Visa fullständig version : Årets Maxi/plantagen tråd!
Auner 10th July 2005, 19:00 Äh, jag tycker inte man behöver dra ihop världens jippo med företag och sånt. Det blir inte bättre än vad man gör det till, så om alla som sitter här och läser tråden och samtidigt önskar att det vore massa mer folk stannade i mer än fem sekunder och försökte få med fler som kör bil, så skulle det ju bli mer folk.
Burken; vad är det för ny bil :) ?
Lunkn 10th July 2005, 19:15 hoppas vi slipper se en "frän" honda iaf...
Äsch min va ju frän tyckte du igår ;)
Auner 10th July 2005, 19:19 Burken vill nog ha en Honda innerst inne känner jag ^^,
Lunkn 10th July 2005, 19:28 Vem vet den nya bilen kanske är en värsting honda som jag har ägt ;)
Burken 10th July 2005, 19:32 inget annat än volvo kommer de bli iaf de kan ja lova :D
och ja din Crx va tuff lunkn inte överfull med klistermärken :) bara lite tejp iof ;)
Lunkn 10th July 2005, 19:34 inget annat än volvo kommer de bli iaf de kan ja lova :D
och ja din Crx va tuff lunkn inte överfull med klistermärken :) bara lite tejp iof ;)
hehe tackar ;). tejp?.. ingen vanlig tejp det där ÄKTA silvertejp är det faktiskt ;).. // mvh D
hondapower 10th July 2005, 23:33 hoppas vi slipper se en "frän" honda iaf...
lilla söta Micke!!va inte spydig så du snart spricker,för då är det lätt hänt att du snart "skriver checkar du inte kan lösa ut".
prova istället med att dra ditt strå till stacken (iom att du själv pratar om att man ska åka dit) med att försöka skapa nån form utav intresse för maxi istället för att snacka *bull* om mig bara för att ja tröttnat på att göra försök med att få Maxi atraktivt nu till just 23/7.
men det är klart,det kanske är enklare att sitta här på Swespy och snacka skit.
hondapower 10th July 2005, 23:40 Äh, jag tycker inte man behöver dra ihop världens jippo med företag och sånt. Det blir inte bättre än vad man gör det till, så om alla som sitter här och läser tråden och samtidigt önskar att det vore massa mer folk stannade i mer än fem sekunder och försökte få med fler som kör bil, så skulle det ju bli mer folk.
har inte krävt att det måste bli värsta jippot med företag och grejer,men ett faktum är att det är en sak som skulle öka upp intresset för Maxi under just den kvällen som det typ "bestämdes".(23/7).
tyvär är även problemet att det inte finns nått intresse i dags läget från väldigt många.(där av att många bara åker upp
tittar lite medans man sitter i bilen och sen åker lika fort igen för att det är så tråkigt)
skulle man dock få till det med lite företag,andra saker så skulle förmodligen intresset för just den kvällen öka ganska ordentligt.
Burken 10th July 2005, 23:59 börnande volvos drar alltid folk vart tog alla pengar från swespy klubben vägen?.. kanske de kan handla upp lite däck :D
börnande volvos drar alltid folk vart tog alla pengar från swespy klubben vägen?.. kanske de kan handla upp lite däck :D
Typ forumskostnader?
hondapower 11th July 2005, 01:50 börnande volvos drar alltid folk vart tog alla pengar från swespy klubben vägen?.. kanske de kan handla upp lite däck :D
börnande volvos drar alltid folk:*säger vem?*
angående pengarna ifrån Swespy så fanns det nog inte några pengar kvar i föreningen när den lades ned pga att det inte fanns mer än kanske 10-15st betalande medlemar under 2004.
så däck får du nog handla själv.
Burken 11th July 2005, 02:02 börnande volvos drar alltid folk:*säger vem?*
Ehm.. namnet på personen som skriver ett inlägg står till vänster om den skrivna texten :duh: :duh:
angående pengarna ifrån Swespy så fanns det nog inte några pengar kvar i föreningen när den lades ned pga att det inte fanns mer än kanske 10-15st betalande medlemar under 2004.
frågar igen.. vad gick pengarna till..
Burken 11th July 2005, 02:03 Typ forumskostnader?
missat att de står firstnet överallt?...
"siten sponsras av firstnet" står de ju tillomed i överskriften.
ifall alla pengar gick till forumet då... hur isf går de runt nu...
missat att de står firstnet överallt?...
"siten sponsras av firstnet" står de ju tillomed i överskriften.
ifall alla pengar gick till forumet då... hur isf går de runt nu...
http://www.swespy.com/forum/showthread.php?threadid=10971 :FU: :FU:
Burken 11th July 2005, 02:15 http://www.swespy.com/forum/showthread.php?threadid=10971
Fint då kommer ju sidan leva i måååånga år.. dock e ni lite lurade att en domän kostar $30 år?.. :)
:FU: :FU:
Ehm? Du letar ovänner ser jag.
Fint då kommer ju sidan leva i måååånga år.. dock e ni lite lurade att en domän kostar $30 år?.. :)
Ehm? Du letar ovänner ser jag.
hehe...nej, nej....man kan ju ta de på skämt eller på allvar....
Burken 11th July 2005, 02:21 hehe...nej, nej....man kan ju ta de på skämt eller på allvar....
ok :D
nu måste vi återgå till tråden och räkna ut hur man ska få folk att inte vara på 5 ställen på samma gång ist för på ett....
Mikael 11th July 2005, 11:02 Micke: en grej till så låses den här tråden o det blir inget mer Maxi snack här..
robban1987 14th July 2005, 17:54 Blir det någon träff den 23:e lr är det ner lagt? // r-ban
sir_ingolf 14th July 2005, 18:10 är väl bara till att åka dit eller? jag får se om jag kommer, vi har klubbmästerskap i maffian innan och jag ska upp tidigt för att hämta en bubbla på söndag
robban1987 14th July 2005, 18:34 är väl bara till att åka dit eller? jag får se om jag kommer, vi har klubbmästerskap i maffian innan och jag ska upp tidigt för att hämta en bubbla på söndag
Jo men det var ju sagt att det skulle vara nåt den 23:e men jag är o säker om det blev nåt, därför fråga ja.
hondapower 14th July 2005, 18:36 träffar (eller nått) är det ju varje helg.
men om det kommer att vara nått specifikt den 23 tvivlar ja på.
är ju så stort angemang på många här i tråden,så det skulle inte förvåna mig om det kom hundra tals bilar då.**irroni**
nej,men lite alvarligt så kan du nog åka upp som vanligt och förvänta dig som vanligt.
robban1987 14th July 2005, 18:44 träffar (eller nått) är det ju varje helg.
men om det kommer att vara nått specifikt den 23 tvivlar ja på.
är ju så stort angemang på många här i tråden,så det skulle inte förvåna mig om det kom hundra tals bilar då.**irroni**
nej,men lite alvarligt så kan du nog åka upp som vanligt och förvänta dig som vanligt.
Ajja det löser sig nog... 0_0
hobby 16th July 2005, 16:11 någon som kommer i kväll till Maxi eller.. skulle ju vara kul om det hände något.. Förra helgen va vi typ 10-15 bilar som åkte iväg och körde... Men men man får väll åka upp och kolla om det kommer någon =)
Burken 16th July 2005, 16:25 jag kommer vara där.. dock får jag vara med i "pappasbilmaffia".. men den e ju ganska stor här i norrk så nån har jag väl att hänga med :D
hobby 16th July 2005, 16:26 blir det cab då eller =)
Burken 16th July 2005, 17:17 blir det cab då eller =)
mmmm i skitvädret.... aja lite regn har ingen dött av :)
robban1987 16th July 2005, 17:23 dåligt väder bara:(
Burken 16th July 2005, 19:07 dåligt väder bara:(
de e lugnt regnet e genomskinligt vi ser att den en grön ändå :p
hobby 16th July 2005, 21:00 om jag kan åka med någon så kommer jag.. Har hört med Klas men han ska ringa mig om han ska in.... så kanske han kan hämta mig i norsholm =)
robban1987 18th July 2005, 20:11 Nån som ska ut och glida bil i norrköping i helgen?
Burken 18th July 2005, 21:18 jag ska... om jag hittar nån bil värd att åka i... *suck* att de skulle vara så svårt o hitta en värdig bil...
Auner 19th July 2005, 18:59 Jag kan koppla på släp på min så kan du åka i en kälke efter :D
robban1987 19th July 2005, 19:50 hehe! det blir lika som alla andra helger med andra ord:P ingen som har lust att hänga med till jönköping på streetrace? // robban
hondapower 19th July 2005, 22:37 hehe! det blir lika som alla andra helger med andra ord:P ingen som har lust att hänga med till jönköping på streetrace? // robban
när då?
är det blackrace eller vanligt streetrace?
måste man anmäla sig och så om man skulle vilja köra eller går det bra å bara lina upp vid starten?
Burken 19th July 2005, 22:38 hehe! det blir lika som alla andra helger med andra ord:P ingen som har lust att hänga med till jönköping på streetrace? // robban
jobbar natt fredag
jobbar eftermidda och natt lördag..
jobbar förmiddag söndag..
så är rejsen på söndag e ja på :)
robban1987 21st July 2005, 17:47 när då?
är det blackrace eller vanligt streetrace?
måste man anmäla sig och så om man skulle vilja köra eller går det bra å bara lina upp vid starten?
Inför: Streetrace Jönköping 23/7
Samlingsplats: Coop Forums Parkering, 23.00.
Väganvisning: A6 affärcentrum, utmed E4:an. Coop Forums Parkering ligger på baksidan av A6, mot SAAB Combitech.
Följ de anvisningar som Ni kommer att få på samlingplatsen.
Några få saker att tänka på:
Respektera funktionärernas anvisningar.
Stå bakom de avspärrningsband som finns.
Respekteras inte dessa enkla regler, så kommer racet att avbrytas!
MVH
C70T 24th July 2005, 06:33 Var rejset bra moberg?.. Klår väl inte våra maxiträffar iof :) ne fy fan nu har man bil igen så bäst o göra stan osäker :)
robban1987 24th July 2005, 11:24 Va aldrig där för några som ville med. Så det blev kalas ist....
Volvo-Idioten 24th July 2005, 13:34 syynd.. jag kom inte ifrån jobbet :( jekla billerud
Lunkn 30th July 2005, 16:10 Idag 23.00 maxi för den som känner för det.. Så har vi en tid alla kan åka förbi en gång iaf ;)
JohanRocker 3rd August 2005, 14:39 Säg till mig när det blir något men nu i hegen e man uppbokad... tycker också vi ska dra ihop något som förra årets sista träff på Maxi...... mvh
robban1987 10th September 2005, 17:02 är det något som händer ikväll?
Moffegrev 10th September 2005, 17:50 inte en anning..kanske kommer man út en sväng när man är civil
Kolven 10th September 2005, 20:57 inte en anning..kanske kommer man út en sväng när man är civil
Vi åker ut nu :D Åker svart Golf 1 Cab
RS13-Finspång 11th September 2005, 12:33 Någe som händer ikväll på maxi? Lite sugen på race...
Viggen-Finspång 11th September 2005, 13:17 Någe som händer ikväll på maxi? Lite sugen på race...
En söndag?
RS13-Finspång 11th September 2005, 14:17 Ja varför inte då e ju nästan alla lediga. Kanske inte race men lite cruising ;)
TurboTias 15th September 2005, 22:47 Efter Bilsport Action Meet Revival?
Ska några ut o åka då eller? vore kul om folket kunde ut och åka någon gång... alla sammtidigt och inte "dom bilarna den dagen och dom andra bilarna den andra"... vore roligt om det kunde hända något i den här staden... det var ju ett tag sen sisst :(
eller har alla tröttnat på att åka bil eller?
MVH
T/A 16th September 2005, 07:06 är ju fredag idag ju. ingen som vill se vad jag tog hem ifrån usa?
maxiträff maxiträff! ;)
JohanRocker 16th September 2005, 11:28 Det måste ju bli en stor sista träff ¨på maxi tycker jag!!!! :hyper: :O :hyper:
Jensa_H 16th September 2005, 11:35 Jag kommer till maxi ikväll.. '12'
Jonny_H 16th September 2005, 11:42 Ja hade inte foten varit i paket hade jag väl kommit och hängt lite ev lagt lite slögummi :*(
Jensa_H 16th September 2005, 11:43 Ja hade inte foten varit i paket hade jag väl kommit och hängt lite ev lagt lite slögummi :*(
Du kan väl inte lägga nån rök ridå med din slö hög '12'
Jonny_H 16th September 2005, 12:11 0_0 Fan oxå tänkte inte på det!
bratne 16th September 2005, 13:02 jo tycker också att det borde vara en sista stor maxi träff. =)
T/A 16th September 2005, 16:42 ja, det vore väl trevligt med en sista maxiträff. Finns säkert en massa nya tillskott att se på. Ikväll då?
TurboTias 16th September 2005, 16:45 Ikväll då?
Jag drar mig ner mot OKQ8 med kameran iaf... hoppas på att det finns maskiner att fota :)
MVH
räven 16th September 2005, 18:29 Får se om jag smyger förbi med frugans honda.........:D
T/A 16th September 2005, 19:11 fan, batteriet är dött. får se om jag hinner få fram ett nytt. sista chansen jue!
Lunkn 17th September 2005, 18:14 jag dyker upp ikväll iaf vid 23 tiden
|