Evo TME
16th April 2005, 10:04
Hej!
Är tidig ute, tänkte höra om ngn ska dit ifrån dessa trakter..
Jag ska ställa ut om, väntar på svar från Bilsport!
Mvh Patrik
JörgenS
16th April 2005, 11:09
Ska dit... Åker dock redan på fredagen som det ser ut nu... Har boende där nere så vi åker ner på fredagen sen så åker vi å kikar lite inne i emmaboda på fredagen... brukar vara ganska bra fart i centrum där då... Sen så blir det strippen på lördagen...
yrrej
16th April 2005, 13:21
jag ska ner..sko nog me ställa ut..ska posta anmälan senare under dagen. skulle va trevligt me karavann men en del ska ju köra så j***a fort ner..snutarna kommer ju stå överallt där nere i år me. men ja e på en karavann iaf // JerrY
sir_ingolf
16th April 2005, 23:00
bara en lite fråga, vad är det i emmaboda?
KoBI^
17th April 2005, 00:01
http://www.bilsport.se/events/2005/eventet.php?eventet=Emmaboda
Pontus81
21st April 2005, 12:55
Ska se om jag kan klura mej ur en födelsedagsfest så ska jag åka :)
henkablyfot
21st April 2005, 16:11
Ska dit... Åker dock redan på fredagen som det ser ut nu... Har boende där nere så vi åker ner på fredagen sen så åker vi å kikar lite inne i emmaboda på fredagen... brukar vara ganska bra fart i centrum där då... Sen så blir det strippen på lördagen...
Ska vi åka Camaro-karavan dit? Visserligen bara i EN Camaro (läs din) men ändå.. :D
JörgenS
21st April 2005, 16:29
Ska vi åka Camaro-karavan dit? Visserligen bara i EN Camaro (läs din) men ändå.. :D
Tja din filur! Var har du hållit hus? Som det ser ut så blir det inte camaron ner till emmaboda... ska ner å hälsa på en del vänner så vi tänkte smita iväg på emmaboda när vi ändå är där... Annars hade vi kunnat åka Camaro karavan ner.. :p