Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Intresseförfrågan om bilträff i åtvidabergs folkpark

Ekaa
2nd February 2006, 12:44
Vi är ett antal personer som undrar om det finns intresse att ställa ut bilar under en träff i åtvidaberg i maj månad.

Vi önskar på ett så brett utbud av bilar som möjligt.
Vi tar gärna emot tips och idèer från er som har gjort något liknande förut eftersom detta är nytt för oss.

Om det finns något intresse från er är på swespy så kommer vi att arangera denna träff.

Skriv i denna tråd om ni är intresserade elle adda ig på msn: ekaa88@hotmail.com

Via mej eller den här tråden kommer ni att bli uppdaterade me information längre fram..

räven
2nd February 2006, 20:09
Hoppas det blir av.....skulle vara skoj att åka till Åtvid för en gångs skull..

Ekaa
3rd February 2006, 11:02
Ja men vi behöver tips och så av er här på swespy.com Och sen vill vi att folket här visar intresse ifall de finns något...

Viggen-Finspång
3rd February 2006, 11:43
Det skulle vara kanonkul!! Kul att någon tar initiativ!

Ekaa
3rd February 2006, 11:46
Det skulle vara kanonkul!! Kul att någon tar initiativ!
Jo vi tänkte att det var dags att göra något i denna lilla håla som på kartan heter Åtvidaberg.... Men har du kanske några tipps på vad vi måste tänka på.. förutom att skaffa tillstånd och sånna saker.. de e fixat redan.. men vi vill ju inte hyra en hel folkpark och det sedan inte dyker upp någon alls..

viggen_tyrèn
3rd February 2006, 15:06
a vad nice men en träff då isf så lär det väl dyka upp en hel del folk kan jag tänka mig//mvh viggen_tyrèn

g_son
3rd February 2006, 15:09
hinner jag få ihop min bil så dyker jag upp.

Ekaa
3rd February 2006, 18:21
Kan nån komma me lite tipps på vad som måste finnas med för att en utställning ska bli perfa??

Kolven
3rd February 2006, 18:23
Tävling ?

Något att äta ?

Ekaa
3rd February 2006, 20:54
En seriös fråga här: Ska man ta utställings kostnad eller entre kostnader??

NiKeMaN
4th February 2006, 02:04
Sök på saken för den var uppe nångång i somras och då kom det fram massor med värdefulla(??) tips från en massa folk.

Lunkn
4th February 2006, 02:33
En seriös fråga här: Ska man ta utställings kostnad eller entre kostnader??

Inget för utställarna, men 20:- i inträde tycker jag OM det blir mycket bilar.

visse00
4th February 2006, 17:38
Jag e positiv... kommer om det inte krockar med en jobblördag... !

Adder
4th February 2006, 17:46
Hur långt är det dit från Norrköping ?

Evo TME
4th February 2006, 20:10
Låter kalas.. kommer då! Angående inträde så är det svårt att välja för när jag och tommy ordna träffen i norrköping förra sommaren så vände flera i entren när vi hade 20 kr i inträde!! Snåla!

NiKeMaN
5th February 2006, 02:13
Varför måste man ha entre eller utställningskostnad? Det anser inte jag ska behövas första året. Vill ni ha "priser" att ge bort till utställarna så kan man oftast alltid tjata till sig ett par sponsorer utan större problem. Sen kan man väl satsa på mer-intäkter istället ; typ sälja grillad köörv och dricka osv....

The_Bunny
5th February 2006, 02:56
Låter as lajbans, bara hitta dit. Lokal sinne som en höna! :(

Ekaa
5th February 2006, 12:25
Hur långt är det dit från Norrköping ?

Det är ca 7,5 mil från Norrköping till Åtvidaberg..De e lika långt hem sen me :hyper: :O

Ekaa
5th February 2006, 12:26
Varför måste man ha entre eller utställningskostnad? Det anser inte jag ska behövas första året. Vill ni ha "priser" att ge bort till utställarna så kan man oftast alltid tjata till sig ett par sponsorer utan större problem. Sen kan man väl satsa på mer-intäkter istället ; typ sälja grillad köörv och dricka osv....

jo de e sant... Vi sitter och diskuterar just nu i denna stund så vi får se hur de slutar me kostnader...

Millhouse_86
6th February 2006, 13:51
Låter as lajbans, bara hitta dit. Lokal sinne som en höna! :(

hehe lungt fredde! Mitt ex bor där. Så jag hittar dit. bara att du får försöka hänga på när jag gasar lite ;) Jag kommer också! :)

Pontus81
7th February 2006, 01:02
E bilen färdig så kommer jag gärna. Siktar på att ha bilen färdig så man kan cruisa runt i jkpg till påsk men man vet ju aldrig..
Ang. avgifter...Ser folk att schyssta bilar kommer lär d ju inte va något problem att få dom att betala 20 kr?
Bara att det händer något måste ju vara värt 20 spänn :)

MVH

Ekaa
9th February 2006, 14:23
E bilen färdig så kommer jag gärna. Siktar på att ha bilen färdig så man kan cruisa runt i jkpg till påsk men man vet ju aldrig..
Ang. avgifter...Ser folk att schyssta bilar kommer lär d ju inte va något problem att få dom att betala 20 kr?
Bara att det händer något måste ju vara värt 20 spänn :)

MVH

Jo för i åtvidaberg e de en stor händelse när våra politiker tex är överens för en gångs skull.. så en bilträff skulle få folk ut och kolla runt lite

Ekaa
3rd March 2006, 11:53
Ska bara berätta att vi nu förhandlar med olika person om ett nytt ställe att ha träffen.. Har ett asfallterat område som är ca 100 meter långt och 30 meter brett... stort som fan blir de... Bara att folk är så snåla och verkar inte vilja låna ut ytor

//mathias

räven
16th April 2006, 23:38
Hur går det med planerna???

Pulsar
17th April 2006, 07:10
Låter kalas.. kommer då! Angående inträde så är det svårt att välja för när jag och tommy ordna träffen i norrköping förra sommaren så vände flera i entren när vi hade 20 kr i inträde!! Snåla!

jovisst är det snålt men står det inget i annonsen dagen innan eller om det är bara 6 bilar som kommer så vet de faan....men kul att nått händer.

BlackFang
17th April 2006, 07:23
Klart man kan dycka upp om det blir något av ställer gärna ut min gamla Camaro:)

BlackFang
17th April 2006, 07:23
Klart man kan dyka upp om det blir något av ställer gärna ut min gamla Camaro:)

The_Bunny
17th April 2006, 13:00
hehe lungt fredde! Mitt ex bor där. Så jag hittar dit. bara att du får försöka hänga på när jag gasar lite ;) Jag kommer också! :)

Haha ja du lille vän, det blir nog inga problem att hänga med din yabadabado bil:D