Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : En Dag På Strippen

C5-Finspång
4th June 2005, 09:33
Någon som har tänkt åka 402m på Tullinge eller Säve härifrån?

hondapower
4th June 2005, 12:36
japp.
dock inte säve,men tullinge.

C5-Finspång
4th June 2005, 12:44
Trevligt, ifall bilen inte är såld dyker jag nog upp och kör någon repa oxå bara för skojs skull!

Vad har du för bil du åker med? Skulle behöva hjälp att frakta 2 stycken slicks, 2 lustgasflaskor och lite småskit, gemensam följebil kanske?

Kan nog fixa en följebil annars, bra om man kan dela så blir det inte så mycket gnäll med funktionärerna när följebilen ska in till depån.

Vaddå? Säve är ju marginellt längre än till Tullinge ? 20 eller 30 mil spelar väl ingen roll ?

Åker du S2000 eller ???

hondapower
4th June 2005, 16:46
Trevligt, ifall bilen inte är såld dyker jag nog upp och kör någon repa oxå bara för skojs skull!

Vad har du för bil du åker med? Skulle behöva hjälp att frakta 2 stycken slicks, 2 lustgasflaskor och lite småskit, gemensam följebil kanske?

Kan nog fixa en följebil annars, bra om man kan dela så blir det inte så mycket gnäll med funktionärerna när följebilen ska in till depån.

Vaddå? Säve är ju marginellt längre än till Tullinge ? 20 eller 30 mil spelar väl ingen roll ?

Åker du S2000 eller ???
trevligt!
har tyvär en Honda crx,så plats blir lite dåligt i den.
har dock tänkt att ev försöka få med polaren och hans Saab 9000 om han har kvar den tills tullinge så ja kan få med mig andra hjul ja också.
men har han kvar den så kanske man kan lasta över nått i den.

hahaha,nej visserligen så spelar det ju inte världens roll 30 mil extra till Säve.
men ja ska sälja bilen nu framöver och vill bara få en sista tid att jämföra med mot förra året och sen ställa ned den i garaget tills den är såld typ.
plus att ja inte vet hur ja har det med tid till Säve heller.

C5-Finspång
4th June 2005, 17:31
trevligt!
har tyvär en Honda crx,så plats blir lite dåligt i den.
har dock tänkt att ev försöka få med polaren och hans Saab 9000 om han har kvar den tills tullinge så ja kan få med mig andra hjul ja också.
men har han kvar den så kanske man kan lasta över nått i den.

hahaha,nej visserligen så spelar det ju inte världens roll 30 mil extra till Säve.
men ja ska sälja bilen nu framöver och vill bara få en sista tid att jämföra med mot förra året och sen ställa ned den i garaget tills den är såld typ.
plus att ja inte vet hur ja har det med tid till Säve heller.

En polare till mig kan annars oxå köra följebil, kan samordna i den annars!
Får höras av närmare datumet så kan vi försöka styra upp något!

hondapower
4th June 2005, 17:38
låter kanon!

måste först och främst se till så ja får in stol och hjul och ett lyse i en bil,och förhoppningsvis så har polaren kvar sin 9000 med det stora last utrymmet så blir allt kanon.

sir_ingolf
5th June 2005, 01:35
jag tar ett tidkort nästa helg