hondapower
5th March 2005, 16:43
här ställs alla frågor om div delar m,m som ni undrar över så kommer förhoppningsvis ägaren Eddi att svara på dom här i!!
|
Visa fullständig version : Frågor till underground carstyle! hondapower 5th March 2005, 16:43 här ställs alla frågor om div delar m,m som ni undrar över så kommer förhoppningsvis ägaren Eddi att svara på dom här i!! Micke 5th March 2005, 17:15 Bra initiativ Honda!... tänkte på en sak.. gällande garanti.. Har själv råkat ut för att små företag gått i konkurs och därav blir jekla svårt om prylarna går sönder... Hur har du löst den biten? eller kan man känna sig säker att affären e kvar ett år till om man handlar? 940-Finspång 6th March 2005, 01:56 Har rensat lite nu håll er till ämnet... Mvh carstyle 11th March 2005, 16:50 Tanken är att vi ska finnas i mer en ett år! Förhoppningsvis långt fram. Det beror ju på hur det går.. Ingen företag kan klara sig utan kunder så att det är upp till er. Finns ni (Kunder) Så finns vi! That's the way it is! carstyle 11th March 2005, 17:01 här ställs alla frågor om div delar m,m som ni undrar över så kommer förhoppningsvis ägaren Eddi att svara på dom här i!! Föresten tack för engagemanget Hondapower! Kan hända att du får rabatt om du handlar hos mig! '135' Micke 11th March 2005, 19:43 Hmm läskigt svar.. Är det egentillverkning eller är du bara återförsäljare? sir_ingolf 11th March 2005, 20:01 ska ner nån dag o kolla om du har nåt att erbjuda till en renault twingo -94 hondapower 11th March 2005, 20:15 Föresten tack för engagemanget Hondapower! Kan hända att du får rabatt om du handlar hos mig! '135' Hej eddy!! jag har handlat i din butik förut,men det är ovesäntligt nu! för det kanske finns en annan chans för dig och ditt utbud!! men om det blir aktuellt eller inte återstår att se efter ja och del arrangören har pratat igenom en del om ett ev evenemang! men ja hör av mig isf eller kommer upp till dig och pratar lite mer ingående! mvh//Tommy P.S:hoppas det blir en lyckad framtid för din med butiken! hondapower 11th March 2005, 20:16 Hmm läskigt svar.. Är det egentillverkning eller är du bara återförsäljare? återförsäljare!! plus EV egen produktion i rostfritt!! Kolven 12th March 2005, 01:40 Föresten tack för engagemanget Hondapower! Kan hända att du får rabatt om du handlar hos mig! '135' Jag dåh !? :evil: hondapower 12th March 2005, 11:14 Jag dåh !? :evil: det är kanske ingen omöjlighet om intresse och välvillja visas för honom här på forumet!! OBS:säger/menar inte att du INTE haft det!!! men han har en form av butik som behöver stöd och visat intresse från sina kunder nu i början av öppnandet! så UPP OCH KÖP!!! '135' Lunkn 12th March 2005, 12:27 Kommer ner någon dag o kollar på lite roliga delar till crx om det finns möjlighet att du har något sådant Kolven 12th March 2005, 13:08 det är kanske ingen omöjlighet om intresse och välvillja visas för honom här på forumet!! OBS:säger/menar inte att du INTE haft det!!! men han har en form av butik som behöver stöd och visat intresse från sina kunder nu i början av öppnandet! så UPP OCH KÖP!!! '135' Jag kommer köpa mssor Rodney 12th March 2005, 19:53 tråd låst pga företagsreklam........... Mikael 12th March 2005, 20:02 §20 - Företag eller annan som säljer varor eller gör reklam på ett företagsliknande sätt får ej annonsera/göra reklam på forumet. Kontakta sponsoransvarig(Rodney) så kan ni upprätta ett avtal om att annonsera på hemsidan mot en avgift. Åtgärd för brott mot denna regel är att annonsen/reklamen raderas samt, vid upprepade förseelser att användaren stängs av/konton raderas/spärras. Regler --> http://www.swespy.com/forum/showthread.php?t=10634 |