achdi514
12th February 2005, 18:49
hej
Igår öppnade jag en tråd med lite roliga bilder och en länk till en rolig film men den är borta nu. Är det nån där ute som vet vad hände med tråden hör gärna av dig, eller om den som tog bort tråden tycker att jag inte är välkomen att lägga ut trådar säg det bara så att jag kan sluta bry mig om det här forum.
TurboTias
12th February 2005, 18:56
den blev låst/stängd
http://www.swespy.com/forum/showthread.php?p=110501#post110501
achdi514
12th February 2005, 19:58
den blev låst/stängd
http://www.swespy.com/forum/showthread.php?p=110501#post110501
jag förståg det men jag undrar om det är nån som vet varför?
Micke
12th February 2005, 20:31
ja för det redan finns en sån roliga länkar tråd?....
NitraM
12th February 2005, 21:58
q:
alla har inte tillgång till offtopic...
Mvh
/q
men om alla inte har tillgång till off-topic, varför då låsa killens tråd eller inte flytta orginal tråden om roliga länker till en topic som alla har tillgång till?
achdi514
12th February 2005, 22:22
ja för det redan finns en sån roliga länkar tråd?....
hur ska jag veta att den finns om ja inte har offtopic 0_0 elleer är det bara de som har offtopic som få kolla på roliga grejer
Mikael
12th February 2005, 22:53
hur ska jag veta att den finns om ja inte har offtopic 0_0 elleer är det bara de som har offtopic som få kolla på roliga grejer
Du A . Dirhoussi
Är det inte dags för dig o läsa reglerna som gäller här på forumet?
Så här står det för vad som gäller för dom olika avdelningarna vi har..
Allmänt bilforum
För att diskutera racing och motorsport i allmänhet.
Tänk på att det finns ett separat forum för race o evenemang. Allmänt är det forum med flest trådar och inlägg. Här är det ruskigt viktigt att du skriver ett mycket tydligt subjekt. Du ska sammanfatta innehållet på ett sådant sätt att alla förstår vad den handlar om. Innehållet ska vara relevant och intressant för alla medlemmar. Innan du ställer en fråga kan du prova att söka efter trådar som redan har behandlat ämnet, sökfunktionen fungerar utmärkt!
Raktframåka
Saker som berör ENBART strippenkörningar
Banåkning
Saker som enbart berör bankörning och banträffar.
Motorsport
Här diskuteras enbart Rally och Racing
Teknik
För att diskutera samt ställa frågor om tekniska saker som har med bilar/motorer att göra.
Rallysimulatorer
Diskutera Rally- och Racingsimulatorer. Även bilspel går bra.
Våra Bilar/Bilprojekt
Här kan du göra en tråd om ditt projekt med uppdateringar, bilder, info osv. OBS! Bilder är tillåtna, dvs kan gå trögt för modemanvändare. Rubriken ska vara : Bilmärke Modell -Årsmodell
Bilder och Filmer
Här kan du posta filmlänkar och bildlänkar som inte kommer från träffar.
Evenemang
Tänk på att helst inleda trådarna med
"Inför: subject+datum" eller "Eftersnack: Subject+datum"
så att det blir enkelt att följa de 2 olika diskussionerna som uppstår. Här är det ok att annonsera ut evenemang som faller inom swespys målgrupp. Tänk på att vi inte är intresserade av att det nämns platser för illegala race
Eftersnack
Forum för eftersnack efter träffar, bilder,videos osv...
Bilstereo
Talar för sig själv. Annonsering hänvisas till annonsforumen.
Mc
Allt om motorcyklar. Annonsering hänvisas till annonsforumen.
Pocketbike
Här inne snackar vi Pocketbike och Minibike
Nyheter!
Här inne postar vi nyheter som gäller swespy.com
Polls
Här skriver vi Polls som kommer upp på första sidan. Och era posts som ni skriver i Polls:en samlas här.
Webbunderhåll
Vill du admin något? Här kommer det finnas foruminformation och driftsinformation. Du kan ställa frågor om forumet.
När du startar en tråd så får du ju kolla för vad som gäller i dom olika kategorierna o placera ditt inlägg där det passar in...
Passar det inte in någonstans så kan du inte skriva det du vill få fram till oss eftersom det inte passar in någonstans. Så enkelt är det!!
Angående Offtopic som alla inte har tillgång till så har vi satt den gränsen att vi öppnar upp Offtopic till dom som vi tycker skriver bra saker o inte bara en massa meningslösa inlägg.
Så A . Dirhoussi: Ta o läs reglerna för vad som gäller här inne o märk att det går faktiskt o ha roligt o skriva roliga saker ändå. Dom finns HÄR!!! (http://www.swespy.com/forum/showthread.php?t=10634)
Tråd låst!! Frågor ställs via PM!
ps: Läs även den här regeln -->Klicka här! (http://www.swespy.com/forum/showthread.php?t=10551)