Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Bugrun

sir_ingolf
9th June 2005, 13:10
Vilka ska dit och när åker ni?
jag åker imorgon, räknar med att lämna peking runt 18.00

razer
9th June 2005, 13:57
Jag åker dit på lördagförmiddag, jag kommer nog inte sova över. Jag kommer åka till landet och sova. På söndagen kommer jag stå i GTi-klubbens tält 8-> och sen ska jag vara med och sköta RS-banan.

Lunkn
9th June 2005, 15:05
Jag o en kompis tänkte åka o kolla. Hoppas man får se lite kändisar härifrån då // mvh

Grink
9th June 2005, 15:20
Ja ska dit på lördag....

sir_ingolf
9th June 2005, 15:42
jag kommer troligen tälta precis till höger eller vänster om grinden till campingen

golotus
9th June 2005, 17:36
åker med grink på lördag förmiddag nån gång! :hyper: :D

Morre W
9th June 2005, 18:30
Ja åker me brorsan, för o se honom köra strippen...=)
(Furious...)

sir_ingolf
9th June 2005, 18:38
jag ska oxå testa strippen har jag tänkt, siktar på mellan 20-22 sekunder

Tommy^_
9th June 2005, 20:25
Har inte gjort något med bubblan ennu så jag får vänta tills nästa år.

Pulsar
10th June 2005, 14:36
vad kostar det att gå in ????

razer
10th June 2005, 19:32
"Årets entrépriser på Bug Run enligt nedan:

- Helgbiljett Fredag-Söndag: 250 kr/pers

- Helgbiljett Lördag-Söndag: 250 kr/pers

- Endagsbiljett Lördag: 250 kr/pers (man betalar 250 kr för helgbiljett
vid entrén, men går man hem före kl 18 på lördagen får man tillbaka 75
kr i entrén)

- Endagsbiljett Söndag: 150 kr/pers

Som vanligt ingår camping i entréavgiften.

golotus
14th June 2005, 10:13
så här dagarna efter...vilka var där o vad tyckte ni?!
själv tycker jag vädret på lördan då jag va där kunde vart lite bättre, men man lyckades ändå hålla humöret uppe!
vi åkte väl därifrån runt tidiga 14-tiden, så vi missa säkert allt kul, men berätta gärna ni som vart där...

mvh

sir_ingolf
14th June 2005, 13:33
förbättringarna som jag upptäckte var flytten av marknaden och att allt vattenskadat gömts undan nere vid blå läktaren. Försämringarna var minskad tid på Strippen samt att dom strök vissa punkter, trots det så hade dom mage nog att kräva applåder vid prisutdelningen för deras punktlighet. Var det något som startades is tid?

Lördagen skulle det köras framhjulsdrift på bromsbänken och söndagen tvärtom. när jag skulle dit strax före 10 så hade dom ställt om bänken för FWD, Bugrun har verkligen spårat ur på vissa punkter

razer
14th June 2005, 15:09
Jag trivdes väldigt bra, på lördagen hjälpte jag till lite, tittade runt och sen blev jag invald i GTi-klubbens styrelse.

Under söndagen var jag funktionär och lät folk provåka Golf GTi V DSG på RS-Banan med mig som chaufför sen fick de som åkte med provköra. Tråkigt jobb... ;)

Bilen jag körde gick ca 7mil RS på enbart söndagen (tror jag).

sir_ingolf
14th June 2005, 16:09
jag spenderage mest tid i dragracing depån, hoppades på att få köra men regn och inställd körning satte käpparna i hjulet för det. en del fylleköp blev det på lördagen men allt kommer komma till användning till nästa projekt