räven
26th June 2005, 22:14
Finns det någon som har någon erfarenhet av plast&sons grejer? Hur är passform m.m.? 0_0
|
Visa fullständig version : Plast & Son räven 26th June 2005, 22:14 Finns det någon som har någon erfarenhet av plast&sons grejer? Hur är passform m.m.? 0_0 940-Finspång 26th June 2005, 22:24 Finns det någon som har någon erfarenhet av plast&sons grejer? Hur är passform m.m.? 0_0 jag har hört att det inte ska vara så bra men det kanske varierar vad vet jag... men som sagt det är bara vad jag har HÖRT jag vet själv inget om det.. Mvh ErikR 26th June 2005, 22:31 Jag köpte ett par ögonlock från plast o son för ett par år sedan. De kom kantigt skurna o glasfibertrådar stack ut. Tyckte det var helkasst att de inte kunde putsa till dem lite innan de skickar till kund :( Mr Lightning 26th June 2005, 22:52 Jag har hört att det är dålig passform ! Men har ingen egen erfa. Mikael 26th June 2005, 23:02 Den firman är :fuct: Så är det bara.. Ja har köpt mycket därifrån och hur mycket man än klagar så suger passformen o det tar evigheter innan man får hem grejerna.. För några år sen så tog ett företag i Linköping över tillverkningen från plast o son o dom har oxå fixat till så att Plast o son rykte har försämrats rejält.. Så hittar du nåt annat snyggt från nån annan firma så köp av dom istället. Mvh Patrik-S2 26th June 2005, 23:21 säger som alla andra dom borde gå en gjutar skola!!!!(stava säkert fel :-) _Borca_ 27th June 2005, 13:15 Köpte ett friedpacket för många sköna slantar.. Kunde lika gärna eldat upp dom eller gett dom till välgörenhet... Passform samt finich = värdelöst. Samt kundbemötende existerade inte ens hos dom. Fick luren i örat efter att jag ringt o "klagat".. Använde mig inte av nån dryg attityd men fick bara skit ändå. Så det tyder på att de fått dålig kritik tidigare. Passat245hk 27th June 2005, 15:52 ...och så kom moderatorerna med sina predikningar igen. Frågan var från början om deras saker var bra. En sån fråga måste väl få ställas, och då givetvis även svaras på ?? De som har erfarenhet av deras sortiment kan ju inte svara på denna tråden och ge beröm, om det nu är dålig passform mm. Är deras sortiment av styling dåligt är det ju bra att detta kommer fram (så inte räven slänger sina pengar i sjön, och andra med för den delen). Hursomhelst, satsa på SAMs styling när det gäller Volvo. Jag köpte till min V40 från dem och det var kvalite rakt igenom. räven 27th June 2005, 17:09 Tack för alla svar, det verkar som om ingen är nöjd?!? Då får jag leta vidare.......;) 940-Finspång 27th June 2005, 18:20 Tack för alla svar, det verkar som om ingen är nöjd?!? Då får jag leta vidare.......;) vad är det till för bil du ska ha ? räven 27th June 2005, 20:42 vad är det till för bil du ska ha ? 850 -96 '12' |