Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : E: Powershop

räven
9th September 2005, 15:03
Är det någon som vet var Powershop i Linköping tog vägen?
Har dom slagit igen, lr?

-320-TIC
9th September 2005, 15:46
Nej de har flyttat någonstans utanför Linköping!
Skulle inte rekomendera att du har nåt med de att göra!!!!!!!!!!!

MVH

NiKeMaN
9th September 2005, 15:46
Powershop flyttade till Rimforsa för att sedan efter någon månad läggas ner helt och hållet.

g_son
9th September 2005, 15:56
hehe powershop HAHA..
ja det var kul.

räven
9th September 2005, 17:02
ok, då vet jag.........varför skulle man inte ha med dom att göra?
Jag vet inget om dom mer än att den ena var brorsa till han som byggde en fyrhjulsdriven 850.........

g_son
9th September 2005, 17:30
jaa du.. jag har extremt många exempel på varför man verkligen inte skulle ha med dom o göra.. men om jag nämner det här så kanske det blir sandlåda o folk som vet bättre o bla bla bla..

-320-TIC
9th September 2005, 17:51
Han som byggde 850in drog sig ur för ett tag sen!!
Och han var det ännda annledningen att man kunnde ha med de att göra.

Jag kan säga att jag har beställt och betalat saker hos de,men alldrig sätt nåt av de de har låvat!!!

g_son
9th September 2005, 19:05
en kompis till mig lämnade in sin bil till den duktiga Kalle som stog som chef för det företaget. han lämnade in sin bil för att han skulle bygga stereo i bilen.. Kalle sa att det skulle ta max 3 veckor att bygga allt.. när det hade gott 2,5 månader så ringde han o tjatade som en tok. då frågade Kalle om han inte kunde komma o hjälpa till med bygget.. han åkte dit och framsystemet var inte ens i då. det han hade lyckats åstakomma på den tid var det här..
vänster dörrsida var total förstörd, turbo timern funkade inte, elhissar funkade inte, vänster blinkers funkade inte när han satt på larmet, neon ljusen funkade inte och baksätet var bort slitet.
han lämnade sen bilen till en annan kille som fixade allt stereo bygge, tonade rutorna och fixade allt neon på en helg hehe..
efteråt fick han reda på att dom hade använt hans bil som bord när dom hade haft utförsäljning.. kul när man har en Mr Cap certifierad bil.

så jag säger ungefär så här... inte powershop.

räven
9th September 2005, 22:15
Ojdå :O ....hehehe inte undra på att man får slå igen när man håller på så :duh: ......bra, då vet jag iaf, tur man inte började göra affärer med dom dårå :evil: .....

Mikael
9th September 2005, 22:20
powershop är det fd ljud o styligshoppen grabbarna?

Pianoman
9th September 2005, 22:51
powershop är det fd ljud o styligshoppen grabbarna?
Nej.

Har ett annat exempel:

Jag beställer ett NOS Cheater (150-250hk). Vi kommer överens om ett pris. Det drar ut på tiden och beställninge har inte gått iväg. Det gör inget i sig då jag hellre byter NER mig till ett Superpowershot (100-200hk).
Tiden går.... Till slut ringer Kalle o säger at systemet är här. Kanon tänker jag!
Kommer till butiken med överenskomna summan på fickan. Plötsligt kostar systemet 1300 kronor MER!!! Ber om en förklaring och får följande:
* Det är ett mer sällsynt system och är därför dyrare än Cheater. Skitsnack...
Nästa försök
* Tullen är jäääääätte hög. Runt 15-20% enligt Kalle. Skitsnack.... Ringer omedelbart till kompisen som jobbar med logistik och import sedan 15år. Svaret är 5-6%
Sista försöket
* Dalhems har givit fel pris till Powershop. Detta visar sig visserligen stämma, men jag har ett pris av Kalle som ska gälla; om än muntligt (med vittnen).
Nu försöker han tvinga på mig systemet då han säger att Dalhems inte tar dessa i retur. Jag ber honom flyga och fara varpå han försöker med att jag faktiskt har beställt det. Ja säger jag, till rätt pris.
Vet inte var systemet tog vägen sen och skiter i det gör jag med.