Visa fullständig version : Någon som har tillgång till en stor ugn
Hocky 1st February 2005, 15:52 Hade tänkt att lägga på coating på mitt avgassystem och undrar om det finns någon som har tillgång till en stor ugn. Behöver klara ~300 grader.
Finns säkert flera i stan/närområdet fast jag inte har hittat rätt.
slowpoke 1st February 2005, 16:53 Hade tänkt att lägga på coating på mitt avgassystem och undrar om det finns någon som har tillgång till en stor ugn. Behöver klara ~300 grader.
Finns säkert flera i stan/närområdet fast jag inte har hittat rätt.
Stick in till närmsta pizzeria, de hjälper dig säkert... Annars har de ugnar som klarar av ditt problem enkelt på en keramikfirma halvvägs till Svärtinge, kommer inte ihåg namnet men ligger inte alls långt från Finspångsrakan!
Nalle-74 2nd February 2005, 15:38 Känner du ingen som jabbar på whirlpool?
på avd. 76.00 där så lackar dom med keramisk färg och har jätte ugnar som kan bränna det åxå.
(jag vet, jag har jobbat där med just detta)
Kolven 2nd February 2005, 17:30 Ursäkta men jag kanske borde veta vad "coating" betyder. Vad betyder coating ??????
NIzmO 2nd February 2005, 18:23 Ursäkta men jag kanske borde veta vad "coating" betyder. Vad betyder coating ??????
Här kan du läsa lite om coating http://www.weirdperformance.se/
Kolven 2nd February 2005, 18:52 Här kan du läsa lite om coating http://www.weirdperformance.se/
Ok tack ... ;)
emell 2nd February 2005, 19:05 Känner du ingen som jabbar på whirlpool?
på avd. 76.00 där så lackar dom med keramisk färg och har jätte ugnar som kan bränna det åxå.
(jag vet, jag har jobbat där med just detta)
Hah, jag har oxå jobbat just där (feb-04 - dec -04) !
Jag lackade mina torkare där, blev kanon...
Hocky 3rd February 2005, 00:05 Tack för förslagen. Ska forska vidare och se om det leder nån vart!
sir_ingolf 3rd February 2005, 12:04 Tack för förslagen. Ska forska vidare och se om det leder nån vart!
kolla med pulverlacken på hellmer plåt. dom har en stor lång ugn
Nalle-74 3rd February 2005, 23:23 Hah, jag har oxå jobbat just där (feb-04 - dec -04) !
Jag lackade mina torkare där, blev kanon...
Hmmm... två supra killar som jobbat på just samma ställe... '12'
Jag jobbade mellan -93 till -03
Lite off detta kanske... sorry....
Men jag känner folk som jobbar kvar där om du vill kan jag snacka med dom.
Hocky 4th February 2005, 12:39 Hmmm... två supra killar som jobbat på just samma ställe... '12'
Jag jobbade mellan -93 till -03
Lite off detta kanske... sorry....
Men jag känner folk som jobbar kvar där om du vill kan jag snacka med dom.
Det vore jättebra om du kunde kolla och ev. förmedla en kontakt!
henkablyfot 4th February 2005, 15:53 Jag vill oxå ha! Ska vi sammköpa tjänsten Hocky? '12'
D.Sävström 7th February 2005, 11:55 kolla med pulverlacken på hellmer plåt. dom har en stor lång ugn
den ugnen håller bara ca 200 grader, men räcker det så kan jag ev förmedla kontakter
Hocky 7th February 2005, 13:42 den ugnen håller bara ca 200 grader, men räcker det så kan jag ev förmedla kontakter
Tyvärr så räcker inte den temperaturen, måste upp i 260grader för att det ska bli bra :(
Henka, visst kan du få vara med bara jag får tag i en ugn!
henkablyfot 7th February 2005, 18:05 Henka, visst kan du få vara med bara jag får tag i en ugn!
PRIMA! Jag kanske kan fixa det hela med ugn...
Jag ugn! Du coatingen! OK?! ;)
|