Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Twingo?

sir_ingolf
22nd February 2005, 20:51
nån som haft en sådan o kan lämna ett omdöme.
går i tankarna på att köpa en lite nyare men liten och billig bil för att tuffa runt i. gärna säga mer än bara kommentera det lite udda utseendet på dem, då vi så sällan får in sådana på jobbet så vet jag noll om dem

Mr Lightning
22nd February 2005, 21:06
Twingo ? är det en godis eller '12'

Evo TME
22nd February 2005, 21:34
Twingo ? är det en godis eller '12'

Renault va? Har rostskyddat ett par st så det behöver du göra om köper 1!

Mvh P

outlaw
22nd February 2005, 21:53
morsan hade en. nackdelar: man sitter väldigt illa i de hårda sätena, svårt att hålla hastiigheten med den digitala mätaren då den är väldigt seg, 58hk bara sen att på våran gick drivknuten av på efter ett halvår och den var ny, finns säkert mer men orkar inte skriva.

positivt: soppasnål, roliser rolig ut, justerbara baksäten och en kul detalj är att hela bilen går att bädda ut till en säng.

Auner
22nd February 2005, 22:10
Säljer avgassystem till dem rätt så ofta känns det som, fast det kan ju å andra sidan bero på att det är en vanlig företagsbil vilka ofta brukas rätt så ofta.

sir_ingolf
22nd February 2005, 22:34
rost är jag van vid o svetsa avgas har jag gjort på nästan alla mina bilar. drivknut lät mindre bra. 58hk låter riktigt sportig jämfört med mina bilar.
Det där med bädda till en säng lät trevligt, bara hitta nån att ta med på picnic då '12'