Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Bromsdetaljer Audi.

g_son
25th January 2005, 02:12
Ok nu är det så här va..
jag har ju en audi S4a -92 med dom berömda UFO bromsarna fram.. om ni vet vilka jag pratar om? jag kan fixa bild om det är så.

jag skulle vilja konvertera dom till vanliga skivor istället så jag ringde till dahlhems. dom sa att det inte var några som helst problem att be någon svarva till ett par nya hållare för bromsskivor och till ok fram??? jag ahr inte en blekaste aning om det här kan jag ju säga på en gång.

problemet lyder alltså.
dom skivorna som sitter på bilen just nu är ju lite udda och för att kunna byta så måste jag ha nya hållare för skivor eftersom det inte sitter några alls just nu, plus att jag behöver nya hållare till oken eftersom dom oken jag har nu sitter innifrån skivan istället för utifrån som vanligt.

Finns det någon som har en blekaste om vem som skulle kunna lösa det här åt mig eller åtminstonde har en beskrivning på hur dessa hålare ska se ut??

jag tänkte bygga dom i aluminium.

Tack tack.

g_son
25th January 2005, 02:36
jo förresten..

är det någon som anser sig kunna lösa problemet så har jag absolut inga problem med o komma o visa upp hur det ser ut..
man måste ju kunna få stopp på bilen men ju.. just nu så blir bara fram skivorna väldans överhettade.

AGsTony
29th January 2005, 21:32
jo förresten..

är det någon som anser sig kunna lösa problemet så har jag absolut inga problem med o komma o visa upp hur det ser ut..
man måste ju kunna få stopp på bilen men ju.. just nu så blir bara fram skivorna väldans överhettade.

Från Audi S6 passar det...

MVH...

RS2.....