Moffegrev
21st January 2005, 01:33
Är det någon som har varit eller vet om den där nya bilstyling affären vid polishuset har kommit igång ännu..
|
Visa fullständig version : Ny butik?? Moffegrev 21st January 2005, 01:33 Är det någon som har varit eller vet om den där nya bilstyling affären vid polishuset har kommit igång ännu.. Micke 21st January 2005, 01:37 än så länge e de svart.. fast de kommer de nog forsätta vara :hyper: Moffegrev 21st January 2005, 02:13 jaså jag såg att det var tänt igår och att det satt nån där inne..men jag kan ju ha fel... Visst heter den Underground car style ?? Ricke 21st January 2005, 02:38 jaså jag såg att det var tänt igår och att det satt nån där inne..men jag kan ju ha fel... Visst heter den Underground car style ?? stämmer. ska in dit en sväng o se om dom har nå kul.. Micke 21st January 2005, 03:25 http://zafrkancija.50g.com/Nfs.jpg snott namn?:D NitraM 21st January 2005, 08:18 jag tycker affären är en kul grej, hoppas det går bra för dem, så det inte går åt skogen. tycker också att namnet är lite roligt, för det ligger inte speciellt underground och inte hellr blir det underground när de skyltar som galningar om det. Moffegrev 21st January 2005, 10:54 Hehe håller med dig det ligger inte så underground men det är skoj att någon törs satsa tycker jag..hoppas att det går runt.. nått måste man ju sponsra med..;) :p Patrik-S2 21st January 2005, 11:53 hmmmm har ju bara grejer från race sports o tycker själv inte det verkar så seriöst direkt Auner 21st January 2005, 13:47 Billig och överkomlig styling, alltid nåt. Mr Lightning 21st January 2005, 14:18 Var där och handlade nät till Toyotan idag ! räven 21st January 2005, 15:42 0_0 Ngn som vet om dom har ngn hemsida? RaptorGT 21st January 2005, 16:03 Jag var där igår, grym affär :) men affären är inte så stor. Kim 21st January 2005, 16:11 0_0 Ngn som vet om dom har ngn hemsida? har sökt runt lite på nätet men ja har inte hittat nått iaf 0_0 RaptorGT 21st January 2005, 16:13 Jag tror inte att de har nån sida för tillfället men de kommer fixa tror jag. Micke 21st January 2005, 18:36 nja googlar man så hittar man bara ägaren som gör reklam på diverse forum.. bland annat detta: http://profil.passagen.se/Xtreme-Tuning visse00 21st January 2005, 21:01 Har varit inne o pratat med honom... verkar seriös och att han även har kontakter som monterar t.ex. kjolpaket och liknande... Så att man kan köpa "hela grejen" när man stylar bilen om man inte vill/kan göra det själv! Det kommer in mer och mer sa han men det sa de på den andra butiken med! Realcars sortiment + mera iaf. Moffegrev 21st January 2005, 22:12 Billig och överkomlig styling, alltid nåt. ja det är väl alla människors rätt att handla till överkomliga priser.. alla har ju inte råd att sitta och hämta det värsta från tyskland osv, håller med dig alla har inte så fet plånbok..;) :*( tyvärr så det är perfekt.. Men varför tog det sån tid för någon att starta en sådan affär i stan?? Micke 22nd January 2005, 01:35 ja det är väl alla människors rätt att handla till överkomliga priser.. alla har ju inte råd att sitta och hämta det värsta från tyskland osv, håller med dig alla har inte så fet plånbok..;) :*( tyvärr så det är perfekt.. Men varför tog det sån tid för någon att starta en sådan affär i stan?? Det har funnits? swe style & sound.. handlade för ett par tusen där... dock blev det inbrott och bråk med försäkringsbolaget så affären la ned. Moffegrev 22nd January 2005, 02:36 det är tråkigt...var du en av de som drev den?? jag hade inte hunnit flytta till stan så jag har inte varit där.. men det stället har ju varit igenslaget ett bra tag eller? RaptorGT 22nd January 2005, 19:45 Snackade idag med ägaren av butiken och han sa att de håller på och fixar en hemsida och att de kommer få in mer styling grejer. NexoN 22nd January 2005, 21:18 jag tycker affären är en kul grej, hoppas det går bra för dem, så det inte går åt skogen. tycker också att namnet är lite roligt, för det ligger inte speciellt underground och inte hellr blir det underground när de skyltar som galningar om det. speciellt när det ligger precis brevid polishuset :p carstyle 2nd February 2005, 19:42 Är det någon som har varit eller vet om den där nya bilstyling affären vid polishuset har kommit igång ännu.. Hemsidan är inte färdig än. Men så fort den är i gång så kommer jag att medela er. www.undergroundcarstyle.com Föresten namnet är inte så specielt OK. Men vad gör man när man har försökt att registrera det på 100 andra namn och inte fåt det godkänt... Vad skulle ni göra då? Ta vilket namn som helst! Skit i namnet se på varorna istället!!! Mvh Eddie. carstyle 2nd February 2005, 19:43 Öppet tider: Mån - Fre. 10:00-19:00 Lördag 11:00-15:00 Xazh 21st February 2005, 20:58 Det verkar ju vara underground nu iallafall för jag såg inget att ha därinne.. Förutom mekonomen styling typ. Men man kanske kan beställa elle rnått sånt. Jonas MadMange 21st February 2005, 21:09 Hmm hemsidan fungerar inget vidare i firefox.. vilket skit! EDIT: Testade med Explorern nu och det fungerade bra, men sidan var ingen höjdare. sir_ingolf 21st February 2005, 23:29 sidan saknar innehåll eller får ni upp något när ni klickar på olika bilfabrikat? mr.J 21st February 2005, 23:50 nee ja fick inte heller upp något när ja trycker på bilmärkena Knotan 22nd February 2005, 00:40 hehe.. va inne och tänkte höra om dem kunde ta hem en autogage lambdamätare åt mej men fick i svar: citerar öhh??!! va, ehhhh... nej tror inte det, har nog bara dem där, och peka på en lite hög som stod och skämdes med typ en laddmätare en voltmätare och en ampermeter, Helbra ;) sir_ingolf 22nd February 2005, 00:41 det blir väl förhoppningsvis bättre med tiden NIzmO 22nd February 2005, 03:10 hehe.. va inne och tänkte höra om dem kunde ta hem en autogage lambdamätare åt mej men fick i svar: citerar öhh??!! va, ehhhh... nej tror inte det, har nog bara dem där, och peka på en lite hög som stod och skämdes med typ en laddmätare en voltmätare och en ampermeter, Helbra ;) När jag var inne där så sa han att det inte var nåra problem att ta hem en sån 0_0 Dom har tydligen samma leveratörer som realcar så man kan få autogauge mätare utan realcarmärket och till samma pris, sa dom men efter att jag köpt en oljetrycksmätare så kom jag fram till att jag betalat ca 150:- mer än om jag köpt mätaren på realcar :( EvO-NeNo 22nd February 2005, 13:53 Fan va alla ska klaga o gnälla.... Skärp er nu!! Köp nåt där om ni vill annars får ni beställa nån annan stans ifrån. Att ni orkar skriva o spekulera varenda liten grej som nån gör. WRC- Kricke 22nd February 2005, 14:15 Håller helt klart med; hur orkar man gnälla om allt o alla, tror ni hemsidan är klar ??!! Tror inte jag iaf.... Ge dom en chans !!!!!!! _Borca_ 22nd February 2005, 17:52 Var där igår.. Skulle bara fråga lite småsaker.. Hmm tror jag blev kvar en timme elle nått.. O ett par kronor fattigare.. Men Snacka om trevligt kundbemötande. Alla e inte fullärda när man kommer ut från mamma.. Man måste lära sig :P Micke 22nd February 2005, 18:01 tycker affären ligger tråkigt till... finns de pakering på baksidan lr? _Borca_ 22nd February 2005, 18:05 Ja det gör det.. Men som sagt jävligt tråkigt läge... Aero-Power 22nd February 2005, 20:07 Fan va alla ska klaga o gnälla.... Skärp er nu!! Köp nåt där om ni vill annars får ni beställa nån annan stans ifrån. Att ni orkar skriva o spekulera varenda liten grej som nån gör. Precis! Moffegrev 22nd February 2005, 22:21 Fan va alla ska klaga o gnälla.... Skärp er nu!! Köp nåt där om ni vill annars får ni beställa nån annan stans ifrån. Att ni orkar skriva o spekulera varenda liten grej som nån gör. det är det bästa uttalandet jag har hört...mycket bra.. sir_ingolf 22nd February 2005, 22:40 nån som vet om det går att beställa maskinella saker från staterna via dem ? räven 22nd February 2005, 22:46 det blir väl förhoppningsvis bättre med tiden håller med...man måste låta alla få sin tid.........tror nog att dom oxå kommer att lära sig, alla är barn i början..... :blabla: AGsTony 23rd February 2005, 00:18 §13 - Påhopp - företag. Att skriva att ett företag är skit tolereras inte, oavsett om det är en sponsor till swespy eller inte. Skriv istället en saklig redogörelse för hur du känner dig behandlad, och maila sen till företaget och berätta om ditt inlägg, och välkomna dom att bemöta din kritik eller offentligt be om ursäkt. Det är bra regel o ännu bättre moderatorer här inne... Mycket seriöst grabbar... RS2....... Mikael 23rd February 2005, 09:16 §13 - Påhopp - företag. Att skriva att ett företag är skit tolereras inte, oavsett om det är en sponsor till swespy eller inte. Skriv istället en saklig redogörelse för hur du känner dig behandlad, och maila sen till företaget och berätta om ditt inlägg, och välkomna dom att bemöta din kritik eller offentligt be om ursäkt. Det är bra regel o ännu bättre moderatorer här inne... Mycket seriöst grabbar... RS2....... Håller med.. Tänkte kolla hur pass lång tid det tog för moderatorerna i den här avdelningen för o reagera men inget har hänt än :O Ett tips till alla om ni inte vet det så kan ni klicka på http://www.swespy.com/forum/images/buttons/sv/report.gif För o väcka moderatorerna ordentligt ;) Mvh carstyle 23rd February 2005, 13:32 Tråkigt att folk gillar snacka skit. Här försöker man göra något nytt i stan men folket är ju inte nöjda. Istället för att vara glada att det finns någon som satsar inom den här branschen så snackas det skit. Ni bestämmer själva om ni vill handla hos mig eller inte. Men istället så kan ni komma med förbättringar och idéer om den nu är så illa som ni låter. Hemsidan är inte klar än. Jag kommer att meddela er den dan den blir färdig. Mvh Eddie. mr.J 23rd February 2005, 13:37 jag tycker det är bara att det finns dom som startar sånna här företag så man slipper att beställa från internet.. ska föresten dit på fredag o kolla vad som finns Moffegrev 23rd February 2005, 14:57 det finns alltid gnällspikar som inte vågar göra nått sånt själva som i viss mån är avundsjuka på det...jag har varit där och tycker att han är mycket trevlig och hjälpsam så.. jag delar inte eran uppfattning. hondapower 23rd February 2005, 14:59 som många sagt så är det kul att det är nån som vågar starta en såda här form av butik,ja har själv nästan varit en av dom tills ja forskade och kollade av marknaden och intresset i Norrköping och kring liggande och då tyvär insåg att man inte skulle kunna leva på det direkt.plus att man tyvär även behöver hålla ett lite större lager av visnings produkter i.o.m att en kund innom denna genre gärna handlar med ögonen. men det som Audi_RS2 skrev är väldigt bra,men som många säkert märkt det senaste året så innehåller swespys hemsida här VÄLDIGT mycket gnäll och bullshit från folk om andra företag m,m.. en liten förhoppning från min sida när det gäller Eddy och underground carstyle är att han skulle försöka att hitta icke representerade märken i sverige från tex tyskland mfl. just för att man får en liten egen nich då med ett specielt varu märke som ingen annan har. :D . men tyvär så är det lite små knepigt att få ett leverans avtal med firmor nere i tyskland som kan hålla rimliga leverans tider. men ja vill endå ge ett LYCKA TILL till honom och hans butik och tyckte att hans bemötande i butiken va jätte trevligt när ja va där och handlade. top gear 23rd February 2005, 22:28 hahah ja jävlar va folk kan klaga......tror inte nån är tvingad att handla där :P Själv var jag nere o köpte backspeglar till mustangen, blir kanon :D Som sagt, trevligt bemötande fick man, inget att klaga på. Fortsätt så Eddie!! RaptorGT 24th February 2005, 19:27 Hej Carstyle har besökt din affär några gånger, jag tycker att den är mycket bra :) Jag undrar om du säljer vita sidoblinkers till golf 3. Micke 1st March 2005, 17:35 vad finns det till min 850 då? _Borca_ 1st March 2005, 18:40 vad finns det till min 850 då? Dom har solfilm :P Det e väll dax snart?? Ska hämta mina baklysen i morrn... Hoppas de kommit :P Trevlig kille det där :P Micke 2nd March 2005, 03:05 Dom har solfilm :P Det e väll dax snart?? Ska hämta mina baklysen i morrn... Hoppas de kommit :P Trevlig kille det där :P haha och ja har inget jobb sedan nyår... *suck* hondapower 2nd March 2005, 11:05 VARFÖR provar ingen med att lyfta tel och ringa till underground car style och ställa alla frågor om vad som finns och inte finns ISTÄLLET för att fråga det här i??? går deffenetivt snabbare och är betydligt bättre också! Micke 2nd March 2005, 11:59 VARFÖR provar ingen med att lyfta tel och ringa till underground car style och ställa alla frågor om vad som finns och inte finns ISTÄLLET för att fråga det här i??? går deffenetivt snabbare och är betydligt bättre också! lättare kan jag nog inte hålla med om att det är... att fråga här tycker jag va de mest smidiga.. sen får snubben svara när han får tid.. slipper strässa stackarn när det är nyöppnat och han kanske inte vet allt han har.. :) hondapower 3rd March 2005, 22:25 lättare kan jag nog inte hålla med om att det är... att fråga här tycker jag va de mest smidiga.. sen får snubben svara när han får tid.. slipper strässa stackarn när det är nyöppnat och han kanske inte vet allt han har.. :)jo att det kanske är bättre att frågahär så han får tid på sig att koll avad han har lr inte har kan ja hålla med om kan va bättre!!men VARFÖR sitta och fråga butiksägaren om VAD han kanske har m,m i en tråd somhandlar om vad folk tycker och vet om den nya butiken?? är nog betydligt bättre att starta en NY tråd där ALLA kan fråga sådana saker istället för att han samtidigt ska behöva gå igenom 4sid med allt ifrån bra butik-skit butik-vad han har och inte har.. meningen r ju som det sagts så ofta förr att en tråd inte ska balla ur med saker som inte direkt har med tråden att göra!! Micke 4th March 2005, 17:15 jo att det kanske är bättre att frågahär så han får tid på sig att koll avad han har lr inte har kan ja hålla med om kan va bättre!!men VARFÖR sitta och fråga butiksägaren om VAD han kanske har m,m i en tråd somhandlar om vad folk tycker och vet om den nya butiken?? är nog betydligt bättre att starta en NY tråd där ALLA kan fråga sådana saker istället för att han samtidigt ska behöva gå igenom 4sid med allt ifrån bra butik-skit butik-vad han har och inte har.. meningen r ju som det sagts så ofta förr att en tråd inte ska balla ur med saker som inte direkt har med tråden att göra!! anledningen att jag frågade var att det har gjorts förr med goda resultat :) om han inte har tid att svara på frågor så ska man inte ha en affär. skönt iaf att du har tid att klaga. vore dött här annars. :) vi får hoppas han får igång hemsidan så du slipper få ont av mina frågor. puss hondapower 5th March 2005, 16:39 anledningen att jag frågade var att det har gjorts förr med goda resultat :) om han inte har tid att svara på frågor så ska man inte ha en affär. skönt iaf att du har tid att klaga. vore dött här annars. :) vi får hoppas han får igång hemsidan så du slipper få ont av mina frågor. puss allså vad fan är ditt jävla problem?? tycker du ska sluta va så JÄVLA spydig och cool! annars kan saker gå knas! eftersom du så jävla gärna villveta vad han har och inte har och inte kan behaga dig att starta en ny tråd för det så gör jag det så du och andra kan få svar i den och så underlättar vi det även för Eddi i.o.m att hans hemsida inte kommit igång ännu!!!! Micke 5th March 2005, 16:48 allså vad fan är ditt jävla problem?? tycker du ska sluta va så JÄVLA spydig och cool! annars kan saker gå knas! eftersom du så jävla gärna villveta vad han har och inte har och inte kan behaga dig att starta en ny tråd för det så gör jag det så du och andra kan få svar i den och så underlättar vi det även för Eddi i.o.m att hans hemsida inte kommit igång ännu!!!! Ojjj du låter arg.. Lugna ned dig nu ett par grader.. :duh: Jag är grymt cool ska du veta... tufft invandrarslang du kör med föresten.. använd gärna min invandrarslangslista jag gjort på: www.burken.biz Klart "jävlar" jag vill veta om han har nått smaskens till min bil. :) Ne ryck upp dig nu lille vän inte vill jag att du ska sitta här o störa dig på mig! Finns nog med arga personer redan! Tommy^_ 5th March 2005, 17:00 allså vad fan är ditt jävla problem?? tycker du ska sluta va så JÄVLA spydig och cool! annars kan saker gå knas! eftersom du så jävla gärna villveta vad han har och inte har och inte kan behaga dig att starta en ny tråd för det så gör jag det så du och andra kan få svar i den och så underlättar vi det även för Eddi i.o.m att hans hemsida inte kommit igång ännu!!!! Seriöst alltså.. du har atitydproblem eller nått 0_0 Kan även påminna om mensvärk Mikael 5th March 2005, 18:09 Undrar varför den här tråden vart låst? |