Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Ägare vit 740 reg nr NPP ??? ?

MaCa
8th August 2005, 00:26
Som rubriken! skulle vara mycket tacksam om något vet vem som äger en Vit 740 med reg nr NPP ??? han har en trasig ruta bak som är plast tejpad på. Har varit i krokek med bilen natten till söndagen!

// Martin

Moffegrev
8th August 2005, 01:22
varför undrar du vem det är??

940-Finspång
8th August 2005, 01:24
flyttad till rätt avdelning...

Mvh

MaCa
8th August 2005, 02:12
varför undrar du vem det är??

1 kille i den bilen har gjort lite dumma grejer i går natt o ja vill få reda på vem det är!

Hittar nog bilen vart efter men det skulle underlätta om nån viste vem det va så slipper ja leta! Ägaren själv är inte skyldig utan det va en kille som va med i bilen.

Skulle räcka om någon kan skriva dit siffrorna på reg nr! Har tyvärr bara NPP...

MVH Martin

outlaw
8th August 2005, 09:13
MaCa-> läs reglerna och rätta till din signatur.

MaCa
8th August 2005, 23:57
MaCa-> läs reglerna och rätta till din signatur.

Är det de ända du gör på forumet o läser o letar fel eller?

Har ju skrivit mitt namn! Är det så att ja måste skriva en signatur om hela mitt liv kan du lika gärna ta bort mina inlägg o radera mitt konto från forumet!!

Du gör ju just nu lika mycket fel, du håller dig ju inte till ämnet vi dirkuterar inte min signatur utan om en bil som ja söker.. Rätta till det istället för att klaga.

-----------------------
Martin C
Åker bil

Mikael
8th August 2005, 23:59

Har ju skrivit mitt namn! Är det så att ja måste skriva en signatur om hela mitt liv kan du lika gärna ta bort mina inlägg o radera mitt konto från forumet!!

Du gör ju just nu lika mycket fel, du håller dig ju inte till ämnet vi dirkuterar inte min signatur utan om en bil som ja söker.. Rätta till det istället för att klaga.

-----------------------
Martin C
Åker bil

Du har PM

hondapower
9th August 2005, 00:50
läs Swespy´s regler och skaffa dig en respektabel attityd innan du bara klampar in på ett forum och spyr galla.

är nog även så att man INTE får lämna ut div person uppgifter så här över nätet (framför allt inte om det kommer bli lite av det som det låter som)..sverige har trots allt en personuppgifts lag.

MaCa
9th August 2005, 08:28
läs Swespy´s regler och skaffa dig en respektabel attityd innan du bara klampar in på ett forum och spyr galla.

är nog även så att man INTE får lämna ut div person uppgifter så här över nätet (framför allt inte om det kommer bli lite av det som det låter som)..sverige har trots allt en personuppgifts lag.

Ja har läst o ja har pratat med Micke ang detta men hjälp till du med o visa att du styr.. Vart har du hela ditt namn då??

Snälla någon lås tråden för fan så ingen mer slipper sitta o leta efter någon som till början inte bill skriva en bok om sitt liv som signatur..

Tror inte ja är den första här på forumet som letar efter en viss bil??

Martin C

Knotan
9th August 2005, 09:19

finns väll inget som antyder om vad han tänker göra med dem uppgifter som fås. han frågar ju bara om nån har koll på sista siffrorna på regnummret.
å nej det är inte olagligt, ägaruppgifter på bilar är inget som är hemligt utan offentliga uppgifter.
ta å skärp till dej å skriv ut ditt namn i signaturen istället... jag vill veta vem du är som tror att du kan gnälla på andra innan du själv följer reglerna

g_son
9th August 2005, 09:45
på tal om trådar som spårar ut lite hehe..
alltså det ända som outlaw gjorde var ju o påpeka att du inte hade skrivit in namn o sånt i din signatur som nu är en av det här forumets regler...
det är väl inte så svårt att ändra på en sån enkel grej??
kan vi inte bara lägga ner allt skit snack här och försöka hålla oss till det som tråden igentligen handlade om???

hondapower
9th August 2005, 11:19
finns väll inget som antyder om vad han tänker göra med dem uppgifter som fås. han frågar ju bara om nån har koll på sista siffrorna på regnummret.
å nej det är inte olagligt, ägaruppgifter på bilar är inget som är hemligt utan offentliga uppgifter.
ta å skärp till dej å skriv ut ditt namn i signaturen istället... jag vill veta vem du är som tror att du kan gnälla på andra innan du själv följer reglerna
nehej!!"den killen har gjort dumma saker" "ja vill ha tag i honom"...kanske tolkas lite olika från person till person.

angående min signatur,vad är det som inte är rätt???senast ja kollade så följer ja reglerna...men du kanske har gjort egna.

skicka ett Pm om du fortfarande vill veta vem ja är..vi kan nog lösa det ska du se.

hondapower
9th August 2005, 11:23
Ja har läst o ja har pratat med Micke ang detta men hjälp till du med o visa att du styr.. Vart har du hela ditt namn då??

Snälla någon lås tråden för fan så ingen mer slipper sitta o leta efter någon som till början inte bill skriva en bok om sitt liv som signatur..

Tror inte ja är den första här på forumet som letar efter en viss bil??

Martin Cja styr inte,ja bara poängterade att man måste ha sitt namn i signaturen precis som reglerna säger...

nej du kanske inte är den förste,men nog den förste som gör det pga att du inte har ett namn på en person..utan ett reg nr istället.

tycker fortfarande du har dålig attityd...men vi behöver inte fortsätta att sitta å skriva ännu mer i den här tråden..har du fått vad du sökt/samtalat med en moderator så grattis...lycka till med att hitta honom du söker.

men vi ska inte tjata vidare om dessa saker nu,huvud saken är att du fått dit namnet och hittar den du söker..men,om du i fortsättningen ska hänga kvar på Swespy så tycker iaf ja att du kan tona ner din hårda attetyd lite.

outlaw
9th August 2005, 12:05

-----------------------
Martin C
Åker bil

till din första fråga, ja för det mesta letar jag efter fel eftersom jag är moderator och vill inte ha en sandlåda till forum

till din andra fråga, nej du måste inte skriva hela ditt liv, bara namn. men jag kan radera ditt konto ändå om du vill det fortfarande OCH jag kommer göra det om du inte bättrar din attityd samt följer reglerna!

och till din "klagoskrivning" i slutet. att skriva "Du gör ju just nu lika mycket fel, du håller dig ju inte till ämnet" bevisar två saker tycker jag.

1. din mognadsgrad är låg.

2. du har absolut INTE läst reglerna.

vill du fortsätta denna trevliga diskussion kan du pma mig, fortsätter du så här i någon annan tråd bannas du, se detta som en varning!

LÅST

Mvh Lasse // Moderator