Lunkn
31st May 2005, 12:18
Då har några jävla idioter gjort inbrott i min bil under natten!. Dom slog sönder rutan och snodde slutsteget /baslådan och huvudenheten!. Sen slet dom upp inredningen och taket slog dom upp också?????. Baslådan va lila och med en rockford 12" i med små vita prickar på.. Slutsteget va ett rockford 150s och huvudenheten va en kenwood med vanlig cd!. GRYMT förbannad e ja och ledsen för att det finns sånna idioter.. Satte ut annons på blocket igår för att se om det va någon som ville köpa eller pruta ner det. Då ringer en snubbe 23.45 cirka o tjaffsar om bästa pris o sånt skit. Sen på morgonen när jag skulle gå till bilen för att åka till skolan så är den inslagen osv.. Den stog på vilbergsvägen (den som går runt vilbergen) vid pinnmogatan. Om någon HÖR eller SER något så kan ni ringa eller slå på den fan.. 0709383275.. Går ju fan inte att få ha grejer ifred i denna jävla stad.. FYFAN.. :duh:
räven
31st May 2005, 12:22
Finns bara en sak att säga: :die:
NIzmO
31st May 2005, 12:26
Fan va illa jävla skit blir så sné på sånt här, för mkt sånt här nu :(
Måste va samma snubbar som klippte min baslåda och mitt steg förra veckan (bor oxå i vilbergen).
Lunkn
31st May 2005, 12:27
Fan va illa jävla skit blir så sné på sånt här, för mkt sånt här nu :(
Måste va samma snubbar som klippte min baslåda och mitt steg förra veckan (bor oxå i vilbergen).
HELT sjukt är det ju.. blir så jävla förbannad på sånt här.. Va samma sak för några år sen dom snodde min moppe 2 ggr!.. fyfan..
Tommy^_
31st May 2005, 12:36
Fan så surt!! Hålller ögonen öppna!
Hör mer och mer om kompisar som blir av med bil ljudet.. det gör en minst sagt orolig.. ska man behöva sova i bilen? '110'
Offtopic: men vad händer om man har ett importerat larm och självinstallerat i bilen och det kommer någon o gör inbrott?
räven
31st May 2005, 12:43
Bara det är godkänt och besiktat av försäkringsbolaget ska det inte va några problem.................
sir_ingolf
31st May 2005, 13:02
vita prickar på basen = färgstänk?? borde isf vara rätt lätt att känna igen
SupraPojken
31st May 2005, 13:05
Problemet är ganska enkelt, Sluta gömma dig bakom tangent bordet.. Du, jag, danne(Nizmo) går på jakt... inga poliser bara knytnävar så kommer dom no aldrig göra så igen.. Säg inte att dom e svåra att hitta...har en ide..
Lunkn
31st May 2005, 13:16
vita prickar på basen = färgstänk?? borde isf vara rätt lätt att känna igen
Japp men väldigt små.. Försökte putsa bort med nageln typ, men gick inte så det borde gå att känna igen..
här är en dålig bild när den va ny basen http://lunkan.klaga.nu/baslada.jpg
Auner
31st May 2005, 13:49
Fan så surt. Hoppas du får ut pengar osv från försäkringen så att det täcker skadorna iaf.
outlaw
31st May 2005, 13:54
då vi låste förra tråden som efterlyste stulna grejer så låser vi nu med.
i denna forumsdel så efterlyser man bara personer.
Mvh