Visa fullständig version : Årets Maxi/plantagen tråd!
Radeon 14th May 2005, 18:35 Det måste seriöst hända nått.. ALDRIG nått folk ute.. och dom som är ute sticker snabbt.. säger då det.. ikväll dra vi fan ihop massa folk ute på MAXI!
vi har samlat ihop oss en lite trupp nu iaf. efter hockeyn ikväll maxi runt 23.00 tiden.. se till så det kommer massa folk. lr kom med bättre förslag själva annars!
AndiOne 14th May 2005, 18:39 Ja kommer dit!
Nu när man har körkort igen =)
Burken 14th May 2005, 18:43 "runt 23".... skulle ja nu åka dit 22.. skulle de komma minst en bil varje minut.. snurra runt.. sen åka iväg igen... minst 100 bilar snurrar förbi där hela tiden... dock stannar ingen för de inte e någon där :)... prick 23:00 e bättre o säga ist... :)
dock tycker ja umgåsträffarna på händelö e trevligare.. bättre ljus över vägen så man ser bilarna :D... så 23:30 borde ju alla kunna åka dit och titta på varandras bilar... gatubelösningen där e ju som sagt underbar *blink*
Radeon 14th May 2005, 18:47 "runt 23".... skulle ja nu åka dit 22.. skulle de komma minst en bil varje minut.. snurra runt.. sen åka iväg igen... minst 100 bilar snurrar förbi där hela tiden... dock stannar ingen för de inte e någon där :)... prick 23:00 e bättre o säga ist... :)
dock tycker ja umgåsträffarna på händelö e trevligare.. bättre ljus över vägen så man ser bilarna :D... så 23:30 borde ju alla kunna åka dit och titta på varandras bilar... gatubelösningen där e ju som sagt underbar *blink*
spelar mig ingen roll.. maxi vid 23.00 kan vi säga så stannar vi där först så kan vi göra vafan som helst sen :P
Burken 14th May 2005, 18:53 bara de inte blir som förr... 40bilar åker till vad dom tror e norsholm.. sen va de bara de 3 bilarna längst fram som blev hungriga och åkte till mcdonalds i klinga.....
Radeon 14th May 2005, 18:55 bara de inte blir som förr... 40bilar åker till vad dom tror e norsholm.. sen va de bara de 3 bilarna längst fram som blev hungriga och åkte till mcdonalds i klinga.....
äsch.. jag håller på att ringer runt lite..så får vi se.. verkar få med mig lite folk ut iaf. så gör det samma alla andra.. se till så det kommer sju hyndans massa folk :P
Lunkn 14th May 2005, 18:57 Kommer om ja kan ragga lite bensin ;)
Burken 14th May 2005, 18:58 Kommer om ja kan ragga lite bensin ;)
den lille kan väl inte dra så mig? funkar väl med hallonsaft ?:) :p
Lunkn 14th May 2005, 19:00 tejpen på takluckan gör att den drar 1 liter mer / mil :(... ;)
räven 14th May 2005, 19:11 Vi kommer nog förbi en sväng ;)
Volvo_Raggare 14th May 2005, 19:23 Vi kommer nog också en sväng!
540-Finspång 14th May 2005, 19:26 se till o Kom till Igelfors i morgon med! det är utställning där!!!kommer massa folk dit o bilar!Mvh
Jensa_H 14th May 2005, 19:37 vart ligger igelfors?
Burken 14th May 2005, 19:41 4,6mil nordväst rätt ut på landet....
Kolven 14th May 2005, 19:58 Gonna be there to do that ;)
Moffegrev 14th May 2005, 20:10 klart att man kommer eller vad säger du RÄVEN...tar ditt rallyjärn..;) den är lite snabbare än min... :*(
Oxygen 14th May 2005, 20:37 Kommer nog en sväng!
Radeon 14th May 2005, 23:44 förlängning i hockeyn!!! 0_0 vi kommer iaf dyka upp senare.. dock vet jag inte exakt när.. men vi kommer ut massa folk så fort hockeyn är slut!! den som väntar på nått.. ja ni vet resten :hyper:
AndiOne 14th May 2005, 23:47 Givetvis åker man inte förän hockeyn e slut =O)
AndiOne 14th May 2005, 23:54 FAAAN så trist :(
så typiskt...
Aja nu åker vi till MAXI
Det är bara i denna stad som folk åker för sig själva :(
Kan man inte bara samlas och snacka lite utan alla ställer sig på varsit hörn och tittar på vem som kommer till parkeringen
Viggen-Finspång 15th May 2005, 03:42 se till o Kom till Igelfors i morgon med! det är utställning där!!!kommer massa folk dit o bilar!Mvh
Dyker förbi ett varv när jag vaknar måste se koenigseggen...
Det var inga dåliga bilar som skulle dit hörde jag Ferraris,porsches och egget!
Hur dags åker ni?
Radeon 15th May 2005, 04:12 Det är bara i denna stad som folk åker för sig själva :(
Kan man inte bara samlas och snacka lite utan alla ställer sig på varsit hörn och tittar på vem som kommer till parkeringen
jag och andione ställde ju våra bilar och gick runt.. stog och snacka massa o tittade på bilarna.. sen åkte alla en konstig runda som jag inte fattade nöjet med :) men vi gjorde iaf nått tillsammans.. ganska stolt över alla som kom endå.. första gången iår jag sätt så mycke folk på maxi! :hyper:
Burken 15th May 2005, 04:33 meningen va ju att folk skulle stanna bilarna vid händelö...... inte forsätta runt skiten.. men jaja en bit i taget..... :)
hurdags börjar det i Igelfors??
Checker Performance 15th May 2005, 11:48 Började kl. 9 eller 10, håller på till kl. 16
Moffegrev 15th May 2005, 14:08 konstigt att det är så att alla samlas med sina kompisar där..åker man inte till maxi för att utbyta erfarenheter....tyckte alla som kände varann bara snacka med varann..men men..kommer snart ett till sånt gäng antar jag.;(
Lunkn 15th May 2005, 14:51 äsch det är väl bara komma fram o börja snacka tror inte att någon skulle kolla snett på dej iaf :)
räven 15th May 2005, 16:20 Det är bara i denna stad som folk åker för sig själva :(
Precis va jag tycker!!!
Varför stådet 5-6 små klungor på avstånd från varandra istället för att man ställer sej ihop i en? :(
Det är lättare för oss som inte känner ngn att knyta kontakter då, men det kanske inte inte ska va så att vi alla motorintresserade ska hålla ihop? :(
På okparkeringen va det en stor klunga iaf....men när vi väl hittade var ni stod på händelö så började en efter en att dra.....konstigt 0_0
Men, men, det blir väl bättre om man börjar känna ngn........ ;)
Auner 15th May 2005, 17:06 Äh, det är ju bara att vandra fram och fråga vad man har för bil osv.. Är det någon bil man tycker är läcker så är det ju bara att be personen berätta lite om den osv, sen är man ju tighta :).
Maximilian 15th May 2005, 17:30 Så som du ser ut Auner, vet jag inte om jag vågar gå fram och fråga ;)
Hrm.. missade gårdagen pga minneskonserten för Bobban i Blacka.
Anyhow, jag är säkert på nästa gång istället ^_^ Bilder/filmer?
NitraM 15th May 2005, 18:39 jag håller faktiskt med Auner.
visst alla verkar vilja stå i en klunga istället för 5-6 st. men de som säger tex. det är bara i nrkp som man åker för sig själva och liknande.
varför går ni inte fram och pratar med folk, eller startar eran bil och kör bort till en annan klunga! svårare än så är det inte.
man kan ju inte klaga på att inte folk åker och ställer sig tillsammans med en, om man själv inte gör det!
nästa fredag, kommer jag upp med min, icke stylade mazda, och ställer mig där det är mest folk, oavsett jag känner dem eller inte! för det verkar ju som om att alla vill det men ingen gör något åt det förutom att klaga!
så vi syns nästa fredag.
Edit troligtvis så kommer jag nog inte på fredag förens efter 00:00. för att jag ska se starwars kl 21:00 och framåt. så jag vet inte när den slutar.
men ser jag någon på maxi kl 00:00, så åker jag fram och pratar med den!
ps: min anledning för att jag inte var där, var för att jag hedrade bob marley i blacka som Zerialkiller!
Radeon 15th May 2005, 20:32 då gör vi så här!!! vi bestämmer nästa gång vi ska "träffas" och vart.. sen alla som är med på det.. ställer sig på ett ställe nästa bil som kommer ställer sig brevid den som redan står där sen fyller vi på.. bygger en lite cirkel lr liknande.. då kan vi lätt oxå sammlas och gå runt och titta på bilar osv. bestäm nu bara när så gör vi så.. inte så svårt.. som om några vill stå på andra sidan parkeringen är upp till dom! jag står gärna och snackar skit ett par timmar och kollar runt lite på allas bilar!
räven 15th May 2005, 20:46 Så, nu börjar det likna något:D det är bra för alla, även för oss som är lite blyga att ta första steget till kontakt och så.......
Maximilian 15th May 2005, 21:10 "Sweet ride, what'cha runnin' under there man? - ......... - You're gonna make me find out the hard way? - Hell yeah! - You're brave, you're brave! The name's Hector, i got a last name to but i can't pronounce it so...... - Brian Earl Spilner - Typical white boy name, you know what im sayin'"
:D:D
Jag kommer nästa gång det bli på Maxi eller dyl. skulle vart med igår också men det kom annat i vägen sen blev klockan för mkt.
Radeon 16th May 2005, 00:14 jag ska höra runt lite med lite folk. så får vi se om vi kan fixa nått ordentligt till nästa helg då!. smäller upp ny tråd sen. ser vi va folk säger.. skriver lite hur det ska gå till mm.
Porlemet är att ingen vågar stanna på ett och samma ställen om en bil börjar gasa iväg då ska alla följa efter den ....
Varför vet jag inte .....
Auner 16th May 2005, 15:50 Jag stod faktiskt kvar riktigt länge nån gång på Maxi.
Först när jag kom dit var det gott om folk och bilar, lite lagom sådär. Sen så stack de fränaste (?) bilarna därifrån, och då var det som om någon tänt eld i arslet på folk, de stack som småbarn efter godis.
Efter drygt en 40 minuter var alla tillbaka igen, antagligen hade bara de fräna (?) bilarna varit på Max eller nåt..
Reyland 16th May 2005, 15:57 hmmm inget drag på maxi nu för tiden 0_0 Var har alla volvoraggare tagit vägen som brukade stå och nöta däck?? Själv var jag där med Skodaaset och försökte bidra med mitt :p Inte så mycket att skryta med därimot '12'
Radeon 16th May 2005, 16:31 Porlemet är att ingen vågar stanna på ett och samma ställen om en bil börjar gasa iväg då ska alla följa efter den ....
Varför vet jag inte .....
men om vi nu blir så pass många som vill stanna kvar så spelar det ingen roll.. menar vi kan ju få ihop ett gäng som stannar.. bara att vi ställer oss på samma ställe. sen ger alla sina bilnycklar till mig :hyper: så är problemet löst. som sagt slänger upp ny tråd.. försöker prata ihop mig lite nu först.. kommer nångång i veckan!
hondapower 16th May 2005, 17:14 frågan är HUR många det är som skulle vilja stå på maxi i flera timmar och snacka skit?!
har en liten fundering på en annan sak som skulle vara betydligt mer kreativt plus att det förhoppningsvis även skulle dra lite mer folk från närliggande städer.****OBS:EJ race****
som många säkert har märkt så har ju sommarna kommit nu för att stanna,och vad gillar folk med sommaren?!
dom varma kvällarna,varma och soliga dagarna.
så vad kan man göra av detta?!
Jag vet :D :D
mer info kommer i en egen tråd
Auner 16th May 2005, 18:11 frågan är HUR många det är som skulle vilja stå på maxi i flera timmar och snacka skit?!
hand upp!
Lätt, så länge det är trevligt folk. Kan lika gärna stå där och snacka som att sitta på en pub nånstans eller sitta hemma och snacka.
hondapower 16th May 2005, 18:22 hand upp!
Lätt, så länge det är trevligt folk. Kan lika gärna stå där och snacka som att sitta på en pub nånstans eller sitta hemma och snacka.
exakt,du är en av dom plus att det säkert finns fler.
MEN,många har ju som det även nämts en tendens till att vilja dra efter dom coola bilarna med mycket mos under huven så fort dom åker.
så en lite annorlunda "hanging" kväll än vanligt med folk som stannar skulle ju inte va helt fel?! '12'
Kolven 16th May 2005, 18:24 då gör vi så här!!! vi bestämmer nästa gång vi ska "träffas" och vart.. sen alla som är med på det.. ställer sig på ett ställe nästa bil som kommer ställer sig brevid den som redan står där sen fyller vi på.. bygger en lite cirkel lr liknande.. då kan vi lätt oxå sammlas och gå runt och titta på bilar osv. bestäm nu bara när så gör vi så.. inte så svårt.. som om några vill stå på andra sidan parkeringen är upp till dom! jag står gärna och snackar skit ett par timmar och kollar runt lite på allas bilar!
Då vill jag åka med nån :D . Det kanske e lite jobbigt för mig o stå med min cykel i eventuellt en cirkel '12' :lol:
Nån som vill skjusa mig en stund !? du får ju bensinpengar också det är klart !
Nudum 16th May 2005, 18:27 Nuuuuuu börjar det likna det som var för ett par år sen....=)
Tommy^_ 16th May 2005, 18:27 Då vill jag åka med nån :D . Det kanske e lite jobbigt för mig o stå med min cykel i eventuellt en cirkel '12' :lol:
Ingen fara.. det va ett helt gäng med cykelgangstrar sisst :D
fan! Hoppas de kommer mkt folk dit nu! Vore sjuukt kul! Men vilken dag? Fredag? Lördag?
NitraM 16th May 2005, 18:54 vi kan ju börja med fredag så får vi se vad folket tycker om lördagen också, men det är ju oftast på fredagar man är där! hoppas bara det är lagom varmt samt inget regn, sen spelar det ingen roll för mig om det är mullet eller soligt!
men som sagt, kom dit på fredagen. för när man väl står och pratar med folket så kanske man kommer fram till att man åker upp på lördagen med!
mvh
Auner 16th May 2005, 20:14 Då vill jag åka med nån :D . Det kanske e lite jobbigt för mig o stå med min cykel i eventuellt en cirkel '12' :lol:
Betalar du min cruising kan du lätt få en plats i baksätet :D
Bruden 16th May 2005, 20:26 vi kan ju börja med fredag så får vi se vad folket tycker om lördagen också, men det är ju oftast på fredagar man är där! hoppas bara det är lagom varmt samt inget regn, sen spelar det ingen roll för mig om det är mullet eller soligt!
men som sagt, kom dit på fredagen. för när man väl står och pratar med folket så kanske man kommer fram till att man åker upp på lördagen med!
mvh
Oftast på fredagar man är vart då??
Oftast på fredagar man är vart då??
på maxi antagligen ;)
NitraM 16th May 2005, 20:46 på maxi antagligen ;)
exakt! trodde det var det vi pratade om! :p
Bruden 16th May 2005, 20:51 Jaha så vart man dumförklarad oxå tack tack *skrattar* då ska ja dit på fredag o titta lite se om nån vågar prata me mej.. lr om ja vågar prata me dom *haha*
NitraM 16th May 2005, 20:52 Jaha så vart man dumförklarad oxå tack tack *skrattar* då ska ja dit på fredag o titta lite se om nån vågar prata me mej.. lr om ja vågar prata me dom *haha*
ser du en röd mazda 323 - 92:a så kom fram så kan vi snacka lite :D jag är inte blyg av mig.
och det gäller alla. jag kommer stå i mitten av parkeringen när jag är där, eller där folket är!
mvh
Bruden 16th May 2005, 21:07 ser du en röd mazda 323 - 92:a så kom fram så kan vi snacka lite :D jag är inte blyg av mig.
och det gäller alla. jag kommer stå i mitten av parkeringen när jag är där, eller där folket är!
mvh
Okej o alla som ser en liten blå golf me motivlack e välkomna fram om ni e trevliga '12'
Nudum 18th May 2005, 22:41 Okej....Så maxi Fredag kl 23.00 oså mkt folk som möjligt! KOM...I...GEN NU !!!
visse00 18th May 2005, 22:43 Har ju krockat dårå.. får gå.. :(
Nudum 18th May 2005, 22:47 Åfan... trist! Men du har säkert nån sköj polare som vill me! ta me han o alla du känner (MED BIL) o kom!
Lunkn 18th May 2005, 22:57 Kan få åka med mej visse ;).. vet hur det känns :P
NitraM 19th May 2005, 00:13 som jag sagt förut, kommer så fort star wars ep. 3 slutar. ska börja se den 21:30 eller vad det nu va :D men får se om det står några där uppe då
Lunkn 19th May 2005, 00:19 jag står o väntar på dej heeeeela natten nitram ;)
Auner 19th May 2005, 08:43 Kärlek!
visse00 19th May 2005, 18:09 Kan få åka med mej visse ;).. vet hur det känns :P
Crx e ju würsting :D
När o hur? Nummer kanske så man kan ringas? Pm?
Bruden 19th May 2005, 19:49 Ja men då åker man dit vid 23 dårå.. =) alla med lr utan kanske krockade *harkel* bilar =P
Nudum 19th May 2005, 21:53 Precis 23.00 odå jävlar ska de va som de var förr! Ordentligt me bilar!
AndiOne 20th May 2005, 10:33 Ja kommer dit.
Lunkn 20th May 2005, 15:12 Härligt med folk från andra städer!!!. Jag är där vid 23 cirka syns där!!!
räven 20th May 2005, 15:19 Hoppas jag kan komma iväg 0_0 .......
Annars kanske några är ute på lördag?!? '12'
Zliten 20th May 2005, 17:06 Hoppas jag kan komma iväg 0_0 .......
Annars kanske några är ute på lördag?!? '12'
Blir Fredag för hela slanten för mig, imorn blir det annat...
F.ö. är inte det här första gången en "Maxi träff" är på en fredag?
Mvh // Niclas
Oxygen 20th May 2005, 17:14 Dyker upp runt 23!
håller med fullständigt det e DAGS ATT VI DRAR allihopa dit snart som förra året när vi fyllde parkeringen...
Tamii 20th May 2005, 18:19 Ja kom igen nu grabbar, dags att samla ihop alla!... i´ll be there
Hoppas de blir nått på lördag också! Har ingen möjlighet o komma ikväll:(
Radeon 20th May 2005, 19:47 samma här, jobbar ikväll!
men imorgon åker jag nog ut ensväng runt 00.30 tiden..
alla polare som jag försökt få med ska festa.. helgen efter ska jag nog kunna dra ihop en ganska stor skara folk :) plus att jag fått på grillen tills dess och kanske sänkningen :D
Auner 20th May 2005, 21:06 Men hörredu.. Här är det en massa tjat om att massa folk ska samlas från din sida, och sen kommer du inte själv, dålig stil :/
Jag ska iaf åka McDriven sen på kvällen, premiär ikväll ju :)
Zliten 20th May 2005, 21:46 ja, va är det här för ****!!?
Har ta mig faan bestämt mig för att åka bil idag så då ska jag faan också göra det...
Auner du äter väll inte i bilen va? ;)
Mvh // Niclas
Radeon 20th May 2005, 22:05 Men hörredu.. Här är det en massa tjat om att massa folk ska samlas från din sida, och sen kommer du inte själv, dålig stil :/
Jag ska iaf åka McDriven sen på kvällen, premiär ikväll ju :)
jag va ute i lördags. va du ?
:p
lördag är en bättre dag att åka ut på. iaf för mig som alltid jobbar fredag nätter :) men jag slutar 07.00 så om ni är ute då kan vi mötas upp :p
Kolven 20th May 2005, 22:23 Betalar du min cruising kan du lätt få en plats i baksätet :D
Jaa då hur mycket vill du ha då Auner ?
Zliten 20th May 2005, 22:26 Jaa då hur mycket vill du ha då Aunder ?
full tank + 100 kr böter på felstavning av namn '12'
Eller vad säger du Auner?
sir_ingolf 20th May 2005, 22:28 kommer nog förbi en sväng men det blir nog inte förns ganska sent, får se om det finns nåra kvar då. ni vet hur min bil ser ut, kom o fråga om ni undrar nåt bara
Bruden 20th May 2005, 22:56 men ni alla grabbar vart e de maxi el plantagen.. maxi va? blir lätt yrkesskadad
Burken 21st May 2005, 00:48 men ni alla grabbar vart e de maxi el plantagen.. maxi va? blir lätt yrkesskadad
ICA Maxi Norrköping är beläget i ett köpcentrum i Ingelsta i stadens norra utkanter.
Bruden 21st May 2005, 02:14 inte riktigt va ja menade men mne. jävligt tråkigt var det iaf.. inge folk typ ju...
usch...
Lunkn 21st May 2005, 02:44 nae va dåligt med folk :\.. Trodde dock det skulle komma mer.. // mvh
Erra007 21st May 2005, 03:22 Va inge vidare drag ute!
sir_ingolf 21st May 2005, 12:08 kom dit ca 23.40, då var det väl 10st kvar, inget att stanna för
Nudum 21st May 2005, 12:28 Det var inte bara så att de var 10st KVAR utan det var väll typ maximalt vad det var igår... :(
Auner 21st May 2005, 15:08 Äh, jag tyckte det var schyst att stå och snacka lite. Gör ju inget om det är 100 eller 10 bilar om det bara är fem bilägare som man pratar med :)
NitraM 21st May 2005, 15:51 jag blev lite besviken, här har det varit ett J**** tjat om att alla ska dit, sen är det inte så många där, samt att när jag kom dit stog det cirka 8 stycken bilen i mitten. så dit stack jag, men rakt över ser man 3 bilar som står och inte är sociala, vi sa ju att man skulle stå i ETT gäng inte flera :)
aja, alltid en början. men som auner sa, det är trevligt att stå och prata oavsett om det är 10 eller 100 personer samt bilar.
blir väl bättre sen kanske
Zliten 21st May 2005, 17:30 men lite skoj va det ju, nån som minns kylskåpet? :D
Moffegrev 21st May 2005, 17:39 ni har inte några bilder då jag inte kunde vara där..:) arg regering =stanna hemma..;(
Lunkn 21st May 2005, 18:08 Om man tänker efter var det ju endå trevligt att snacka :). som sagt kylskåpet pigga ju upp jävligt mkt haha.. Sen vägning blev ju mkt positiv också ! :D
Zliten 21st May 2005, 18:29 Om man tänker efter var det ju endå trevligt att snacka :). som sagt kylskåpet pigga ju upp jävligt mkt haha.. Sen vägning blev ju mkt positiv också ! :D
fan det måste jag kolla nästa gång, ni får visa vart det är nästa gång vi träffas Lunkn!
Va fick du för siffror då?
Radeon 21st May 2005, 20:38 Jaha.. ikväll då ? :) ska dom stora pojkarna med ut o leka ? jag åker ut ikväll iaf till maxi en sväng runt 00.30 snåret hade jag tänkt mig.. antar att det är mer bilar ute ikväll, som sagt många jobbade ju igår inklusive jag. ses där ute boys & girls
Lunkn 21st May 2005, 20:41 fan det måste jag kolla nästa gång, ni får visa vart det är nästa gång vi träffas Lunkn!
Va fick du för siffror då?
930kg med mej i som väger rätt mkt :evil:
ja o lite polers kommer ut....FAN KOM DIT NU ALLIHOPP!!! Vore kul ifall de va fullsmockat me folk när ja kommer ut ikväll
Aero-Power 21st May 2005, 20:56 Blir krogen idag.... ;)
Bruden 21st May 2005, 21:03 Precis lutar mer åt krogen idag ju :)
Precis lutar mer åt krogen idag ju :)
Va fan ska både du o Andreas dissa oss ikväll :*(
Bruden 21st May 2005, 21:12 jamen va ju ute igår inge folk typ ju...
jamen va ju ute igår inge folk typ ju...
de e alltid mer folk på lördagar....
Bruden 21st May 2005, 21:15 Jo kanske de... kanske åker förbi en sväng men då blire nog ej golfen...
Radeon 21st May 2005, 22:03 dom stora grabbarna åker ju ut idag :p
Bruden 21st May 2005, 22:11 och vi *ler* men vi är inga grabbar :D
Lunkn 21st May 2005, 22:23 och vi *ler* men vi är inga grabbar :D
en timme hos läkaren så är du grabb också ;)
Bruden 21st May 2005, 22:26 kuuuul, =) så nu måste man va grabb för att få va på maxi oxå? :P
Lunkn 21st May 2005, 22:27 hehe nee.. roligt o se girls som gillar bilar.
Bruden 21st May 2005, 22:30 ja det hoppas jag hehe... men bra nu ska alla till maxi :D
Radeon 21st May 2005, 23:10 Typ jag >=( :die: '12'
puggsterman ! u see me u be there !! du har inget val :D kolla bildarkivet på pugg sidan om du är osäker på vilken bil jag har :D
Bruden 21st May 2005, 23:27 när e folket där då?
Radeon 21st May 2005, 23:49 ja det är frågan :) jag åker ut till 00.30 som sagt.
Bruden 21st May 2005, 23:52 va sent.. ? lr =D
Radeon 22nd May 2005, 00:06 jag är vampyr :) är bara vaken på nätterna :)
Bruden 22nd May 2005, 00:10 hmm vissa jobbar ju söndagar med *skratt*
Radeon 22nd May 2005, 00:28 nu åker jag och andione ut iaf.. ses på maxi!!! :D
Bruden 22nd May 2005, 00:29 vi kommer om en halvtimma i en opel tror vi haha
Tommy^_ 22nd May 2005, 01:05 jag är vampyr :) är bara vaken på nätterna :)
Tss, vi va ju ute o polerade i solljuset för ett tag sen ;)
Erra007 22nd May 2005, 03:12 men lite skoj va det ju, nån som minns kylskåpet? :D
Hehe jodå de minns vi allt=)
Bruden 22nd May 2005, 10:43 tror ja åkte ut försnet inte mycke folk förutom dom som hängde runt en öppen motorhuv på ok! :)
Auner 22nd May 2005, 11:12 dom stora grabbarna åker ju ut idag :p
Sooo...?
De trevligaste var ju där i fredags ändå känns det som. Alla andra ska vara så asociala. Pizza, någon? Smidigt med kylskåp i en bil :D.
Min bil vägde förresten 1 400 kg med mig i :(
Måste riva baksätet.
Mikael 22nd May 2005, 14:23 Varför ska vi ha en sån här tråd för när ändå ingen kommer?
Auner 22nd May 2005, 15:26 Varför inte?
Det VAR trevligt folk där på fredagen.
Om det inte ska finnas en sån här tråd, kan vi inte få ha en med datum, som det var från början?
"Ingen" är ju väldigt relativt.
Nej, det var inga bilar där som figurerat i spoilernytt, men det är ju ett ändå ett internetforum där man kan stämma träff med folk.
Radeon 22nd May 2005, 16:00 fast igår (lördag) så va det inte mycke folk.. men det kunde man inte förvänta sig heller.. va melodifestivlen då är det mycke folk som går ut..plus att kent spelade i stan.. får trösta oss med att det är ljudia dagen i lkpg på lördag. då kanske det blir mycket bilar. vi kanske kan ta o bestämma en träff på maxi EFTER ljudia ? när alla kommit hem igen och snacka skit ? tycker jag låter som en bra ide!
NitraM 22nd May 2005, 17:47 hehe pizza grabbarna var roliga! såg dem hela tiden sen när jag åkte och gled fram till 02:00 i fredags.
jag som sagt hade det trevligt på maxi i fredags. och bara för att det inte var 100 st bilar på maxi någon av kvällarna så behöver man ju inte ta bort tråden. tycker inte jag i alla fall. låt oss snacka om maxi i denna tråd, det är ju inte som om vi snackar om något annat här i.
men visst blir man lite förvånad när mängder av personer säger att de ska till maxi, så kommer bara 10-20 stycken dit. aja, jag är inte den som är den, jag hade det trevligt, och om det fortsätter så här så kommer jag komma upp till maxi under sommarens gång.
mvh
ps:min bil vägde 1320 kg med mig, baslåda och polaren i!
Oxygen 22nd May 2005, 17:47 fast igår (lördag) så va det inte mycke folk.. men det kunde man inte förvänta sig heller.. va melodifestivlen då är det mycke folk som går ut..plus att kent spelade i stan.. får trösta oss med att det är ljudia dagen i lkpg på lördag. då kanske det blir mycket bilar. vi kanske kan ta o bestämma en träff på maxi EFTER ljudia ? när alla kommit hem igen och snacka skit ? tycker jag låter som en bra ide!
Tycker jag med!
Bruden 22nd May 2005, 20:22 Ja tycker de e trevligt att de börjar bli varmare o ljusare om dagarna bara det gör att de kommer ut lite mer folk på gatorna :)
Varför ska vi ha en sån här tråd för när ändå ingen kommer?
varför ska forumet finnas kvar när knappt 5% av 2000 medlemmar skriver då????
varför ska forumet finnas kvar när knappt 5% av 2000 medlemmar skriver då????
5% av 2000....de blir 100 personer....100 personer har tillsammans mycket kunskap och erfarenhet och vi kan därmed hjälpa varandra med problem. Alltså det forumet är till för.
Nämen seriöst. Det är såna som du som gör att forumets framtid börjar svajja.Det är såna som du som gör att moderatorna tappar motivationen att hålla forumet igång.
Och så till ämnet :)
Joo, vi får göra ett till försök borta vid maxi efter ljudia dagen då! Man såg många fina bilar iaf, trots att det var glest med folk!
Kolven 22nd May 2005, 21:51 Varför ska vi ha en sån här tråd för när ändå ingen kommer?
var du ute o åkte , jag tyckte jag såg dig 0_0 :D
Kolven 22nd May 2005, 21:52 Sooo...?
De trevligaste var ju där i fredags ändå känns det som. Alla andra ska vara så asociala. Pizza, någon? Smidigt med kylskåp i en bil :D.
Min bil vägde förresten 1 400 kg med mig i :(
Måste riva baksätet.
Då får jag sitta fram :D:D:D :hyper:
Mikael 22nd May 2005, 21:53 Varför inte?
Det VAR trevligt folk där på fredagen.
Om det inte ska finnas en sån här tråd, kan vi inte få ha en med datum, som det var från början?
"Ingen" är ju väldigt relativt.
Nej, det var inga bilar där som figurerat i spoilernytt, men det är ju ett ändå ett internetforum där man kan stämma träff med folk.
Ja menade Lördagen o ja va där ett gäng ggr igår o det va precis stendött..
Alltså det ja menar är att det är så mycket prat om Maxi varje vecka att alla ska komma dit men sen är det inte en jävel det..
"ingen" är ett väldigt bra ord om man gämför hur det va för bara nåt/några år sen..
Ja skiter i oxå ifall det är bilar som har varit med i Spoilernytt som kommer eller inte.. Ja vill bara att det ska komma MASSOR med bilar o INGEN fylla :)
Mvh
Mikael 22nd May 2005, 21:54 var du ute o åkte , jag tyckte jag såg dig 0_0 :D
jepp.. va ute o gasade lite :)
Mikael 22nd May 2005, 21:55 varför ska forumet finnas kvar när knappt 5% av 2000 medlemmar skriver då????
Du fattar inte vad ja vill komma fram till eller?
Eller du kanske tyckte att det va en jättebra uppslutning på Maxi? Va du där?
Kolven 22nd May 2005, 21:57 jepp.. va ute o gasade lite :)
ok går den bra nu ? :hyper:
Mikael 22nd May 2005, 21:57 ok går den bra nu ? :hyper:
Den går som förut.. en M5 killer :) behövs lite mer färg på den bara..
Kolven 22nd May 2005, 21:58 Den går som förut.. en M5 killer :) behövs lite mer färg på den bara..
Mjoo jag såg det .... '12'
Auner 22nd May 2005, 22:34 Då får jag sitta fram :D:D:D :hyper:
Tja.. Nu finns det inget baksäte längre :D
Radeon 24th May 2005, 17:10 grabbs grabbs grabbs !!! på lördag finns det ett intresse för att träffas upp på maxi efter ljudiadagen ?!" vet inte när den slutar lr så. men om nån vet så kan ju nån gärna fixa upp tid då alla ska mötas upp på maxi.. lr alternativt om alla ska stanna kvar i lkpg och mötas upp ?!?
Auner 24th May 2005, 18:54 Oh ja.. Mycket snack och lite verkstad.
Tommy^_ 24th May 2005, 19:22 Oh ja.. Mycket snack och lite verkstad.
Nu ska vi inte va sådär :)
Moffegrev 24th May 2005, 22:42 håller med tycker inte att vi ska stänga den här tråden..tycker att det är kul att snacka om den..jag har varit där 2 gånger och tycker det är ganska så skoj.. synd bara att man inte kan ta sin egen bil..;( får se till helgen kanske kommer med den då. men det blir en överraskning för er..hahaha...
Kolven 24th May 2005, 22:45 Tja.. Nu finns det inget baksäte längre :D
Du har ju inget val '12' :D '12' :lol:
Oxygen 28th May 2005, 01:03 Hur blir det imorgon, lördag? Blir det nåt efter Ljudia eller?
Burken 28th May 2005, 02:44 tack för ikväll :)
Radeon 28th May 2005, 14:27 jag har inte bestämt mig för om jag ska till ljudia lr inte.. pissigt väder satan alltså :(
Lunkn 28th May 2005, 14:46 Ska inte regna i linköping under eftermiddagen enligt smhi...
ja nu har det iaf slutat regna så det kanske blir en fin kväll iaf, får hålla tummarna :)
Bruden 28th May 2005, 19:55 så ere någe folk ute ikväll?
Kolven 28th May 2005, 20:09 så ere någe folk ute ikväll?
Vi e nog ute
Bruden 28th May 2005, 20:52 Vi e nog ute
Jaha o vem e du då? 0_0
hondapower 28th May 2005, 23:05 undrar om det blir NÅN (lite ironiskt) nu ikväll som kommer att vara på Maxi?!
Hmm,man kanske ska glida upp med Toyota räsern och kolla läget. :D
Checker Performance 29th May 2005, 06:34 "Kommer ni hit en kväll å kallar mej för gubbe åker ni på en smäll unga djävlarrr!"
Slut citat E Norstedth.
Var de nå drag eller? Såg ingen fast ja blev tvingad att åka förkyld Volvo 740..
Burken 29th May 2005, 13:39 undrar om det blir NÅN (lite ironiskt) nu ikväll som kommer att vara på Maxi?!
Hmm,man kanske ska glida upp med Toyota räsern och kolla läget. :D
jag som trodde maxi var för omoget för din tuffa stil...
:O
hondapower 29th May 2005, 19:38 jag som trodde maxi var för omoget för din tuffa stil...
:O
???????
vad snackar du om??
va det ironiskt nu eller?
Radeon 4th June 2005, 22:04 ikväll då ?!?!? ska alla ut på stan och sitta på öltält lr kommer det ut nått folk ?!?
toftan 4th June 2005, 22:06 en annan kommer nog ut o parkerar ett tag, runt 22-00
Bruden 4th June 2005, 22:08 trodde ja skulle på fest men va fan.. segt.. o inte orkar ja köra bil heller.. usch..
Lopez 5th June 2005, 22:38 Händer det något ikväll?
Eller ska alla http://www.clicksmilies.com/s0105/ernaehrung/food-smiley-012.gif
Maximilian 5th June 2005, 23:11 Händer det något ikväll?
Eller ska alla http://www.clicksmilies.com/s0105/ernaehrung/food-smiley-012.gif
Inte alla, vissa av oss ska sitta hemma och :*( :( över trasiga vevlager..
Radeon 6th June 2005, 03:09 tyckte personligen att det va rätt så mycke folk iaf.. det va ju endå öltält på stan plus studentfestande..
Pernu 17th June 2005, 12:21 Kommer de ut några bilar i helgen eller? dag? tid? plats?
mvh/ Pernu
hondapower 25th June 2005, 18:10 blir d nått drag på stan ikväll eller har alla en sån jäkla "hang over" så dom bara ska ligga och stirra upp i taket och drömma om tillnycktring? '29'
fan är väl klart MEEEEER folk än vanligt behagar att glida upp på Maxi och snacka historier om gårdagens fylla och fest minnen och sen dra iväg på nån skojig aktivitet eller nått.
kanske en gammal hederlig Crusing för gammal minnens skull?
total barikera hela kungsgatan. '113' '113'
Auner 25th June 2005, 18:14 Jag kan nog tänkas ta en sväng runt Maxi vid elva eller nåt.
visse00 25th June 2005, 20:31 Jag har ingen att åka med... nån som har lust? :)
Lopez 25th June 2005, 21:03 Nån liten tur ska man nog orka med :)
toftan 25th June 2005, 21:12 ja tar en svängom =)
hondapower 25th June 2005, 22:18 Hmm,allså en "sväng" kan alla ta till Maxi.men bara dom COOLA hänger kvar ett tag och inte drar efter några minuter. '130'
så ni som vågar att visa er på Maxi ikväll kommer säkerligen även att slippa fyllan för att ikväll så "bannar" vi dom som firar midsommar ikväll också på Maxi '99' '99' .
sen när vi "bannat" så tar hela gänget och glider i ett långt och fint led som även G.Persson skulle bli impad av. '113'
SÅ,kl 23:00 på Maxi ikväll så får även du vara med på lite crousing om du lämnat drickat hemma. '78'
Zliten 25th June 2005, 22:33 då kommer jag upp till 23:00 å hoppas på mycke bilar
Mvh // Niclas
MostWanted 25th June 2005, 23:04 vem vet ja kanske tittar förbi! =)
Burken 26th June 2005, 16:52 läste visst detta en dag för sent :(
Moffegrev 26th June 2005, 19:16 hur blir det till helgen kan inte alla bestämma sig för att komma typ på lördag eller fredag och så är vi ute i god tid så folk kan få reda på det i tid...mitt förslag..jag ska rasta faran då i alla fall....;) Jippi...:)
räven 26th June 2005, 22:03 ;) Jag hänger på om det blir fredag.......... '12'
Knotan 27th June 2005, 13:33 får se om man hinner ner till helgen då. var nere i lördags å börnade slut på däcken men nu är nya motorn på väg i så då kan jag göra ÄNNU större ringar så pass opp om en svart 945 sleeper kommer upp bakom dej å hetsar! ;) :evil:
robban1987 27th June 2005, 15:40 kan ta med bilar om det blir nåt... vore kul med en träff...
JohanRocker 27th June 2005, 19:31 MER MAXI VAR DÄR I LÖRDAGS MEN ICKE SÅ MYCKET FOLK..............SNARK...VART ÄR ALLA ......................??????
hondapower 28th June 2005, 14:53 allså,oavset vad man gör eller säger eller över huvud taget så känns det fan som man kan skita i maxi i all framtid pga att det inte är några som åker dit nästan.
maxi va ju för bara nått och några år sedan kanon stort och väl kännt.
men idag drar det nån moppe eller två om man har tur.
så vad är skillnaden på DÅ mot nu idag?
så min fundering är:vad är det med folk nu för tiden?
Knotan 28th June 2005, 16:42 är väll så att folk tröttnat på det iom att det är för lite action helt enkelt.
för va det ju lite av en folkfest, folk som inte hade egen bil packade in sej i redan överfulla bilar, folk stod på kö för å komma ut å få visa upp ett par donuts, sedan race efteråt.
vissa personers eviga gnällande har ju förstört stämmningen å man kan ju lika bra ge fan i å ta sej dit överhuvudtaget,
å inte speciellt förvånande är det å se att samma folk som förut gnällde över att det var för mycket börnande å fulla mäniskor där, idag gnäller bristen på folk
hondapower 28th June 2005, 20:41 njaa,för lite achtion tror ja inte är problemet.
snarare vad själv Maxi träffarna har gett förr som är problemet.
jo visst,ja är en av dom som har gnällt förr,ja tänker gnälla nu också.
även om Maxi områdets ägare tycker om alla svarta burn spår eller inte så är endå Maxi´s största problem all fylla som har varit förr och antagligen skulle va nu mera också om det blev en riktigt stor träff med mycket folk.
sen har det nog även blivit som så att alla dom "fina" bilarna som alltid fanns på Maxi förr inte finns där längre pga fyllan och att man kanske inte gillade att se på en volvo som burnade.
tror det var mycket folk som alltid åkte dit pga dom exotiska/dyrare bilarna som var där och hoppades på att det skulle bli race av så dom fick se dessa bilar m,m m,m.
det är samma sak med Maxi och den sk racingen i den här staden.
ingen vill till maxi och ingen vill köra.
*sorry att ja nämner racing nu,hoppas överseende finns*
sen när folk vill att det ska dyka upp en massa folk till ett ställe just för att man vill väcka liv i den gammla hederliga bil eran som fooor genom norrköping för nått år sedan genom att köra en hederlig crousing av samma mått som gjorts förr i tiden eller nått liknande.
ja då dyker det typ inte upp en käfft.
så antingen skrotar man Maxi helt och hållet som sk tillhåll för alla fräna bilar eller bilar överhuvud taget och försöker börja om på en ny kula nån annan stanns.*edit*eller så försöker man att kämpa upp ryktet igen.
robban1987 28th June 2005, 21:23 vad ska man göra? byta plats? man måste ju ialla fall försöka, försöker man inte så klart att det inte går!...
Auner 28th June 2005, 22:17 Jag åker ändå dit en gång på lördag- och/eller fredagkvällen för att se om det är något folk där. Det är fortfarande en bra mötesplats om man ska snacka lite.
hondapower 28th June 2005, 22:41 vad ska man göra? byta plats? man måste ju ialla fall försöka, försöker man inte så klart att det inte går!...
njaa,byta plats är nog en av dom senare möjligheterna till att öka upp populariteten till maxi igen.
*edit,ja missade några ord i mitt inlägg ovan,men ska fylla i dom*
nej absolut,försöker man inte så går inget.
men frågan är fortfarande HUR man ska göra för att vinna folks intresset till maxi en en gång.
dom gånger massa männoskor sagt att dom kommer m,m här i maxi tråden så har det alltid slutat med samma storm av människor som vanligt..fååååå.
så hur göra för att få upp intresset igen?
kanske anordna nått litet evenemang uppe på maxi?
(tänker inte på en fyllle och burn show nu)
det kanske kan vara ett sätt.
men även om man skulle lyckas dra mer folk om man gjorde nått sådant i samband med maxi så finns fortfarande problemet med all fylla och att folk inte vill se en 2-7-9 serie volvo börna längre.
så hur gör man för att tvätta bort den stämpeln?
(och hoppas på att människor sköter sig under den kvällen)
s40v 28th June 2005, 22:57 Det är bara i denna stad som folk inte kan samsas om en eller två träffar kolla bara i andra städer folk gör vad som helt för att dra till sig folk från andra städer...
Med alla dessa fina bilar som rullar här istan borde man ju kunna fixa till något
Sen om det är några som snackar om så kallade race eller inte det är upp till var och en ...
Kolla bara på zatzy där har dem till och med en evenemangstråd om arrangerade race lagliga och olagliga och zatzy är till och med känd i hela sverige
Forumet fungerar som en dc hubb där folk kan möta varandra och dela med sig det dem har ....
robban1987 28th June 2005, 23:33 Det är bara i denna stad som folk inte kan samsas om en eller två träffar kolla bara i andra städer folk gör vad som helt för att dra till sig folk från andra städer...
Med alla dessa fina bilar som rullar här istan borde man ju kunna fixa till något
Sen om det är några som snackar om så kallade race eller inte det är upp till var och en ...
Kolla bara på zatzy där har dem till och med en evenemangstråd om arrangerade race lagliga och olagliga och zatzy är till och med känd i hela sverige
Forumet fungerar som en dc hubb där folk kan möta varandra och dela med sig det dem har ....
Jag håller med! Det finns potential för oss i norrköping... Det finns mkt bilar! Man bör ju kunna göra nåt åt det, lr va tycker ni?
hondapower 28th June 2005, 23:43 jo absolut,det går garanterat att göra något åt det.
men frågan är bara hur man ska dra folk till en vanlig träff på maxi eftersom folks gammla minnen med fyllan och allt skit finns kvar.
så oavsett hur många fräna bilar m,m m,m m,m vi har här i norrköping så spelar det ingen roll om man ine kan få upp själva intresset för maxi igen hos all som hängde där förr.
S40V::varför det inte får pratas om en massa race m,m här på swespy är just för att även om swespy inte är en förening längre så har själv sidan fortfarande sponsring på utrymmet m,m.
för mer ingående information om varför man inte får prata om race på swespy kan du söka efter.
robban1987 28th June 2005, 23:51 Hoppas iaf att det kommer komma lite folk på lördag lr fredag(vad som blir sagt) Jag kan ta med mig lite bilar... På lördag är det ju Tullinge med, folk som varit där kanske blir sugna på att ut bilen på kvällen... Värt ett försök, vad kan man förlora på det
Burken 29th June 2005, 14:16 ja vill se många börnade volvos.. men ingen fylla... hur man löser det? jo man har inte träffar så ofta.. men större.. att sitta o säga att de blir nått varje helg är för ofta.. och blir oseriöst.....
NoXx 29th June 2005, 15:14 Om man ska burna så kan man väl göra det på sin uppfart eller utanför där man bor... ;)
bratne 1st July 2005, 17:36 jag anser det att om man ska ha träff på maxi så borde vi som
är seriösa och inte vill ha med någon fylla säga till dom som
är fulla att dom kan gå.
eftersom att vi är där för och ha trevlig, kanske träffat nytt folk och
titta på läckra bilar, och sedan kanske åka iväg för att köra några race.
men vad vet jag. jag kanske har fel när jag skriver detta????
bluebeast_32 1st July 2005, 17:42 såå? blir det nåra bilar ikväll då?
bratne 1st July 2005, 17:47 ja jag e på om det blir något så klart. fasen måste ju hålla andan uppe och inte
sluta upp med träffarna anser jag i alla fall..
Maximilian 1st July 2005, 18:11 jag anser det att om man ska ha träff på maxi så borde vi som
är seriösa och inte vill ha med någon fylla säga till dom som
är fulla att dom kan gå.
eftersom att vi är där för och ha trevlig, kanske träffat nytt folk och
titta på läckra bilar, och sedan kanske åka iväg för att köra några race.
men vad vet jag. jag kanske har fel när jag skriver detta????
I den mening att dom stör och man helst slipper dom håller jag med dig, men det är en "allmän" plats så dom har lika stor rätt att vara där som du......
bratne 1st July 2005, 18:12 ja dom har lika stor rätt att vara där men om vi som verkligen vill att det ska vara en bra mötesplats för oss bilintresserade så borde vi ju kunna göra något åt denna fylla? har jag fel?
hondapower 1st July 2005, 18:36 ja dom har lika stor rätt att vara där men om vi som verkligen vill att det ska vara en bra mötesplats för oss bilintresserade så borde vi ju kunna göra något åt denna fylla? har jag fel?
ja tyvär så har du fel.
vi som privat personer kan inte göra/kräva ett skit när vi är på allmän plats.
vad man däremot kan göra är att medela polisen om rattfylla om man ser nån som verkligen är onykter elelr ser nån dricka medans han/hon kör bilen.
räven 1st July 2005, 18:37 Jag fattar inte att "folk" måste supa på träffar :duh: ........och dom som ser till att såna kommer dit? 0_0
Supa till kan man väl göra, men man måste inte vara bland bilar då!!!!
Jag menar, jag va på stan för några veckor sen, och då va det nåt j***la fyllo som spillde PÅ min bil >=( ........synd att man inte fick tag på han/hon!!!
Det kan ju också lätt hända att ngn repar en bil, det kan inte va så skoj vare sig för bilägaren eller fyllot när den nyktrar till och får pröjsa en ny lack samtidigt som den har fått stryk!!!
Nä, ta avstånd från alla fullisar som tjatar om att få åka med!!!!!
hondapower 1st July 2005, 18:38 Jag fattar inte att "folk" måste supa på träffar :duh: ........och dom som ser till att såna kommer dit? 0_0
Supa till kan man väl göra, men man måste inte vara bland bilar då!!!!
Jag menar, jag va på stan för några veckor sen, och då va det nåt j***la fyllo som spillde PÅ min bil >=( ........synd att man inte fick tag på han/hon!!! Det kan ju också lätt hända att ngn repar en bil, det kan inte va så skoj vare sig för bilägaren eller fyllot när den nyktrar till och får pröjsa en ny lack samtidigt som den har fått stryk!!!
Nä, ta avstånd från alla fullisar som tjatar om att få åka med!!!!!WORD`S
räven 1st July 2005, 18:39 WORD`S
0_0 Va menar du???
hondapower 1st July 2005, 18:43 en sak ja inte förstår mig på är alla människors eviga tjatande om att vi ska ha träffar på maxi hela tiden.
man får inte en träff att bli poppis om man har träffen varje lördag.
plus att många fortfarande har kvar i minnet vad som händer där uppe när det kommer till fyllan och alla volvo bilar som börnar.(inget ont om volvo nu).
men tyvär så är detta inget folk vill se,man blir bara förbannad att se skiten.(fyllan och den vanliga volvon och det allmäna svin beteendet).
så istället för att tjata om träff nu nu nu nu nu,dådådådådådådåd,imorgon imorgon imorgon m,m m,m m,m så tycker iaf jag att det är bättre att spika upp ett datum som är längre fram så även människor uti från Norrköping och folk som inte hänger på Swespy får en liten vink om träffen.
och i samband med det även försöka få upp nått/några företag som visar eller säljer lite små saker.
då får man inte en dussin vara träff som sker i var och varanannan kommun varje helg.
utan då får man nått som är lite mer specifikt.
men fortfarande så finns problemet med att maxi är en allmän plats så mycket mer än det ja skrev i innlägget innan kan man inte göra mot fyllan.
hondapower 1st July 2005, 18:44 0_0 Va menar du???
så sant så sant..eler kunde inte sagt det så mycket bättre själv.
*det ja citerade innan*
räven 1st July 2005, 18:52 [QUOTE=hondapower]
så istället för att tjata om träff nu nu nu nu nu,dådådådådådådåd,imorgon imorgon imorgon m,m m,m m,m så tycker iaf jag att det är bättre att spika upp ett datum som är längre fram så även människor uti från Norrköping och folk som inte hänger på Swespy får en liten vink om träffen.
och i samband med det även försöka få upp nått/några företag som visar eller säljer lite små saker.
då får man inte en dussin vara träff som sker i var och varanannan kommun varje helg.
utan då får man nått som är lite mer specifikt.
Precis, träffen som va i våras fast STÖRRE!!!!!!!!! :D
bratne 1st July 2005, 20:03 ja det är sant att man inte kan göra något åt att fyllon vistas där
och givetvis ska man tipsa polisen om man ser någon som kör onykter.
men det är ju inte roligt att se det när man är på en bilträff? eller va säger ni
andra om onykterhet vid träffar?
räven 1st July 2005, 20:06 ja det är sant att man inte kan göra något åt att fyllon vistas där
och givetvis ska man tipsa polisen om man ser någon som kör onykter.
men det är ju inte roligt att se det när man är på en bilträff? eller va säger ni
andra om onykterhet vid träffar?
Vi kan köra iväg alla onyktra personer för dom har väl inget där att göra!?! :blabla:
Burken 1st July 2005, 20:17 Jag har dock aldrig uppfattat erat problem med fulla personer på maxi.... sen tycker inte jag det är dom som e fulla som ska få skiten.. utan dom som kör fulla personer dit...
robban1987 1st July 2005, 20:47 En träff som är planerad lite längre fram vore det bästa... precis som hondapower säger
bratne 2nd July 2005, 11:43 Vi kan köra iväg alla onyktra personer för dom har väl inget där att göra!?! :blabla:
ja det kan man faktiskt göra men det är också dom som kör dit fulla personer som ska ta o skärpa sig eftersom att v inte anser att bilträffar och fyllon inte hör ihop...???
hondapower 2nd July 2005, 12:57 ja det kan man faktiskt göra men det är också dom som kör dit fulla personer som ska ta o skärpa sig eftersom att v inte anser att bilträffar och fyllon inte hör ihop...???
nej du kan INTE köra iväg nån överhuvud taget.
inte ens om en 30st förare kör dit 4 dyng raka passagerare (per bil).
ja säger det igen,Maxi är FORTFARANDE en allmän plats.
så länge inte nån har tillstånd att låna marken av ägarna och hängna in området så kan man inte göra ett SKIT som privat person.
bratne 2nd July 2005, 20:11 nej du kan INTE köra iväg nån överhuvud taget.
inte ens om en 30st förare kör dit 4 dyng raka passagerare (per bil).
ja säger det igen,Maxi är FORTFARANDE en allmän plats.
så länge inte nån har tillstånd att låna marken av ägarna och hängna in området så kan man inte göra ett SKIT som privat person.
ne det har du rätt i men man blir lite trött av all fylla ibland. >=(
men det är min åsikt...
hondapower 3rd July 2005, 00:01 ja absolut,fyllan är för jäklig.
när den var som värst och allt som folk drack hamnade på marken i små bitar och bilar körde över det m,m va ett rent helvete.
knappt man ville kalla det träff då ens.
bratne 5th July 2005, 13:49 ja absolut,fyllan är för jäklig.
när den var som värst och allt som folk drack hamnade på marken i små bitar och bilar körde över det m,m va ett rent helvete.
knappt man ville kalla det träff då ens.
ja det är sant. men vad jag fick höra i lördags så var det en kille som åkte dit vid okq8 vid typ 11 tiden i lördags för att ha kört på fyllan.. vet du något om det? för isådana fall så är det för jävligt asså....
robban1987 5th July 2005, 15:21 Ska det bli av nån träff måste man ju engagera sig i det, nån som är sugen på det? / r-ban
JohanRocker 5th July 2005, 18:39 Fyllan kommer alltid att finnas där men saknar tiderna för två år sen det var hela tiden träffar på Maxi o så mycket folk o trevligt folk o trevligt fol kommer alltid att finnas där men dra ihop något stort o sprid ut det på flera forum o så får man se....finns ju stora möjligheter för mycket bilar att ta sig ditt..har snackat med fler som tycker det är synd att det inte är Något på Maxi längre.!!!!! over an out
hondapower 5th July 2005, 19:32 ja hpller på och pratar med några företag för att se ifall dom skulle vara intresserade av att stå där uppe på Maxi och kanske visa lite tillbehörs prylar och ska även se om ja ev kanske kan skaka fram en demo bil från DLS.
bratne 5th July 2005, 19:36 Fyllan kommer alltid att finnas där men saknar tiderna för två år sen det var hela tiden träffar på Maxi o så mycket folk o trevligt folk o trevligt fol kommer alltid att finnas där men dra ihop något stort o sprid ut det på flera forum o så får man se....finns ju stora möjligheter för mycket bilar att ta sig ditt..har snackat med fler som tycker det är synd att det inte är Något på Maxi längre.!!!!! over an out
ja det är tråkigt at det inte är något på maxi längre. vore roligt om man kom igång igen eftersom att man hade ju trevligt och roligt... plus att man fick se bilar som leker lite.. :hyper: men vi får väl se. skulle vara roligt om det var något i helgen.. eller kanske lite sent att säga något nu???
hondapower 5th July 2005, 19:37 om det inte är några andra större evenemang runt om i mellan sverige den 30/7 så tycker ja det kan va en bra ide att ta en träff då.
då har alla fått lön,folk har hunnit gå på krogen under fredan och folk har allmänt pengar och är inte fattiga och tjuriga.. ;)
förhoppningsvis så har ja även fått svar från företagen då.
tänker dock inte på att dom skulle stå och sälja saker där uppe då,utan snarare bara stå och visa lite smått och gott och så.
ska även se om det går att ragga upp några andra bilar än Volvo 240,740 som ger en Burn show.
(inget illa menat mot Volvo folket nu,utan bara att folk antagligen uppskattar en lite små exotisk bil eller Jänkare som burnar mer än en Volvo).
men vad säger ni människor om datumet 30/7??
ni som vet om ev andra lite större träffar det datumet kan ju skriva det i tråden här.
bratne 5th July 2005, 19:45 om det inte är några andra större evenemang runt om i mellan sverige den 30/7 så tycker ja det kan va en bra ide att ta en träff då.
då har alla fått lön,folk har hunnit gå på krogen under fredan och folk har allmänt pengar och är inte fattiga och tjuriga.. ;)
förhoppningsvis så har ja även fått svar från företagen då.
tänker dock inte på att dom skulle stå och sälja saker där uppe då,utan snarare bara stå och visa lite smått och gott och så.
ska även se om det går att ragga upp några andra bilar än Volvo 240,740 som ger en Burn show.
(inget illa menat mot Volvo folket nu,utan bara att folk antagligen uppskattar en lite små exotisk bil eller Jänkare som burnar mer än en Volvo).
men vad säger ni människor om datumet 30/7??
ni som vet om ev andra lite större träffar det datumet kan ju skriva det i tråden här.
ja du att ja vet inget om det är något det datumet. men jag anser att det låter väldigt nice asså. '12' säger det att vi spikar det datumet....??? eller vad säger ni andra om det`?
Tycco 5th July 2005, 20:25 30/7 låter nice!!!!!!
emell 5th July 2005, 20:43 den helgen är det väl street cars summer fest i sthlm eller vad det nu heter?
Tycco 5th July 2005, 20:44 fan, stämmer bra 29-31 SCSF
räven 5th July 2005, 22:04 23/7 då? Ställer gärna upp och hjälper till med något om det behövs.......:D
robban1987 6th July 2005, 12:00 Jag ställer med gärna upp om så behövs, bara du frågar så. Vore kul!
bratne 6th July 2005, 14:27 Jag ställer med gärna upp om så behövs, bara du frågar så. Vore kul!
ja den 23/7 går ju också bra..
tänkte inte på att det var street car summer fest då inte.. :duh:
men behöver ni hjälp så säg till...
Auner 6th July 2005, 14:45 Åker nog dit en sväng i helgen så får man se om det är något folk där. Numera är det ju varmt även mitt i natten :)
Kolven 6th July 2005, 16:12 Joo jag kommer nog .. Men jag måste hitta nån att åka med bara .. ;)
Auner 6th July 2005, 17:13 Heh. Med ett passagerarsäte blir det snabbt fullt :D
TurboTias 7th July 2005, 01:36 hittade den här filmen när jag sökte lite på zatzy.
Film (http://www.swespy.com/filmer/Maxi%20(5%20April%202003).wmv)
vore så jä*la skojj om man lyckades dra ihop massa folk så att det blev så här stort igen!
Fan, det var bättre förr :(
robban1987 7th July 2005, 02:11 har sett filmen och det är ju som sagt STOR skillnad mot nu... måste ta tag i det!
g_son 7th July 2005, 02:57 jo jag kommer ihåg när det var så.. jag tror fasen jag var där när filmen spelades in?? jag tycker mig minnas en del hehe..
Auner 7th July 2005, 07:52 Men öh.. "Förr" kändes det inte som om det var så mycket snack om att åka dit, utan folk bara åkte dit ändå?
Jag menar, är man några stycken så kan man ju åka dit och vara där lika gärna som någon annanstans, numera är det ju inte ens kallt på kvällarna.
bratne 7th July 2005, 14:07 Men öh.. "Förr" kändes det inte som om det var så mycket snack om att åka dit, utan folk bara åkte dit ändå?
Jag menar, är man några stycken så kan man ju åka dit och vara där lika gärna som någon annanstans, numera är det ju inte ens kallt på kvällarna.
ne tycker jdet att folk som är intresserade borde ta o komma dit...
som du skrec, det är ju inte kallt om kvällarna nu o man tycker ju att det skulle komma mycket folk om kvällarna....
robban1987 7th July 2005, 16:24 håller med, försöker alltid dra med mej lite bilar när ska in och kolla!
Moffegrev 7th July 2005, 16:49 kommer med arbetsbilen på fredag natt....bli inte rädda bara..;) lördag kommer jag med me samma bil..
robban1987 7th July 2005, 16:51 kommer med arbetsbilen på fredag natt....bli inte rädda bara..;) lördag kommer jag med me samma bil..
Snutbil lr vadå?: :blabla: '12'
Erra007 7th July 2005, 17:50 Hade gärna dykt upp men jobbar ju tyvärr!
neander 7th July 2005, 20:57 jag ska ut och rasta golfen (nu när jag har fått tillbaka den) på lördag runt 22-23 tiden
räven 7th July 2005, 22:55 Snutbil lr vadå?: :blabla: '12'
:( Tre lingon.......... :lol:
Erra007 7th July 2005, 23:34 :( Tre lingon.......... :lol:
Securitas:)
robban1987 7th July 2005, 23:56 men är det några som kommer på fredag/lördag runt 22-23 tiden? jag kommer vara där iaf... nån mer? '12'
emell 8th July 2005, 15:56 jodå, en liten sväng ikväll blir det nog iaf. imorgon är det ju officiell öldrickardag så då blir det inget för mig...
powell 8th July 2005, 22:29 ska väl med ta en sväng idag med mina vänner i flipside....
Burken 9th July 2005, 16:42 ska väl med ta en sväng idag med mina vänner i flipside....
"Flipside Network - Play Online Games for Free"
www.flipside.com
ett gäng datornördar? :O :O :nasty:
Lunkn 9th July 2005, 16:57 Jag drar till maxi en sväng ikväll vid 22-23 tiden!!
emell 9th July 2005, 19:41 "Flipside Network - Play Online Games for Free"
www.flipside.com
ett gäng datornördar? :O :O :nasty:
haha, jo precis så är det... =)
Så, hände det nåt skoj igår då? Det roligaste jag var med om var när polaren skulle sladda lite uppe på maxi med sin skruttiga gamla saab 9000 o sprängde framdäcket...
Edit: det finns på film också...
Zliten 9th July 2005, 20:54 tar en tur på stan också å hoppas som vanligt på mycke bilar Mvh // Niclas
Mikael 10th July 2005, 00:47 Dött...... som vanligt!
hondapower 10th July 2005, 01:53 japp,inte många där.
har för övrigt kollat med några företag angående 23juli och det va inget som va intressant för dom.
semester,inge intresse och sen att det även var på natten.
så kanske dags att nån annan också börjar dra sitt strå till stacken nu,tex ni som skriver en massa i denna tråd om hur på ni är till maxi m,m m,m.
så ut och jaga företag eller annat som kanske skulle kunna dra människor och ge intresse.
ja lägger iaf ner med att kolla runt med företag eller annat som kanske skulle kunna dra mer folk.
Burken 10th July 2005, 03:42 tycker fortfarande händelö är det trevligaste stället att träffas på :) ska ta o hänga där hela nästa vecka med nya bilen ;)
Mikael 10th July 2005, 12:26 ja lägger iaf ner med att kolla runt med företag eller annat som kanske skulle kunna dra mer folk.
Tröttnade du redan efter några månader?
Tur att du inte satt i styrelsen som evenemangsansvarig som ja gjorde då...
hondapower 10th July 2005, 15:45 Tröttnade du redan efter några månader?
Tur att du inte satt i styrelsen som evenemangsansvarig som ja gjorde då...
njaa,ja menade just för den 23/7 som förhoppningsvis kanske hade kunnat bli lite mer särskilt än vanliga lördagar.
men det är väl bara att folk åker upp som vanligt så kanske dom kan få se nån "frän" volvo som sladdar lite.
men som sagt,det finns inget intresse bland dom företag ja varit i kontakt med plus att det inte verkar vara fler än ja som är handlings förmögna utav dom som vill ha en träff som förr utan dom bara pratar om det.
Burken 10th July 2005, 19:22 hoppas vi slipper se en "frän" honda iaf...
|