Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Utställnings bilar sökes till bil utställning

hondapower
21st March 2005, 21:41
Hej alla glada bil byggare!!

nu börjar säsongen närma sig med storm steg och nu som först är allt klart med årets "kick of" för bil byggare som jobbat och slitit hårt hela vintern med att få klar sin ögonsten!

Jag (Tommy) och min vän Patrik söker nu bilar som håller utställnings klass.

Du som är sugen och har en snygg bil och vill ställa ut och ha chans att vinna nått av den höga pris potten kan skicka ett mail MED kort men konkret fakta om vad som är gjort och så med din bil och även 2st bilder på MAX 300kb till mailen blida22@spray.se.

för att ge lite kort förhands info om villka klasser det kommer att tävlas i på utställningen så kommer följande klasser att finnas!

JAPANSKT
TYSKT
SVENSKT
ÖVRIGT

sen har vi även den helt oberoende klassen PEOPLE`S CHOISE som är HELT fristående!!

mer info om själva träffen kommer att komma innom dom närmaste dagarna!

övriga frågor m,m går utmärkt att fråga i denna tråd!!

ja och Patrik ska försöka svara så gott det går.

inträde:40:- (utställare och besökare).
plats:malmgatan 4 i Norrköping
tid:7maj.

Mvh//Tommy & Patrik

Patrik-S2
21st March 2005, 22:30
skulle va kul o veta på ett ungefär när det hela kommer att bli så man vet om man hinner klart eller inte???? 0_0

940-Finspång
21st March 2005, 22:37
skulle va kul o veta på ett ungefär när det hela kommer att bli så man vet om man hinner klart eller inte???? 0_0

Nu är det klart med utställningsplats och den blir malmgatan 4 (vid MC montörerna och Autoexperten) och datum spikat den 7 maj!

Träffen hålls tillsammans med flera företag här i norrköping, Tommy (Hondapower) kommer med mer info angående företagen, tider, vad som gäller, m.m.

antar att det är den som det diskuteras om i den andra tråden...

Mvh

Lopez
21st March 2005, 22:43
Tänkte höra när sista anmälnings datum för utställning är eftersom ja inte vet om jag hinner klart eller ej.

Mvh D

hondapower
21st March 2005, 22:53
ABSOLUT SISTA ANMÄLNINGS DATUM ÄR DEN 25/4..

vet att folk även vill ha MCYKET mer info om vad som kommer finnas på plats och villka företag som kommer vara där och sälja saker till RABATTERADE priser mm,men mer info om detta kommer innom dom närmsta dagarna!!

mvh//Tommy & Patrik

hondapower
22nd March 2005, 23:44
Nu är det klart med utställningsplats och den blir malmgatan 4 (vid MC montörerna och Autoexperten) och datum spikat den 7 maj!

Träffen hålls tillsammans med flera företag här i norrköping, Tommy (Hondapower) kommer med mer info angående företagen, tider, vad som gäller, m.m.

antar att det är den som det diskuteras om i den andra tråden...

Mvh
en KONKRET tråd med VAR,NÄR,MER INFO KOMMER ATT KOMMA OM NÅGRA DAGAR!!!

så håll ut alla bil tokar!

hondapower
23rd March 2005, 23:26
tråd finns nu!!!

pucknick
2nd April 2005, 22:30
tjena.... jag skulle vilja anmäla mig till utställningen..... en volvo 760 88:a som är lite små moddad.... typ lite lack och så... skicka pm för mer info. mvh nicke

hondapower
20th April 2005, 20:18
fler anmällningar av bilar.

mvh//Tommy

Claw
21st April 2005, 20:21
har köt en ford focus rs vet dock inte om jag hinner få bilen innan hinner jag det så gärna... hör av mig Mvh Mathias