Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Påminnelse!!

Mikael
9th February 2005, 21:15
Kan ni som inte har fixat erat namn så det står i signaturen fixa det nu... Det är ju inte meningen att en del ska ha det bara eller hur :)

Ni som inte vet hur man gör så följer en instruktion här nedan:

Klicka på Kontrollpanel
Klicka sen på Redigera signatur

Där får ni upp en ruta som ni kan skriva in erat namn i.. även välja färger på bokstäverna osv.. ta gärna nån färg som man ser vad det står oxå!

Ni som har erat namn klart behöver inte bry er :)

Mr T
9th February 2005, 22:50
FÅr man fråga varför ska man ha med sitt namn? Man måste väl inte skriva ut sitt namn?

mvh Mr T

Ryss
9th February 2005, 23:29
jo det är ju en regel så det måste man

Skäms du över ditt namn så kjan du ju alltid byta..

Kim
9th February 2005, 23:42
FÅr man fråga varför ska man ha med sitt namn?

mvh Mr T

Man måste väl ha sitt namn i signaturen för att man ska visa mer respekt åt personerna bakom sitt "nick".? För att vissa tror ju att man kan skriva vad som helst till vem om helst utan att nån tar illa upp. Det blir ju automatiskt seriösare attitiyd mot varandra då ifall man fattar att det faktiskt finns en människa som kan blir sårad av de man skriver...Och då blir de ju även trevligare stämning på forumet.....Rätta mig ifall jag har fel, har bara fått för mej de här iaf....

Kim
9th February 2005, 23:45
Man måste väl inte skriva ut sitt namn?

mvh Mr T

Det räcker med att du skriver ditt förnamn och första bokstaven i ditt efternamn. Men isåfall måste du skicka pm till en moderator och förklara varför du inte vill skriva hela ditt namn för.

Mr T
10th February 2005, 00:16
Så...är ni nöjda nu?

mvh Mr T

Mr T
10th February 2005, 00:23
Skäms du över ditt namn så kjan du ju alltid byta..

Moget du, det är väl sådana påhopp som ska bort då?

mvh Mr T

940-Finspång
10th February 2005, 00:46
Är väl inget att diskutera är väl bara att skriva namnet så blir alla glada och nöjda...

Mvh

Rodney
10th February 2005, 01:16
kolla min signatur.......

Mr M3
8th March 2005, 19:10
fixat :)