Visa fullständig version : Kvällsaktivitet efter Action meet!
Evo TME 31st July 2005, 23:27 Tänkte det skulle va kul och hitta på ngt på lördagskvällen efter action meet på mantorp!
Tänkte även lägga ut den här "frågan" på rabiatmotor.com oxå se om de vill komma upp till norrköping!
Mvh Patrik
Moffegrev 1st August 2005, 08:19 skulle vara skoj det tycker jag..
top gear 1st August 2005, 17:15 Låter KANON! :D
Kolven 1st August 2005, 20:46 Låter finfint
Evo TME 1st August 2005, 22:28 så bara hoppas det dyker upp lite folk oxå...
Sprid vidare
Mvh P
Jonnybcool 1st August 2005, 23:02 Det låter ju trevligt.. Får man titta förbi en sväng på kvällen då =)
g_son 1st August 2005, 23:05 alltså frågan är var det blir mest folk?? linköping eller norrköping?? det skulle vara kul om det kunde spridas lite och alla kunde komma till samma ställe hehe..
Aero-Power 1st August 2005, 23:31 Kanske dyker i ny Saab :)
yrrej 2nd August 2005, 00:56 det här har ja för mig att det va snack om förra året me men det vart inget för dom flesta va i linköping, det verkar onödigt o konkurrera om folket när det e så nära dit, e ju på vägen hem så e bara åka in där o sen åka hem när man känner för det..bara min åsikt. vet iof itne va linköpingsfolket har planerat, nån som har kontakt me dom?? // JerrY
Jonnybcool 2nd August 2005, 00:58 det här har ja för mig att det va snack om förra året me men det vart inget för dom flesta va i linköping, det verkar onödigt o konkurrera om folket när det e så nära dit, e ju på vägen hem så e bara åka in där o sen åka hem när man känner för det..bara min åsikt. vet iof itne va linköpingsfolket har planerat, nån som har kontakt me dom?? // JerrY
Klart att alla ska komma till norrköping och hälsa på '12' Vore ju grymt att fylla hela stan med bilar :p
g_son 2nd August 2005, 01:23 jo samtidigt som linköping är ju nära o bra för alla som har varit på mantorp park.
top gear 2nd August 2005, 09:29 Personligen tycker jag att vi borde vara i stan, men huvudsaken är att det bestäms en plats och tid.
sir_ingolf 2nd August 2005, 10:26 jag är i västerås på bugbash den helgen så det blir inget action för mig inte
Evo TME 2nd August 2005, 11:30 ÄR det ngt i linköping lr? i så fall vart står info om det?
yrrej 2nd August 2005, 11:36 Personligen tycker jag att vi borde vara i stan, men huvudsaken är att det bestäms en plats och tid.
Jo det e möjligt att vi tycker det skulle va kul att va här o att det kom folk hit men för alla andra som itne är från norrköping o linköping blir det ju smidigare o åka till linköping, fast det itne så långt så tycker dom det.
så vart det förra året iaf, då åkte ju till o me SMR-supran runt i linköping o piska bilar till höger o vänster.
så tyvärr får vi nog se till o samla folk i linköping. det finns väl folk här på forumet som e från linköping?
kan inte ni snacka me folket där o se vada dom har för planer? får ju itne missa ett sånt här tillfälle me dom flesta roliga bilarna i sverige i närheten liksom :) // JerrY
robban1987 2nd August 2005, 13:04 jag skulle komma var det än var...
robban1987 2nd August 2005, 18:05 ingen mer som nappa på det?
Evo TME 2nd August 2005, 19:01 ingen mer som nappa på det?
jag åker vart som helst.. bara det händer ngt...
hondapower 2nd August 2005, 20:46 håller på och snackar lite med Linköpings folket om att ev dra ihop lite kväll/natt aktivit så folk som glider förbi inte blir uttråkade å glider hemåt igen.
för vi alla vet ju villken kvalitet dom haft på dom arrangerade aktiviteterna som varit under åren.
så lite repris nu:D
g_son 2nd August 2005, 20:53 jo det är sant.. det skulle helt klart vara skit kul..
Moffegrev 2nd August 2005, 21:42 vart...ska tillägga att jag inte har nått att köra med för tillfället alltså i motorn men jag är gärna med..,)..
HONDAPOWER var det du som låg o stressa en grå Carina II vid Öb för några dagar sen..;) synd att jag inte hade räsern då hade jag ställt upp..
fruga va med så då får jag inte plåga bruksbilen...;))))))
hondapower 3rd August 2005, 01:12 vart...ska tillägga att jag inte har nått att köra med för tillfället alltså i motorn men jag är gärna med..,)..
HONDAPOWER var det du som låg o stressa en grå Carina II vid Öb för några dagar sen..;) synd att jag inte hade räsern då hade jag ställt upp..
fruga va med så då får jag inte plåga bruksbilen...;))))))
0_0 ,nej det va inte jag som typ stressade dig.
menar du *vart* det ska köras m,m i linköping isf?
eller hur menar du?
Knotan 3rd August 2005, 09:45 jag kommmer om det blir race,
bara jag hinner lacka klart bilen på fredagkvällen så det hinner härda ett halvt dygn åtminstonde :hyper:
Moffegrev 3rd August 2005, 11:21 0_0 ,nej det va inte jag som typ stressade dig.
menar du *vart* det ska köras m,m i linköping isf?
eller hur menar du?
nja det var väl både och antar jag...men får alla köra trots att man bara har 105 vilda med då....race är alltid race som sagt..;) nog va det en Honda som såg ut som dig i alla fall..kan ju ha tagit fel då...
:)
du fixad ju sist kan du inte skicka PM om plats o sånt när du vet..;)
hondapower 3rd August 2005, 11:43 nja det var väl både och antar jag...men får alla köra trots att man bara har 105 vilda med då....race är alltid race som sagt..;) nog va det en Honda som såg ut som dig i alla fall..kan ju ha tagit fel då...
:)
du fixad ju sist kan du inte skicka PM om plats o sånt när du vet..;)
om det blir i linköping så kommer jag inte att hålla i det,finns folk där som gjort det dom senaste åren och klarar att hålla i det en gång till.
*dock är inget bestämt om ev aktivitet*
ska dock kolla upp lite saker här i norrköping och kanske "mäta" ut några "saker" också. ;)
*bara för säkerhets skull*
Moffegrev 3rd August 2005, 13:29 om det blir i linköping så kommer jag inte att hålla i det,finns folk där som gjort det dom senaste åren och klarar att hålla i det en gång till.
*dock är inget bestämt om ev aktivitet*
ska dock kolla upp lite saker här i norrköping och kanske "mäta" ut några "saker" också. ;)
*bara för säkerhets skull*
HIHI det låter bra det..... :hyper:
hoppas att det inte är skit väder....hoppas på samma väder som förra året.. :D
yrrej 3rd August 2005, 14:43 låter bra att vi har diskussion med linköpings dolkjet..dom vet ju har man drar ihop såna här grejjer, ska bli mycket roligt om det blir något där. skriv upp grejjerna här så fort ni får reda på nåt eller annars pm:a gärna // JerrY
robban1987 3rd August 2005, 22:50 Är det någon som vet om det kommer vara "träff" i linköping på lördag lr? / robban
hondapower 4th August 2005, 00:15 Är det någon som vet om det kommer vara "träff" i linköping på lördag lr? / robban
träff och träff lär det nog inte vara.
däremot så finns det ev planer på att arangera ev natt aktivitet,men som ja skrev längre upp så är det inget som är 100% bestämmt eller klart ännu.
själv har ja dock några ess i ärmen för våran egna lilla håla norrköping.
mr.J 4th August 2005, 02:09 skulle var kul med en helg där det händer lite för en gångs skull=)
är hellt klart på!!!
Evo TME 4th August 2005, 12:23 hur blir det nu då? blir det ngt i stan lr?
robban1987 4th August 2005, 13:02 vädret ser ju inte lovande ut...
Jonnybcool 4th August 2005, 13:44 hur blir det nu då? blir det ngt i stan lr?
Undrar detsamma..
Auner 4th August 2005, 18:37 träff och träff lär det nog inte vara.
däremot så finns det ev planer på att arangera ev natt aktivitet,men som ja skrev längre upp så är det inget som är 100% bestämmt eller klart ännu.
själv har ja dock några ess i ärmen för våran egna lilla håla norrköping.
Hör av dig om du drar till med något så hänger jag på.
hondapower 4th August 2005, 19:34 Hör av dig om du drar till med något så hänger jag på.
har nästan räknat med att se dig köra om det blir körning. ;)
Auner 4th August 2005, 19:47 Såklart!
Vinner ju aldrig nåt, men jag är inte den som är den som backar ur :)
Ta med dig Polon så jag kan få känna mig mäktig ^^,
Viggen-Finspång 4th August 2005, 20:24 jag åker vart som helst.. bara det händer ngt...
Jag med...
hondapower 4th August 2005, 20:55 Såklart!
Vinner ju aldrig nåt, men jag är inte den som är den som backar ur :)
Ta med dig Polon så jag kan få känna mig mäktig ^^,
vem vet vem vet. ;)
mr.J 4th August 2005, 23:42 börjar närma sig lördag nu..vart blir det då? istan eller linköping??
hondapower 5th August 2005, 00:57 http://www.swespy.com/forum/showthread.php?t=12535
|