Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Gul Corrado i Nkpg

MostWanted
18th April 2005, 18:56
Vem fasen har den gula corradon i nkpg körde om han på bakan vid hageby(e22an), vinka å vispa med fingrarna i luften, killen skrämde fasen livet ur mig trodde han mena att ja fått konstapeln efter mig först. Men sen när ja sakta in så gjorde han bara tummen upp...

'95'

350Z
18th April 2005, 19:05
Vem fasen har den gula corradon i nkpg körde om han på bakan vid hageby(e22an), vinka å vispa med fingrarna i luften, killen skrämde fasen livet ur mig trodde han mena att ja fått konstapeln efter mig först. Men sen när ja sakta in så gjorde han bara tummen upp...

'95'

det gick undan alltså :evil:

Lunkn
18th April 2005, 19:09
Ja låg bakom dej ett tag också där jimpa men tror inte du såg mej.. =]. Svängde av senare mot badhuset skulle till mekonomen ;)

visse00
18th April 2005, 19:20
Jag vet vem det är, riktigt schyst bil det där... går hyffsat med ;)
Varför vill du veta vem det är?? :o

hondapower
18th April 2005, 19:38
tror inte att han hänger här på forumet.

men du kanske kan få en närmare titt på den Corradon och lite prat med ägaren om ca:3v om du har tur. '12'
annars så får du nog hugga honom uppe på OK om han glider förbi där när du är där.

mvh//

Aero-Power
18th April 2005, 19:58

En av dom mest stoppade bilar i Norrköping på sistone... *Polisradion*

visse00
18th April 2005, 20:02

Jo, han har väl kört lite vilt :) Men det är en rolig bil, skulle inte ha nåt emot att ha den ;)

Braxen
18th April 2005, 20:03
Du vet väl att man inte får berätta om det man hör på polisradion!? '12'

KoBI^
18th April 2005, 20:13
Ungefär lika rolig som en golf vr6 =)

940-Finspång
18th April 2005, 20:16
Jag flytta tråden till Eferlysningar...

Mvh

Aero-Power
18th April 2005, 20:35
Du vet väl att man inte får berätta om det man hör på polisradion!? '12'

Spelar ingen roll eftersom jag inte hängt ut nåt intressant. Den jag tänker på så är ju ägarn född 53.... *Host* ;)

Tommy^_
18th April 2005, 20:46
Spelar ingen roll eftersom jag inte hängt ut nåt intressant. Den jag tänker på så är ju ägarn född 53.... *Host* ;)
Haha, är det inte så på de flesta UNGDOMsbilar ? ;)

MostWanted
18th April 2005, 22:53
vill inte veta vem det är, bara kul om han var här på forumet...

hondapower
19th April 2005, 00:00
som ja sa så är ja ganska säker på att han inte hänger här på forumet.

och det som har hörts på polis radion om denna bil och dess ägare beror på en sak som hände för några veckor sedan som gjorde att poliserna fick jucket när deras egen chef sa till dom när dom stannat denna bil att dom inget kunde göra även OM dom visste vad han gjorde m,m,m,m.

MostWanted:om du skulle vilja ta några ord med killen eller kolla på hans bil så brukar han hänga till runt OK macken på stockholms vägen nån gång underhelgerna annars så kan du ev se både bilen och ägaren på utställningen i Norrköping.

mvh

Aero-Power
19th April 2005, 00:04
och det som har hörts på polis radion om denna bil och dess ägare beror på en sak som hände för några veckor sedan som gjorde att poliserna fick jucket när deras egen chef sa till dom när dom stannat denna bil att dom inget kunde göra även OM dom visste vad han gjorde m,m,m,m.

Så nu stannar dom honom så fort dom ser honom i stället? 0_0

Jobbigt värre att bli stoppad 3-5 ggr per kväll... >=(

hondapower
19th April 2005, 01:37
Så nu stannar dom honom så fort dom ser honom i stället? 0_0

Jobbigt värre att bli stoppad 3-5 ggr per kväll... >=(jo det är inget vidare.sen hur många ggr per lväll han blir in vinkad vet ja inte,men ja fick själv en sk intern lysning förra sommaren och det va INGET roligt kan ja säga.
va typ så snuten stod på mitt egna dass hemma och begärde intyg/tillstånd på att ja fick skita.
nej men skämt och sido,inge roligt nån stanns om han fått en sådan lysning.

_Borca_
20th April 2005, 20:54
Undrar vad det kan bero på...... hmm.. jag vet vem du /ni menar..

mr.J
20th April 2005, 22:00
jo kan hålla med om att det inte är roligt att bli stannad jämnt.. har själv blivit stannad på min egen garage uppfart när ja skulle parkera...