g_son
9th December 2005, 02:04
Jag behöver få tag på någon som är GRYM på att rita..
Min bil ska ritas av och den killen som ritar ska kunna rita dit det som önskas i princip.
alltså det är ett eventuellt kanske ett projekt på gång och vi måste rita en sorts mall typ..
är det någon som känner sig manad och sugen så hojta till och säg hur mycket du vill ha för att rita o pilla då jag vet att det är lite jobb.
g_son
9th December 2005, 03:40
jo just det.. det spelar absolut ingen roll om det är på data eller på papper.. det får faktiskt mer än gärna vara i data miljö.
Mikael
9th December 2005, 23:29
Finns trådar på zatzy om en zatzymedlem som ritar av andras bilar..
g_son
10th December 2005, 00:25
jo jag vet.. det tråkiga är ju att jag helst måste ha hit killen ifråga så att man kan säga ideer och tankar direkt.. så det skulle ju vara smidigast om det var någon som är hygglig på att skissa till något i alla fall..
det ska bli en sorts mall för att ha något o gå efter när bilen ska börja byggas.
Claw
10th December 2005, 11:14
ska höra med min bror... han jobbar med att göra ritningar i dator miljö men allt handlar väll som vanligt om pengar skulle jag tro... kan ju kolla med han iaf
g_son
10th December 2005, 14:32
ja pengar räknar jag med att det kostar..
det är väl bara frägan om hur mycket?
g_son
27th December 2005, 13:13
men hörde ni.. lite allvar nu hehe..
vi hade ju en liten Photoshop tråd här för något år sen och då var det ju en hel del folk som var duktiga på att pyssla lite..
det är ingen som känner sig manad att få en slant för lite jobb med PS, jag kan bjuda på pizza me hehe.
g_son
27th December 2005, 13:14
kanske till och med kan komma ett klister märke på bilen då hehe..
Designed By ....... typ hehe.
Joi
27th December 2005, 18:33
Släng upp lite högupplösta bilder här i tråden då så kanske någon tar tag i det o gör något så får du själv välja om det blir bra sen eller inte :)