Visa fullständig version : Wheels Crus. Norrköping 27/8
Banx 20th August 2005, 10:40 Träff i Norrköping om en vecka.
För oss med tjock kvalitétsplåt och V8 under huven.
Samling kl 11 på butängen, 27:e aug.
Info: http://www.motorgarden.nu/wheelsblad.jpg
Rickard 23rd August 2005, 00:37 Träff i Norrköping om en vecka.
För oss med tjock kvalitétsplåt och V8 under huven.
Samling kl 11 på butängen, 27:e aug.
Info: http://www.motorgarden.nu/wheelsblad.jpg
Kan bli kul. Hade dom tillstånd för 300a bilar, nån som vet det?
Jag hörde rytesvägar om att det var nämare 1000 anmälda till crusingen..men de kanske bara e skitsnack :=)
sir_ingolf 23rd August 2005, 02:38 hade tänkt köra med bubblan, har försökt ringa den som står som kontaktperson men han svarar aldrig
hawkan 23rd August 2005, 11:11 Är det bara att dyka upp eller måste man anmäla sig?
JörgenS 23rd August 2005, 18:27 Verkar ju bara vara att dyka upp, men man kanske skulle ta å höra sig för en extra gång...
Rickard 23rd August 2005, 19:02 hade tänkt köra med bubblan, har försökt ringa den som står som kontaktperson men han svarar aldrig
Det är bara för jänkebilar plus några mc klubbar som är med också. Dom har ju hela kungsgatan :D
Ang crusingen tror jag det bara attt komma, men att ställa ut där nere vett i faun ;)
Mikael 23rd August 2005, 19:04 glöm inte o ta med er spriten.. som vanligt :(
sir_ingolf 23rd August 2005, 23:06 om det är tidningen wheels som arangerar det hela så borde dom inte vara fientliga till en folkvagn, kolla bara på vad dom haft som specialprojekt. buggy, callooker, trike och folkhojen.
Checker Performance 24th August 2005, 05:22 Det är inte Wheels som arrangerar utan Motorgården. Wheels gör reportage och är där med sin officiella "cruisemobil" och därför kallas den i folkmun för "Wheelscrusing" men det är bara att gå in på deras hemsida så finns det fler kontaktpersoner.
www.motorgarden.nu
top gear 24th August 2005, 09:28 Låter kanon :D
Kan bli skoj som fan :D
Nån som har mer info ang. utställning?
En som vet ! 24th August 2005, 16:18 Men kom ihåg att denna träff bara är till för jänkare. gamla volvos och japsare göre sig inte besvär. Dessa kommer ej in på bollis eller på kungsgatan mellan kl 17-23. Man räknar med att ca 1000-1500 jänkare kommer att besöka staden denna kväll . Bara det blir bra väder också !!!!!
Jamo 24th August 2005, 16:30 Men kom ihåg att denna träff bara är till för jänkare. gamla volvos och japsare göre sig inte besvär. Dessa kommer ej in på bollis eller på kungsgatan mellan kl 17-23. Man räknar med att ca 1000-1500 jänkare kommer att besöka staden denna kväll . Bara det blir bra väder också !!!!!
Synd att stänga ut 99 % av bil entusiaster från träffa andra bilentusiaster .
Men denna träff är väl riktad till dom med rostig impala (vilket är en snygg bil om man gjorde ordning dom ) 9 fylla kompisar i övre tonåren (+ 25 ) och åker runt och busvisslar till 12 till 15 åriga flickor . :(
Lite synd då det finns folk som gillar BILAR oavset märke tex fin renoverat 50 -talare eller 70 - talare med STOR motor eller en 850 volvo turbo med STOR turbo . Alla bilar har sin charm .
Mr Lightning 24th August 2005, 20:28 Synd att stänga ut 99 % av bil entusiaster från träffa andra bilentusiaster .
Men denna träff är väl riktad till dom med rostig impala (vilket är en snygg bil om man gjorde ordning dom ) 9 fylla kompisar i övre tonåren (+ 25 ) och åker runt och busvisslar till 12 till 15 åriga flickor . :(
Lite synd då det finns folk som gillar BILAR oavset märke tex fin renoverat 50 -talare eller 70 - talare med STOR motor eller en 850 volvo turbo med STOR turbo . Alla bilar har sin charm .
Då är det bara att åka till Maxi en lördag kväll så löser det sig för dig !
Jamo 24th August 2005, 21:24 Då är det bara att åka till Maxi en lördag kväll så löser det sig för dig !
Det verkar vara svårt att samla alla under samma flag med motorolja i blodet . Ska det vara NI och DOM och VI eller ? :duh:
Det är väl därför det var så svårt att samla folk när det var tid för aktiviter under SWESPY tiden . Det verkar inte finnas tillräkligt många med hälsosam inställning till bilhobby . :(
Banx 24th August 2005, 21:51 Kan bli kul. Hade dom tillstånd för 300a bilar, nån som vet det?
Jag hörde rytesvägar om att det var nämare 1000 anmälda till crusingen..men de kanske bara e skitsnack :=)
Men behöver inte föranmäla sej. Kungsgatan är redan bokad efter kl 17.
OM antalet bilar blir så pass att kungsgatan blir full, så har dom även
tillstånd att köra sthlmsvägen till OK.
Banx 24th August 2005, 21:52 hade tänkt köra med bubblan, har försökt ringa den som står som kontaktperson men han svarar aldrig
tyvärr, bara USA bilar. ingen veteranträff. :(
Tommy^_ 24th August 2005, 22:26 Det verkar vara svårt att samla alla under samma flag med motorolja i blodet . Ska det vara NI och DOM och VI eller ? :duh:
Det är väl därför det var så svårt att samla folk när det var tid för aktiviter under SWESPY tiden . Det verkar inte finnas tillräkligt många med hälsosam inställning till bilhobby . :(
Titta o lär :)
http://hacked.free-bsd.org/misc/Motorjournalen%20-%20Stylingens%20historia%20avsnitt%202%20-%2070-talet.avi
Det är speciellt det molle säger som du ska lystna på :) Alla lever inte i nuet ;)
Pianoman 24th August 2005, 22:59 Synd att stänga ut 99 % av bil entusiaster från träffa andra bilentusiaster .
.
Då kan jag åka med Camaron till Vallåkra eller Japmeet då?
:duh:
Mad Fred 25th August 2005, 00:34 Synd att stänga ut 99 % av bil entusiaster från träffa andra bilentusiaster .
Vadå 99% ??
menar du att vi som gillar jänkare bara är en procent?? skulle inte tro det..
Förstår inte varför du är sur.. jag får inte komma med min Nova eller valle på en japsträff.. (inte för att jag vill heller, men men.)
Jamo 25th August 2005, 00:51 Titta o lär :)
http://hacked.free-bsd.org/misc/Motorjournalen%20-%20Stylingens%20historia%20avsnitt%202%20-%2070-talet.avi
Det är speciellt det molle säger som du ska lystna på :) Alla lever inte i nuet ;)
MOLLE '148'
Jamo 25th August 2005, 01:00 Vadå 99% ??
menar du att vi som gillar jänkare bara är en procent?? skulle inte tro det..
Förstår inte varför du är sur.. jag får inte komma med min Nova eller valle på en japsträff.. (inte för att jag vill heller, men men.)
Jag är inte sur men tycker det är synd att man inte kan samsas .
Jag tycker det är lika synd att det inte finns fler jänkare på vallåkra men den kom till för dom som inte var eller kände sig välkomna på powermeet e.t.c och japsmeet för dom som inte var eller kände sig välkomna till vallåkra.
Tycker därför att det är lite trevligt med Bilsports träffar där det finns lite variation .
sir_ingolf 25th August 2005, 01:07 om det nu är motorgården som anordnar cruizen så varför går kontaktnumret till tidningen wheels för?
Dom går för övrigt inte att nå, ringer ett par gånger om dan men det är aldrig nån annan än växeltelefonisten som svarar
Checker Performance 25th August 2005, 05:09 Om det nu är Motorgården som anordnar crusingen så varför går kontaktnumret till tidningen Wheels för?
Dom går för övrigt inte att nå, ringer ett par gånger om dagen men det är aldrig nån annan än växeltelefonisten som svarar.
Såvitt jag vet så går dessa nummer som står på sidan till medlemmar i Motorgården.
CHRICKA:0702-082805
MANKAN:0706-002285
MICKE:0734-336332
Sen vet jag ju inte vad du hittat för nummer förstås..
top gear 25th August 2005, 09:36 Är träffen för jänkare så är den juh för jänkare, det kan inte vara så svårt att förstå. Men det är juh alltid positvt med fler bilar runt om i våran stad, så ut med era volvos osv men inte där det nu är avlyst för jänkarna.
sir_ingolf 25th August 2005, 10:57 http://www.wheelsmagazine.se/content/9/
har nu fått nån att svara på numret som finns angivet i denna länk.
kraven som dom sa "inga svennson bilar" och jag fick "tumme upp" för bubbla.
visserligen så kommer jag göra annat denna dag men då kanske nån mer vågar komma
Rickard 25th August 2005, 15:34 kommer nog bli en nice kväll, är väll några mc klubbar som oxå ska vara med va? typ peking est.67 , vets o bifrost?
Mad Fred 25th August 2005, 23:39 kommer att bli riktigt nice!
JörgenS 26th August 2005, 08:02 kommer att bli riktigt nice!
Ja förutom att jag inte hinner upp till Hudiksvall å hämta bilen så jag får nog allt stå på sidan om å kika... Life sucks.... :*(
top gear 26th August 2005, 09:27 så klart du hinner, bara att gasa snabbare ;);)
|