Evo TME
17th May 2005, 08:56
SÖKES
Som blev stulen inatt...
Jag ska hitta de zigenarungar som snott den!
Mvh P
Som blev stulen inatt...
Jag ska hitta de zigenarungar som snott den!
Mvh P
|
Visa fullständig version : S: Min mors VDO stereo Evo TME 17th May 2005, 08:56 SÖKES Som blev stulen inatt... Jag ska hitta de zigenarungar som snott den! Mvh P räven 17th May 2005, 09:36 :( Ja, ge dom vad dom tål och lite mer!!!!!! :die: Det är f**n att en del inte fattar vad som är mitt och ditt!! :duh: s40v 17th May 2005, 14:42 SÖKES Som blev stulen inatt... Jag ska hitta de zigenarungar som snott den! Mvh P Tråkigt det som hände men är det verkligen rätt att säga så NitraM 17th May 2005, 14:51 Tråkigt det som hände men är det verkligen rätt att säga så instämmer, är inte det hets mot folkgrupp. Tommy^_ 17th May 2005, 15:19 instämmer, är inte det hets mot folkgrupp. Om det va ett gäng med zigenare då ? 0_0 940-Finspång 17th May 2005, 15:36 Flytta den till Efterlysningar istället... Ps. träligt med stereon det går inte att ha något ifred det är väl bara att inse det tyvärr :( NitraM 17th May 2005, 16:19 Om det va ett gäng med zigenare då ? 0_0 om det nu är det återstår ju att se, annars så "vet" han vilka det är, men jag tycker fortfarande att det är hets mot folkgrupp eller vad det heter. man säger ju inte svenneungar eller hur! aja, hoppas verkligen du hittar stereon Ryss 17th May 2005, 19:58 om det nu är det återstår ju att se, annars så "vet" han vilka det är, men jag tycker fortfarande att det är hets mot folkgrupp eller vad det heter. man säger ju inte svenneungar eller hur! aja, hoppas verkligen du hittar stereon vad spelar det för roll om han skriver så ? ingen skulle juh tänka på de om nån skrev svenne. Mikael 17th May 2005, 20:01 Första normala frågan i den här tråden då och som håller sig till ämnet.... Vad va det för modell på CD:n? Evo TME 18th May 2005, 08:03 Första normala frågan i den här tråden då och som håller sig till ämnet.... Vad va det för modell på CD:n? det var en VDO CD 2803 4 x 55w ber om ursäkt för att skrev som jag gjorde men i ilskans stund så... |