Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Åby Motorklubbs Dragracingmarknad 2006

Hocky
22nd January 2006, 19:29
Lördagen den 11 februari är det dags igen för den årliga och mycket populära dragracing marknaden i Norrköpings mässhallar.

Marknaden vänder sig till både privatpersoner och handlare. Damma av racingprylarna för försäljning eller kom bara och fynda. Givetvis så är detta höjdpunkten på året om man vill köpa eller sälja race prylar eller kanske endast träffa likasinnade.

Det finns mycket prylar som inte bara är för dragracing, Autometer mätare, lustgasprylar, oljekylare, bensin prylar, turbos, wastegates osv...

Vill du boka en säljplats så gör det nu. Läs mer på hemsidan http://www.abymotorklubb.se

räven
22nd January 2006, 20:37
Aaahhh, äntligen...........;)

sir_ingolf
23rd January 2006, 09:26
tyvärr så anordnas det inget vw seminarium år med anslutning till denna tillställning.
men jag kommer nog ta mig en sväng dit ändå

_Hanqvist
23rd January 2006, 20:28
Jag kommer och åka upp och kolla den saken är säker :).

Pontus81
24th January 2006, 21:04
Yupp vi kommer upp några från Tranås oxå o kollar läget..

Kolven
24th January 2006, 22:26
Jag kommer ja oxå ;)

Hockey , Såg att du va med i tidningen med värstingen ;) . Såg riktigt fint ut .. Lite kul att du hade hittat magnum kulor i bakskärmen :D

Hocky
30th January 2006, 23:17
Bara 2 veckor kvar och hallen är snart fylld till max med säljare. Kommer bli den snabbaste marknaden någonsin ;)

Mr Lightning
31st January 2006, 00:21
Hoppas man har lite deg kvar den dan ! Kommer att finnas som mycket man vill ha som vanligt.

Reyland
2nd February 2006, 01:57
tror ni de säljer HKS prylar :D?

Mr Lightning
10th February 2006, 21:44
Glöm nu inte att åka upp ! ! !

Hocky
10th February 2006, 23:27
Proppfullt i stora hallen + entren med säljare. Kommer bli den bästa race marknaden någonsin. Alla racers från Sverige kommer, även många från Finland, Norge och Danmark.

Glöm inte bort att åka och kolla!