Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Stereon borta

Cornholio
29th September 2005, 17:45
Hej på er.

Jag vill bara berätta att i natt (05-09-28) så hände det en tråkig sak på Ringvägen i Söderköping. Någon gång mellan kl 23-00 så bröt sig någon/några in i Corsan (http://server5.theimagehosting.com/image.php?img=042.14.jpg) som var med i lördags på BLIB-träffen.

Banditerna gjorde ett par fynd i den bilen, närmare bestämt en låda med 2 stycken MDS Power G30 12" basar och ett Rockford BD-1500 steg. Dom lämnade en massa andra saker så dom visste antagligen vad dom var ute efter.

Om någon har sett/hört/vet något så ring polisen 114 14 eller skriv i tråden, alla fattar ju att chansen att få tillbaka grejerna är i stort sett lika med noll men det blir ju lite lättare ju fler man är som håller ögon och öron öppna.

Mikael
29th September 2005, 17:55
Om du vet att dom va på BLIB så borde du väl ha aningar om vilka det är eller?

Cornholio
29th September 2005, 18:03
Om du vet att dom va på BLIB så borde du väl ha aningar om vilka det är eller?
Man kan ju inte veta säkert om det var någon som var på BLIB och fick syn på bilen eller om det var nån lokal pundare som chansade. Dessutom har jag så jäkla dålig koll på vilka folk är i största allmänhet så jag vill gärna ha lite mer kött på benen innan jag börjar gissa på vem det vara.

Mikael
29th September 2005, 18:07
Man kan ju inte veta säkert om det var någon som var på BLIB och fick syn på bilen eller om det var nån lokal pundare som chansade. Dessutom har jag så jäkla dålig koll på vilka folk är i största allmänhet så jag vill gärna ha lite mer kött på benen innan jag börjar gissa på vem det vara.

Okej.. bara undra för ibland så kan man ju vräka ur sig det mest konstiga saker när man har blivit av med nåt så det va bara därför ja frågade..

Men ja gör som alla andra kommer o göra, hålla utkik :D

Cornholio
29th September 2005, 18:14
Okej.. bara undra för ibland så kan man ju vräka ur sig det mest konstiga saker när man har blivit av med nåt så det va bara därför ja frågade..

Men ja gör som alla andra kommer o göra, hålla utkik :D

Det kanske är lika bra att jag tar lite mer info om hur den här historien hänger ihop, jag skrev nog ihop det första inlägget lite väl snabbt ser jag nu.

Det är inte jag som har blivit av med nåt, det är en bekant. Eftersom inte han hänger här så skrev jag några rader om det istället. Att jag tog upp BLIB var inte för att besylla någon av oss som var där utan därför att vi som var där har sett bilen IRL och då blir det lite lättare att förklara vilken bil man menar.

räven
29th September 2005, 20:40
Tråkit att sånt händer.......men jag skulle också tyvärr tro att det kan vara någon som sett/hört bilen spela, jag menar man kan ju inte tro att den corsan har något bra ljud om man går efter det yttre:D..............och det ska man ju inte säger dom;)......
Jag säger som vanligt: :die: j**la puckon som inte kan skilja på mitt och ditt!!!
Hoppas du/din polare får tag i grejerna, jag ska hålla öron/ögon öppna...............