Visa fullständig version : När är det träffar ?
bratne 1st July 2005, 16:01 när är det träffar inne i norrköping egentligen...
när man åker in till stan så e det ju inget folk ute...=(
vore roligt att få veta när dom är...
Kolven 1st July 2005, 17:16 när är det träffar inne i norrköping egentligen...
när man åker in till stan så e det ju inget folk ute...=(
vore roligt att få veta när dom är...
Först o främst måste du ha Ditt namn i signaturen det är lag på det ..
bratne 1st July 2005, 17:27 okej tack för det tipset.. men ja har ändå inte fått något svar på frågan tyvärr..
hondapower 1st July 2005, 18:35 den frågan finns det nog inget direkt bra svar på tyvär.
robban1987 1st July 2005, 20:58 jag tycker det är tvärtom, finns bilar lite här och var, men ingen kan enas om nåt ställe!...
bratne 2nd July 2005, 11:40 tycker det att vi borde enas om ett ställe och sedan röra oss vidare till något ställe där man kan ha race eller något.
hondapower 2nd July 2005, 12:53 tycker det att vi borde enas om ett ställe och sedan röra oss vidare till något ställe där man kan ha race eller något.läs reglerna annars kommer denna tråd att låsas av moderators.(bara ett tips).
http://www.swespy.com/forum/showthread.php?t=11655&page=2
*läs längs ner i tråden*
men allså,det är inte frågan om att enas eller bestämma var alla ska stå.
det är en fråga om att:HUR få dit alla.(var det nu skulle vara).
bluebeast_32 2nd July 2005, 14:09 det är en fråga om att:HUR få dit alla.(var det nu skulle vara).
´Bestämmer man en plats så kommer ju dom som är intresserade av o kolla på lite bilar/snacka bilar dit. Då vet man ju vilka som är intresserade av o träffas. sen så finns det ju divor som anser sig vara för "Coola" för o träffa vanligt bilfolk. men det är ju inte mycket att göra åt!
bratne 2nd July 2005, 14:25 ´Bestämmer man en plats så kommer ju dom som är intresserade av o kolla på lite bilar/snacka bilar dit. Då vet man ju vilka som är intresserade av o träffas. sen så finns det ju divor som anser sig vara för "Coola" för o träffa vanligt bilfolk. men det är ju inte mycket att göra åt!
det är sant. men att då säger jag så här. att om vi som är intresserade tar o träffas vid mcorvars då? eller något. om det inte är någon som har något annat förslag????
bluebeast_32 2nd July 2005, 18:00 det är sant. men att då säger jag så här. att om vi som är intresserade tar o träffas vid mcorvars då? eller något. om det inte är någon som har något annat förslag????
var ligger mcorvars då? tid? blir det du o jag lr finns det fler intresserade? 0_0
var ligger mcorvars då? tid? blir det du o jag lr finns det fler intresserade? 0_0
Ligger väl vid Ok om jag tänker rätt :) står det inte nån där så är det nått som inte stämmer.
bratne 2nd July 2005, 19:21 Ligger väl vid Ok om jag tänker rätt :) står det inte nån där så är det nått som inte stämmer.
jo ryssen det har du faktiskt rätt i.. o ja du tänker rätt... :evil: hehehe...
sir_ingolf 2nd July 2005, 20:11 jag kommer nog vara ute en sväng på gatorna ikväll
bratne 2nd July 2005, 20:14 jag kommer nog vara ute en sväng på gatorna ikväll
va bra. kom till okq8 macken vid 10 tiden då?
sir_ingolf 2nd July 2005, 21:51 kan nog funka, vad har ni för bilar då? jag kommer glida omkring i bubblan
bratne 5th July 2005, 13:51 kan nog funka, vad har ni för bilar då? jag kommer glida omkring i bubblan
såg dig där i lördags. ja stod vid en silvrig 940 gl... vid typ tio tiden var där va???
|