hondapower
21st March 2005, 21:41
Hej alla glada bil byggare!!
nu börjar säsongen närma sig med storm steg och nu som först är allt klart med årets "kick of" för bil byggare som jobbat och slitit hårt hela vintern med att få klar sin ögonsten!
Jag (Tommy) och min vän Patrik söker nu bilar som håller utställnings klass.
Du som är sugen och har en snygg bil och vill ställa ut och ha chans att vinna nått av den höga pris potten kan skicka ett mail MED kort men konkret fakta om vad som är gjort och så med din bil och även 2st bilder på MAX 300kb till mailen blida22@spray.se.
för att ge lite kort förhands info om villka klasser det kommer att tävlas i på utställningen så kommer följande klasser att finnas!
JAPANSKT
TYSKT
SVENSKT
ÖVRIGT
sen har vi även den helt oberoende klassen PEOPLE`S CHOISE som är HELT fristående!!
mer info om själva träffen kommer att komma innom dom närmaste dagarna!
övriga frågor m,m går utmärkt att fråga i denna tråd!!
ja och Patrik ska försöka svara så gott det går.
inträde:40:- (utställare och besökare).
plats:malmgatan 4 i Norrköping
tid:7maj.
Mvh//Tommy & Patrik
nu börjar säsongen närma sig med storm steg och nu som först är allt klart med årets "kick of" för bil byggare som jobbat och slitit hårt hela vintern med att få klar sin ögonsten!
Jag (Tommy) och min vän Patrik söker nu bilar som håller utställnings klass.
Du som är sugen och har en snygg bil och vill ställa ut och ha chans att vinna nått av den höga pris potten kan skicka ett mail MED kort men konkret fakta om vad som är gjort och så med din bil och även 2st bilder på MAX 300kb till mailen blida22@spray.se.
för att ge lite kort förhands info om villka klasser det kommer att tävlas i på utställningen så kommer följande klasser att finnas!
JAPANSKT
TYSKT
SVENSKT
ÖVRIGT
sen har vi även den helt oberoende klassen PEOPLE`S CHOISE som är HELT fristående!!
mer info om själva träffen kommer att komma innom dom närmaste dagarna!
övriga frågor m,m går utmärkt att fråga i denna tråd!!
ja och Patrik ska försöka svara så gott det går.
inträde:40:- (utställare och besökare).
plats:malmgatan 4 i Norrköping
tid:7maj.
Mvh//Tommy & Patrik