Kim
26th April 2005, 23:30
Blir det första maj tåg i år med ir? Vilken tid börjar dom åka? Någon här på forumet som ska delta i tåget?
Vore kul o veta! :D
Vore kul o veta! :D
|
Visa fullständig version : 1:a maj tåget Kim 26th April 2005, 23:30 Blir det första maj tåg i år med ir? Vilken tid börjar dom åka? Någon här på forumet som ska delta i tåget? Vore kul o veta! :D Aero-Power 27th April 2005, 01:17 Är 1:a majtåg varje år men det är jänkarna som håller i det. Tror inte att det är nån härifrån som bryr sej i år.. sir_ingolf 27th April 2005, 08:20 jag som stod som swespys kontaktperson för 1majtåget förra året blev uppringd av länsman för ca 2veckor sedan. Dom undrade ifall vi skulle anordna något iår eftersom dom inte fått in en asnökan. Jag förklarade att organisationen swespy har upplösts och det som återstår är ett aktivt internet forum, som svar fick jag då att vi inte kan skicka in någon ansökan. Med andra ord, swespy har inget eget biltåg. Bilar som är passande för motorgårdens kortege är säkert välkomna där _Hanqvist 27th April 2005, 10:44 man behöver ju inte vara medlem i motorgården för att få åka med, bara och göra det ändå ju. Checker Performance 27th April 2005, 12:05 man behöver ju inte vara medlem i motorgården för att få åka med, bara och göra det ändå ju. Om du har amerikansk bil ja.. Kim 27th April 2005, 13:09 Men är det någon som vet när det börjar? Aero-Power 27th April 2005, 14:09 Nope... Brukar väl vara samling runt 12 typ.. sir_ingolf 27th April 2005, 14:38 www.motorgarden.nu samling 12.00 top gear 27th April 2005, 15:01 som sagt vad, samling kl.12.00. Men när börjar själa tåget från motorgården? Kl.13.00?? sir_ingolf 27th April 2005, 15:08 om jag inte missminner mig så avgick tågen 14.00 förra året top gear 27th April 2005, 15:51 jo har för mig det med, men tänkte mest med tanke på att det var samling kl. 12.00 Vore ju kanoners om det var 14.00 :D:D Pianoman 27th April 2005, 16:03 Jepp. 14.00. Fan, hoppas Camaro Gul är klar. Inte mycket tid kvar nu mustang 27th April 2005, 17:48 Om du har amerikansk bil ja.. det är ju ett jävla skämt för fan, bara om du har en amerikansk bil!!! skulle ju hellre se lite fina andra bilar en dom flesta ner supna skit bilar som dom brukar köra med, top gear 27th April 2005, 18:09 det är ju ett jävla skämt för fan, bara om du har en amerikansk bil!!! skulle ju hellre se lite fina andra bilar en dom flesta ner supna skit bilar som dom brukar köra med, Nu är det väl så att det är en tradition osv med tåget. Inte så Jävla skoj att se en civic lr celica i tåget. Så om du tycker det är ett skämt behöver du ju inte vara där. Finns nog tillräkligt med träffar o annat för alla andra bilar. Zliten 27th April 2005, 18:24 Nu är det väl så att det är en tradition osv med tåget. Inte så Jävla skoj att se en civic lr celica i tåget. Hey, såna bilar kan också va ner supna och skitiga '12' _Hanqvist 27th April 2005, 20:57 Se ifall man blir bannad för man säger vad man tycker vilket jag blivit tidigare. Jag själv tycker ju inte att en enda svensk (volvo), jappe (nissan), eller tysk (BMW) ska va me, det är bara till för Amerikanare (Chevrolet, GMC, Chrysler). Men sen är ju inte tåget ett tåg längre eftersom snuten släpper in svensson bilar i det. Men det är alltid kul och titta ändå. Zliten 27th April 2005, 21:10 yes åsikt din det är... men hur får du det till att tåget bara är till för amerikanare? blir en massa amerikanare mer ett tåg än massa japsare eller "svensson bilar"? Bara nyfiken så inget blir missförståt!! Mvh // Niclas Auner 27th April 2005, 21:58 Alltid fränare att se jänkare glida runt än nån risbil ju :) Det är ju något speciellt med jänkarna, sommaren är på G osv osv. Sen är många mest bara är skabbiga fyllon är ju en annan sak, heh.. Vill man kolla japs, tyskar och sånt är det ju bara att glida ut på stan sent en lördag eller varför inte svänga förbi Maxi ;) ? top gear 27th April 2005, 22:26 Alltid fränare att se jänkare glida runt än nån risbil ju :) Det är ju något speciellt med jänkarna, sommaren är på G osv osv. Sen är många mest bara är skabbiga fyllon är ju en annan sak, heh.. Vill man kolla japs, tyskar och sånt är det ju bara att glida ut på stan sent en lördag eller varför inte svänga förbi Maxi ;) ? Kunde inte sagt det mkt bättre Burken 27th April 2005, 22:28 jag åkte förra året med jänkarna.. i en tysk bil.. Auner 27th April 2005, 22:31 Vissa ska ju gå mot strömmen, bara döda fiskar flyter med ;) Kim 27th April 2005, 22:53 Jänkare har aldrig vart min typ av bil...Så ja tycker bara de e kul ifall de kommer lite "sportigare" bilar. Lunkn 27th April 2005, 23:19 Jänkare har aldrig vart min typ av bil...Så ja tycker bara de e kul ifall de kommer lite "sportigare" bilar. corvetter osv är ju rätt sportiga ;) Kim 27th April 2005, 23:25 corvetter osv är ju rätt sportiga ;) hehe...jooo de har du ju rätt i :) Med vissa undantag kanske jag skulle skriva...'12' sir_ingolf 28th April 2005, 11:33 jag och minst en till bagge kommer åka i kortegen, ifall dom inte bannar oss top gear 28th April 2005, 11:42 jag och minst en till bagge kommer åka i kortegen, ifall dom inte bannar oss Hahahhaa jag skickar raggarna på er ;);););) Pianoman 28th April 2005, 12:46 Alltid fränare att se jänkare glida runt än nån risbil ju :) Det är ju något speciellt med jänkarna, sommaren är på G osv osv. Sen är många mest bara är skabbiga fyllon är ju en annan sak, heh.. Vill man kolla japs, tyskar och sånt är det ju bara att glida ut på stan sent en lördag eller varför inte svänga förbi Maxi ;) ? Visst är det så. Sedan är det en viss gemenskap att åka jänk som det inte är när man åker BMW eller Japs. När jag är åker Mitsubishi är det ingen som hälsar om man säger. Att flertalet skulle vara hinkar tycker jag inte stämmer alls. Tvärtom finns många fina åk med. Och för oss som gillar jänk så är det inte bara bilar utan ett stycke kultur som kommer glidande. _Hanqvist 28th April 2005, 13:09 Jag tycker det bara ska vara jänkare då det alltid varit det tidigare det har varit dom senaste 5 åren det har varit med en massa jappsar och svenssons. Okej att man ska gå mot strömen det håller jag med om men låt jänkarna ha sin kortege själva och jappsarna har sin på lördagar typ. |