Visa fullständig version : Vart köpa 3" slang?
MadMange 3rd April 2005, 17:17 Letar efter typ silicon slangar i lite olika mått, typ runt 3" (anslutning) mellan turbo >> LMM >> Luftfilter, vart köper man det billigast?? Det behöver absolut inte vara värsta bling bling silicon, duger bra med vanligt gummi. Finns det här i stan någonstans.
Hittade 7cm bitar på nätet för typ 200:- st, men vem fan betalar det?! Sjukt! :duh:
Mikael 3rd April 2005, 17:19 Hittade 7cm bitar på nätet för typ 200:- st, men vem fan betalar det?! Sjukt! :duh:
Alla utom du... :(
Maximilian 3rd April 2005, 17:26 http://www.h2mracing.com/produkter/motor/Silicone/silicon.html
Annars kanske man kan knata ner till något företag som sysslar med industrislangar.
MadMange 3rd April 2005, 17:33 Alla utom du... :(
Ja om jag skulle betala 200:- st så skulle jag komma upp i 1000:- i bara slang!
Jag är knappast gjord av pengar som tydligen "alla" är.
MadMange 3rd April 2005, 17:35 http://www.h2mracing.com/produkter/motor/Silicone/silicon.html
Annars kanske man kan knata ner till något företag som sysslar med industrislangar.
Det var ju lite bättre priser, tack.
Vet du något företag som sysslar med sådant btw?
Knotan 3rd April 2005, 17:35 Alla utom du... :(
jag skulle heller aldrig betele dem pengarna... men det är klart vågar man inte trimma bilen på riktigt kan man ju alltid syssla med låtsastrim *ASG*
Mikael 3rd April 2005, 18:22 jag skulle heller aldrig betele dem pengarna... men det är klart vågar man inte trimma bilen på riktigt kan man ju alltid syssla med låtsastrim *ASG*
Vad är låstsas trim? Siliconslang?
Mikael 3rd April 2005, 18:23 Ja om jag skulle betala 200:- st så skulle jag komma upp i 1000:- i bara slang!
Jag är knappast gjord av pengar som tydligen "alla" är.
1000 kr är väl inte så mycket pengar om man håller på o trimmar en motor seriöst? Det är ju viktigt att det är en bra slang man använder sig utav som tål alla vätskor mm..
MadMange 3rd April 2005, 18:42 1000 kr är väl inte så mycket pengar om man håller på o trimmar en motor seriöst? Det är ju viktigt att det är en bra slang man använder sig utav som tål alla vätskor mm..
1000:- tycker jag är mycket pengar för ett par slang stumpar som det ska gå luft igenom, bilen går ju inte snabbare för det och vem fan ser att man har tex blåa bling bling silicon slangar i 250 km/h....
Mikael 3rd April 2005, 18:49 1000:- tycker jag är mycket pengar för ett par slang stumpar som det ska gå luft igenom, bilen går ju inte snabbare för det och vem fan ser att man har tex blåa bling bling silicon slangar i 250 km/h....
Nae.. vill man inte snygga till motorutrymmet när man är i gång o trimmar så spelar det ju ingen roll... Men det kan ju va kul o visa att man har gjort det snyggt under huven oxå :)
Knotan 3rd April 2005, 19:04 äsch.. att det är rent och snyggt räcker ju... knappast nödvändigt att ha röda/blåa siliconslang under huven, och att dem skulle hålla bättre köper jag inte. svarta industrislang skulle duga gott, bara nån vet vart dem säljer sånt,
och förövrigt är 1000 spänn mycket pengar,
MadMange 3rd April 2005, 20:32 Men om vi skulle hålla oss till ämnet, vet någon vart man kan få tag på någon form av industrislang här i Norrköping?
Tommy^_ 3rd April 2005, 20:45 Nere vid Nt så finns det en firma som säljer slang, kommer inte ihåg namnet men det är inte svårt att hitta. Vet inte om de har siliconslang men de har nog slang till allt där.
Köp inte Micros siliconslangs kopia bara.. de tål inte ett skit, de blir som en vattenbalong om de har tyck på sig.
NIzmO 3rd April 2005, 21:27 Nere vid Nt så finns det en firma som säljer slang, kommer inte ihåg namnet men det är inte svårt att hitta. Vet inte om de har siliconslang men de har nog slang till allt där.
Hiflex tror jag det heter, och jag tycker dom borde ha de flesta sorters slangar.
MadMange 3rd April 2005, 22:22 Hmm jo jag klurade lite på Hiflex också, men jag kan inte minnas att dom har det jag söker, men jag ska kolla med dom imorgon.
LinköpingRacing 4th April 2005, 12:55 Hmm jo jag klurade lite på Hiflex också, men jag kan inte minnas att dom har det jag söker, men jag ska kolla med dom imorgon.
det finns ett hiflex i linköping
|