Visa fullständig version : Importfirma i Linköping
trampbil 2nd May 2005, 12:19 Hej,
Jag har hört att det ska finnas någon bra firma i linköping som tar in bilar från staterna, om någon kunde tipsa om namnet på firman vore jag tacksam.
Tack på förhand.
dem här bilfirmorna finns i linköping
Linköping
Akis Bil, Linköping
Märkesoberoende handlare
14 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Almeviks Motor AB, Linköping
Återförsäljare för Galloper, Mitsubishi, Suzuki
53 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Appelskogs Bil AB, Linköping MRF-handlare
Återförsäljare för Mazda, Peugeot
98 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Autojansen, Linköping
Märkesoberoende handlare
16 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
BIVA AB, Linköping MRF-handlare
Återförsäljare för Chevrolet, Daewoo, Opel, Saab
204 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
BilByter AB, Linköping
Återförsäljare för Hyundai
65 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Bilbörsen i Linköping AB, Linköping
Återförsäljare för Kia, Subaru
44 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Bilgallerian Thomas Jönsson AB, Linköping
Återförsäljare för Alfa Romeo, Citroën, Fiat, MG, Nissan, Rover
119 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Bilpunkten i Linköping, Linköping
Märkesoberoende handlare
21 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Centrumbil i Linköping AB, Linköping MRF-handlare
Återförsäljare för Skoda
53 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Engström Bil AB, Linköping MRF-handlare
Återförsäljare för Audi, Volkswagen
111 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Forema Bil AB, Linköping MRF-handlare
Återförsäljare för Ford
44 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Kjell Askling Bilaktiebolag, Linköping MRF-handlare
Återförsäljare för Toyota
47 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Köpdinbil, Linköping
Märkesoberoende handlare
18 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Linköpings Bilforum, Linköping
Märkesoberoende handlare
11 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Svecia-Bil AB, Linköping
Märkesoberoende handlare
29 objekt i lager
» Objekt
Sven Almevik Bil AB, Linköping
Återförsäljare för Honda
26 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Tage Rejmes i Linköping Bil AB, Linköping MRF-handlare
Återförsäljare för Renault, Volvo
118 objekt i lager
» Objekt
» Hemsida
Thituson Bil AB, Linköping MRF-handlare
Återförsäljare för Chrysler, Jeep, Mercedes-Benz, Smart
103 objekt i lager
sorry att det blev så många :(
dem här bilfirmorna finns i linköping
*massa onödigt bjäfs*
sorry att det blev så många :(
det var ju import han frågade efter, inte återförsäljare av olika bilmärken...
Burken 2nd May 2005, 17:02 det var ju import han frågade efter, inte återförsäljare av olika bilmärken...
så ingen av dom importerar försöker du påstå?
hondapower 2nd May 2005, 21:23 tror det menas en firma som specifikt letar upp och tar hand om leverans m,m av en specifik bil från staterna.
inte en "vanlig" bilfirma som är märkes bunden eller liknande.
Mikael 2nd May 2005, 22:19 så ingen av dom importerar försöker du påstå?
Ring till Reijmes o hör om dom kan importera en bil från USA åt dig.. :D
trampbil 2nd May 2005, 23:00 tror det menas en firma som specifikt letar upp och tar hand om leverans m,m av en specifik bil från staterna.
inte en "vanlig" bilfirma som är märkes bunden eller liknande.
tack, du är helt rätt ute
Mvh
trampbil 2nd May 2005, 23:02 [QUOTE=s40v]dem här bilfirmorna finns i linköping
tack, jo det blev ett par.
jag gör såhär istället, någon som vet och har erfarenhet av någon firma som letat upp och tagit hem en bil på beställning.
Mvh
hondapower 2nd May 2005, 23:20 [QUOTE=s40v]dem här bilfirmorna finns i linköping
tack, jo det blev ett par.
jag gör såhär istället, någon som vet och har erfarenhet av någon firma som letat upp och tagit hem en bil på beställning.
Mvhtror det kan bli svårt att hitta en såda form av firma i linköping,ja själv känner inte till nån sådan form av firma i linköping.
tror dock att du får mer valuta för dina pengar genom att anlita en mer välkänd firma i sverige som både tar hand om leveransen och att hitta den specifika bilen du söker.
vet att det finns några firmor i tidningen BILSPORT på företags annonserings sidorna.
har även för mig att Exlusive cars gör den här typen av import från staterna också.
har för mig att frakten med container ligger på ca:10k hem till sverige.
dock så kan du spara en hel del pengar på moms och tull kostnaden mot att hita bilen i tyskland eller annat EU land.dock så är ju utbudet betydligt sämre och priserna högre.men dessto smidigare än mot staterna.
trampbil 3rd May 2005, 00:29 tror det kan bli svårt att hitta en såda form av firma i linköping,ja själv känner inte till nån sådan form av firma i linköping.
tror dock att du får mer valuta för dina pengar genom att anlita en mer välkänd firma i sverige som både tar hand om leveransen och att hitta den specifika bilen du söker.
vet att det finns några firmor i tidningen BILSPORT på företags annonserings sidorna.
har även för mig att Exlusive cars gör den här typen av import från staterna också.
har för mig att frakten med container ligger på ca:10k hem till sverige.
dock så kan du spara en hel del pengar på moms och tull kostnaden mot att hita bilen i tyskland eller annat EU land.dock så är ju utbudet betydligt sämre och priserna högre.men dessto smidigare än mot staterna.
jo precis, dock så tar det ju emot att ta hem en bil från tyskland då jag inte litar ett skvatt på tyskarna i och med alla fusk med bes papper mil antal osv.
vet också om tidningen bilsport : ) tror jag läst den förut : ) , men som sagt man kanske ska titta lite extra på firmorna där, tack för tipsen!
Mvh
hondapower 3rd May 2005, 08:05 jo precis, dock så tar det ju emot att ta hem en bil från tyskland då jag inte litar ett skvatt på tyskarna i och med alla fusk med bes papper mil antal osv.
vet också om tidningen bilsport : ) tror jag läst den förut : ) , men som sagt man kanske ska titta lite extra på firmorna där, tack för tipsen!
Mvh
när det gället tyskar och besiktning och milen så är det tyvär lite överreklamerat.
när det gäller tyskland så är det först och främst vissa områden och städer man ska akta sig för just för att det är lagligt i tyskland att dra om en mätare och att fixa en ny service bok är inte heller särskilt svårt.
men som sagt,ganska specifikt för dessa områden.köper du bilen av en seriös handlare så brukar det oftast inte va några problem.
men för att få fram det där super stora utbudet till dom låga priserna så är det U.S som gäller.
men kolla med dessa företagen som finns i bilsport,dom har fått bra kritik av många när det gäller lev kundens önske mål som hittats m,m.
|
|