fick åka på tvåan hela vägen hem :*(

till nästa träff sitter värre koppling å ny växellåda, å med lite bättre drivlina så kan jag mappa den hela vägen till 1.5-1.6 bar så ska det nog gå bättre :evil:
kopplar in reponsen då med :p

Kolven
3rd April 2006, 10:00
ja utom att det verkligen inte gick å få den att släppa på 3an :duh:
sen till slut ville inte den förbannade växelådan va med å leka längre, fick åka på tvåan hela vägen hem :*(

till nästa träff sitter värre koppling å ny växellåda, å med lite bättre drivlina så kan jag mappa den hela vägen till 1.5-1.6 bar så ska det nog gå bättre :evil:
kopplar in reponsen då med :p

Åker du 850 motor? Det lät som så :)

Knotan
3rd April 2006, 10:32
nix en vanlig röd 8v motor. har inte hört bilen utifrån själv men det lilla jag sett på film av den så låter ju turbon som rena jetplanet när den börjar ladda '12'

Kolven
3rd April 2006, 11:11
nix en vanlig röd 8v motor. har inte hört bilen utifrån själv men det lilla jag sett på film av den så låter ju turbon som rena jetplanet när den börjar ladda '12'

Ja :D

850 motor = Jetplan :D

Nej men din går uschigt bra ;) Låter ruskigt sönt oxå :)

Fin föreställning oxå gav du :D

Viggen-Finspång
3rd April 2006, 11:16
Om det var så mycket folk var det nån som ägde en kamera?

Knotan
3rd April 2006, 11:41
var ju ett par som gick runt med kamera. tycker nån borde ha bilder å lägga upp

zebastian_berg
3rd April 2006, 13:19
Jag har några bilder... :)

Frågan är bara var jag ska lägga upp dom.. någon som har ett konto? Inget sånt där gratisskit bara, där bilderna tas bort efter 3 dagar... :)

TurboTias
3rd April 2006, 13:45

Frågan är bara var jag ska lägga upp dom.. någon som har ett konto? Inget sånt där gratisskit bara, där bilderna tas bort efter 3 dagar... :)

Här har du en bra "gratis-skit-sida" ;) ligger kvar minst 1 månad... brukar ligga kvar närmare 2... funkar skitbra enligt mig :)

http://www.saab4fun.com/upload/index.php

EDIT: http://www.fotogalleriet.se/ funkar ju annars... då försvinner de inte förns du vill det :) fast då kan man inte hotlink:a... men det gör ju inte så mkt :):)

Reyland
3rd April 2006, 13:57
Har en film där en opel commodore med omega 3000 motor står o börnar och en när willy_tuffing tutar vid ok rondellen

Kolven
3rd April 2006, 15:05
www.negerboll.com

Cornholio
3rd April 2006, 15:06
Har en film där en opel commodore med omega 3000 motor står o börnar och en när willy_tuffing tutar vid ok rondellen

Fränt, har Tååmas vart i farten igen?

Jensa_H
3rd April 2006, 15:17
Fasen, letade ju lite efter dig igår, var ju sugen på att pröva din autotech box ju! :)

Men jag vet inte om jag såg dig.... har du pegasusfälgar? Ja det va jag det!Tänker inte låta dig testa min box,.

Davve_850
3rd April 2006, 16:02
Äre nån som vet om de blir nog form av träff första maj också???

TwingoRS
3rd April 2006, 16:05
Tycker det är väldigt dåligt med bilder, någon nämnde www.fotogalleriet.se längre upp...fixa ett konto där o lägg upp bilderna.

Tommy^_
3rd April 2006, 16:09

Har tobbe bilderna? Isf säg till honom att skicka de så åker de upp på min server :)

Pettersson
4th April 2006, 07:50
Ni får kolla på länkarna... =D

http://i67.photobucket.com/albums/h316/Pettersson/IMG_1465.jpg

http://i67.photobucket.com/albums/h316/Pettersson/IMG_1467.jpg

http://i67.photobucket.com/albums/h316/Pettersson/IMG_1468.jpg

http://i67.photobucket.com/albums/h316/Pettersson/IMG_1470.jpg

http://i67.photobucket.com/albums/h316/Pettersson/IMG_1476.jpg

http://i67.photobucket.com/albums/h316/Pettersson/IMG_1478.jpg

http://i67.photobucket.com/albums/h316/Pettersson/IMG_1483.jpg

http://i67.photobucket.com/albums/h316/Pettersson/IMG_1489.jpg

http://i67.photobucket.com/albums/h316/Pettersson/IMG_1492.jpg

http://i67.photobucket.com/albums/h316/Pettersson/IMG_1503.jpg

Dessa är några av dem jag tog =)

Reyland
4th April 2006, 12:06
Fixa bild på Silvrig Fiat Coupe ;)

bratne
4th April 2006, 12:38
näst sista bilden är min bil med. den som står på och bromsar då... =)=)

zebastian_berg
4th April 2006, 17:41
Ja det va jag det!Tänker inte låta dig testa min box,.

ok... kul med generösa medborgare....

Tänkte ändå åka ner till trollhättan o fixa ett eget...

Tänker jag snåla på bilderna som jag tog på träffen...

Jonny_H
4th April 2006, 17:55

Tänker jag snåla på bilderna som jag tog på träffen... Har inte sett några bilder från dig:duh: Och dessutom skulle inte jag heller dona med en dyrbar styrbox det borde du väl förstå0_0

Jensa_H
4th April 2006, 18:08

Tänker jag snåla på bilderna som jag tog på träffen... Precis som min bror säger ,så är det ingen leksak som jag bara lånar ut till någon som jag inte ens känner.Dessutom så är den boxen optimerad till just min bil.Men det rör inte mig att du blir grinig och att du tänker snåla med bilderna!Det är ju bara larvigt...:duh:

zebastian_berg
4th April 2006, 18:40
Till bröderna... Har du inte sett några bilder från mig? Det är väl inte så konstigt eftersom jag inte har lagt ut dom?

För det andra är en styrbox varken komplicerad eller dyr... att byta box tar ca 30 sekunder, och är inget som kan gå sönder i processen...

Naturligtvis hade väl du följt med om jag hade lånat den, det hade ju bara handlat om 5 minuter...

Om någon här hade haft braj på sin bil, och frågat om dom hade kunnat låna min extrabox hade jag lånat ut den, under förutsättning att jag hade fått följa med.. men det är ju jag det...

Skitsamma... alla är inte lika snälla som jag... :)

Jensa_H
4th April 2006, 18:51
Till bröderna... Har du inte sett några bilder från mig? Det är väl inte så konstigt eftersom jag inte har lagt ut dom?

För det andra är en styrbox varken komplicerad eller dyr... att byta box tar ca 30 sekunder, och är inget som kan gå sönder i processen...

Naturligtvis hade väl du följt med om jag hade lånat den, det hade ju bara handlat om 5 minuter...

Om någon här hade haft braj på sin bil, och frågat om dom hade kunnat låna min extrabox hade jag lånat ut den, under förutsättning att jag hade fått följa med.. men det är ju jag det...

Skitsamma... alla är inte lika snälla som jag... :) Det handlar inte om att va snäll eller inte!Vill inte jag låna ut den så behöver jag inte det!Sen att du blir sur över det är ju din ensak.Varför inte bara acceptera det istället för att bli sur!?

zebastian_berg
4th April 2006, 18:56
Jag accepterar det... o det är klart att du gör som du vill.. sen om jag tycker att du är snål eller inte, är ju min ensak, o du får acceptera det lika mycket som jag accepterar att du inte vill låna ut den... punkt...

Nu återgår tråden till sitt normala, och vi lämnar den här diskussionen tycker jag....

Reyland
4th April 2006, 18:57
Det handlar inte om att va snäll eller inte!Vill inte jag låna ut den så behöver jag inte det!Sen att du blir sur över det är ju din ensak.Varför inte bara acceptera det istället för att bli sur!?

säger samma sak som er att jag skulle inte vilja låna ut mitt dyra trim till nån jag inte kände så bra. Bara till närmsta vännerna som jag litade på till 100% skulle KANSKE få låna det ;)

Reyland
4th April 2006, 18:58
Jag accepterar det... o det är klart att du gör som du vill.. sen om jag tycker att du är snål eller inte, är ju min ensak, o du får acceptera det lika mycket som jag accepterar att du inte vill låna ut den... punkt...

Nu återgår tråden till sitt normala, och vi lämnar den här diskussionen tycker jag....

BILDER '12' '12' !!!!!

CossieAze
4th April 2006, 19:00

nu vet ja inte vad han har för spec, men han skrev ju att chippet var mappat för hans bil! är de inte lite vågat att köra med nån annans grejer då? lite surt om bilen skulle spika sönder för att du inte har rätt soppatryck osv

zebastian_berg
4th April 2006, 19:04
Chippen från autotech är normalt sett inte direkt anpassade för olika bilar, och om dom är det så är det väldigt lite skillnad.... det Autotech brukar göra är att kika så att turbon och resten av motorn är ok innan dom chippar den!

Och eftersom det är samma motorer och samma avgassystem, så passar det fintfint! Chippning och mappning är ju inte samma sak....

Men som sagt, hade ändå tänkt ta en sväng ner till Autotech o trimma lite! Skönt o få lite mer fart i kärran! Ev. blir det en ny 19T samt 5 nya spridare... så då kommer det väl röra lite extra på sig...

Sen är det ju bara nya stakar som behövs, orig. håller ju inte för så mkt effekt tyvär... :(

Jensa_H
4th April 2006, 19:07
Chippen från autotech är normalt sett inte direkt anpassade för olika bilar, och om dom är det så är det väldigt lite skillnad.... det Autotech brukar göra är att kika så att turbon och resten av motorn är ok innan dom chippar den!

Och eftersom det är samma motorer och samma avgassystem, så passar det fintfint! Chippning och mappning är ju inte samma sak....

Men som sagt, hade ändå tänkt ta en sväng ner till Autotech o trimma lite! Skönt o få lite mer fart i kärran! Ev. blir det en ny 19T samt 5 nya spridare... så då kommer det väl röra lite extra på sig...

Sen är det ju bara nya stakar som behövs, orig. håller ju inte för så mkt effekt tyvär... :( Jag kör oxå med en 19t snurra och mina stakar håller alldeles utmärkt för det!'12'

Jensa_H
4th April 2006, 19:13
Nog om det!Nån moderator kan ju rensa allt skitsnack så åtegår vi till det ämnet tråden handlar om.'12'

Reyland
4th April 2006, 19:27
Nog om det!Nån moderator kan ju rensa allt skitsnack så åtegår vi till det ämnet tråden handlar om.'12'

BILDER >=( >=( !!!!

Jensa_H
4th April 2006, 19:29
BILDER >=( >=( !!!! Jag har inga bilder...

Reyland
4th April 2006, 19:31
Jag har inga bilder...

nee jag menar att att tråden handlar om träffen och då handlar det också om att folk ska lägga upp lite bilder *host host Zebastian_berg host host* '12'

zebastian_berg
4th April 2006, 20:57
Jo, dom håller ju för ett 19t, men man får se till att inte ladda för mycket! :)

Men stakarna är ju så förbannat dyra! 10,000 bara för dom, o sen om man vill ha lite nya kolvar o grejer... kostar flis...

zebastian_berg
4th April 2006, 21:07
Hehe, jorå, bilderna kommer, ska bara försöka fixa ett bra ställe att lägga dom på... :)

TurboTias
4th April 2006, 21:13
Hehe, jorå, bilderna kommer, ska bara försöka fixa ett bra ställe att lägga dom på... :)

www.fotogalleriet.se

http://www.saab4fun.com/upload/index.php

;);)

MVH TT

JohanRocker
5th April 2006, 09:53
någon som har bilder från träffen? han ju inte plocka fram kameran innan alla drog!

Reyland
5th April 2006, 14:36
upp med bilder '102'