Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : SCE

Auner
22nd April 2005, 17:13
Finns de inte kvar längre eller ogillar de bara att svara på mail?

Mr T
22nd April 2005, 17:15
Bäst är att ringa Micke. Jag kan PM:a numret om du vill.

mvh Mr T

_Borca_
22nd April 2005, 18:06
med tanke på alla jobb så e det nog bäst o ringa som sagt

Mr Lightning
22nd April 2005, 18:10
Ring 011-123220 och fråga , säkrast svar eftermiddag/kväll !

http://www.sce.se/

Micke
22nd April 2005, 18:38
oseriöst företag ifall de inte svarar på e-mail...

Evo TME
22nd April 2005, 19:16
oseriöst företag ifall de inte svarar på e-mail...

SKITSNACK!

Micke har 10000 grejer att göra och vill man ha ngt gjort ringer man!

0706263297

Mvh Patrik

Micke
22nd April 2005, 19:35
SKITSNACK!

Micke har 10000 grejer att göra och vill man ha ngt gjort ringer man!

0706263297

Mvh Patrik

Oseröst företag som inte svarar på mejl.
Har man för mkt o göra anställer man folk.

Braxen
22nd April 2005, 21:56
Och seriösa kunder ringer om det är viktigt!

Auner
22nd April 2005, 22:04
True story. Däremot känns det alltid bra att kunna ha lite kallsnack via mail, men jag förstår om han har mycket att göra. Ska ringa.

Micke
23rd April 2005, 00:45
Och seriösa kunder ringer om det är viktigt!

vad gör mail mindre seriöst än telefon?

Braxen
23rd April 2005, 01:08
vad gör mail mindre seriöst än telefon?
Skulle du maila brandkåren om att din lägenhet står i lågor? :D
Vill man något viktigare än att bara "kallprata" så ringer man, om det inte är så viktigt så få rman väl helt enkelt skicka fler mail eller besöka en annan firma.
Tror du alla företag svarar på alla mail dom får?! Vet flera som inte gör det, men inte ser jag dom mindre seriösa enbart p.g.a. att dom inte har svarat på ett eller några mail.
Och dessutom är det inte bara att anställa någon mailläsare för att man har mycket jobb, om nu det finns ett telefonnummer man kan ringa och fråga om produkterna på. Men men, du kanske vet bättre hur man driver ett företag?!

Varför inte maila dom och erbjud dig att svara på deras mail dagligen!? '12'

Micke
23rd April 2005, 02:15
Skulle du maila brandkåren om att din lägenhet står i lågor? :D
Jag hoppas du spelade dum i huvet där? :O

Vill man något viktigare än att bara "kallprata" så ringer man, om det inte är så viktigt så få rman väl helt enkelt skicka fler mail eller besöka en annan firma.
Tror du alla företag svarar på alla mail dom får?! Vet flera som inte gör det, men inte ser jag dom mindre seriösa enbart p.g.a. att dom inte har svarat på ett eller några mail.
Och dessutom är det inte bara att anställa någon mailläsare för att man har mycket jobb, om nu det finns ett telefonnummer man kan ringa och fråga om produkterna på. Men men, du kanske vet bättre hur man driver ett företag?!

Varför inte maila dom och erbjud dig att svara på deras mail dagligen!?
'12'

Vad har mail med att kallprata och göra? det är helt enkelt en smartare lösning än tvinga på företag som kanske har mkt att göra att svara direkt när man ringer? mkt bättre att de kan svara när de har tid? dock missbrukar vissa oserösa företag det och inte svarar alls. MKT oseriöst.
Självklart kan man ringa om man nu vill det? MEN de ska fortfarande svara på mail. Ifall dom nu är så självupptagna skriver man på sin hemsida "vi har så jävla mkt o göra så vi orkar inte svara på mail ring." MEN att lägga ut en mail sedan inte svara på den är grymt dåligt.

Näni vänd er till ett seriösare företag!

_Borca_
24th April 2005, 20:56
Jag hoppas du spelade dum i huvet där? :O

Vad har mail med att kallprata och göra? det är helt enkelt en smartare lösning än tvinga på företag som kanske har mkt att göra att svara direkt när man ringer? mkt bättre att de kan svara när de har tid? dock missbrukar vissa oserösa företag det och inte svarar alls. MKT oseriöst.
Självklart kan man ringa om man nu vill det? MEN de ska fortfarande svara på mail. Ifall dom nu är så självupptagna skriver man på sin hemsida "vi har så jävla mkt o göra så vi orkar inte svara på mail ring." MEN att lägga ut en mail sedan inte svara på den är grymt dåligt.

Näni vänd er till ett seriösare företag!
Sällan du gnäller om allt?? IDIOT!

Viggen-Finspång
24th April 2005, 21:02
Tråd låst!
§13 - Påhopp - företag