Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Stulen fyrhjuling!!!

Glenn
29th July 2005, 13:42
Natten till fredagen blev en orange fyhjuling(SMC) stulen i norra promenaden. Killen som äger den har köpt den för en vecka sen och är väldigt angelägen om att få tillbaka den. Det finns bara en sån modell i hela Norrköping så den går inte att missa.
Så ser ni eller hör nåt om den så vore han tacksam om ni kunde höra av er till Kalle på 0735-31 16 44. Går även bra att skriva till mig här på forumet. Eller gå in å snacka med Johnny på AG´s vid OK(Stockholmsvägen).

MVH "Glenn"

OBS! Vore bra om tråden kunde få ligga kvar under Allmänt där de flesta går in å läser. Alla går ju inte in under "Efterlysningar" för att titta ifall de har sett nåt. Tack på förhand!

JeoG
29th July 2005, 21:52
Vet inte ifall den är återfunnen? Men jag såg för ca 15 minuter sen ca (20:35) en orange 4hjuling med 2 yngligar utan hjälm uppe vid trozelligatan, vid kungsgård ungefär...

mr.J
29th July 2005, 22:19
det stämmer nog för den åkte förbi vid fältet i habey.. mamreplan.. då var det mörkhyad killa utan hjälm som körde.. kan nästa lova er att dom som har den bor i navesta eller atrium eller hur det stavas...

_Hanqvist
29th July 2005, 23:49
Ska hålla utkik efter den och ringa om jag ser den stå eller åka någonstanns.

Pulsar
30th July 2005, 10:03
eftersom ägaren vet vilka det är så förstår ja inte varför han inte hämtar tbx den.

g_son
30th July 2005, 15:59
jag kan hjälpa till.. lätt..
hatar sånt folk..
spöa skiten ur dom medans du är igång.

ErikR
30th July 2005, 18:55
det stämmer nog för den åkte förbi vid fältet i habey.. mamreplan.. då var det mörkhyad killa utan hjälm som körde.. kan nästa lova er att dom som har den bor i navesta eller atrium eller hur det stavas...
Jo det var väl inte svårt o lista ut........

Glenn
31st July 2005, 04:16
Tanx folks för att ni uppmärksammade... Men de hittade den igår. En tjej ringe polisen när hon såg genom fönstret i Hageby då några gansters dumpade den i en buske vid en parkering. Kalle har återfått den med inte hel direkt. Själva cykeln är inte speciellt hel...Men motorn är värre... den gör ca 40km/h nu å typ 110km/h innan. Att man inte kan få ha nått ifred nu för tiden. Tack iaf!