Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : S: Telia 8000

Radeon
19th January 2005, 17:44
Tjenare flyttar nu 1mars till en ny lägenhet i stan och får dår BBB.
Tänkte därför skänka mitt Telia 8000 abbonemang. 600kr kostar flytten och den står jag för.. sen är de bara abbonemangs avgiften kvar att betala i 2½ månad.. sen är bindningstiden slut och då kan ni göra som ni vill med grejerna..
Tips om ni vill ha adsl fast vill slippa 18månaders bindningstid.

/MVH Oskar

MadMange
19th January 2005, 20:57
Tjenare flyttar nu 1mars till en ny lägenhet i stan och får dår BBB.
Tänkte därför skänka mitt Telia 8000 abbonemang. 600kr kostar flytten och den står jag för.. sen är de bara abbonemangs avgiften kvar att betala i 2½ månad.. sen är bindningstiden slut och då kan ni göra som ni vill med grejerna..
Tips om ni vill ha adsl fast vill slippa 18månaders bindningstid.

/MVH Oskar

Fan det låter intressant.. ska själv flytta fast då i från BBB anslutning till sunkigt ADSL den 1mars, kan man köra 24mb/s med det modemet? eller är det något speciellt skit man ska ha?

Radeon
19th January 2005, 21:08
Fan det låter intressant.. ska själv flytta fast då i från BBB anslutning till sunkigt ADSL den 1mars, kan man köra 24mb/s med det modemet? eller är det något speciellt skit man ska ha?

de ska funka med de här modemet jag har oxå som jag fattat de som.. skulle skaffat 24mb men eftersom jag hade en känsla av att jag skulle sket jag i de.. det sköna är ju att du slipper bindningstiden.. bara 2 månader lixom..

modemet som medföljer är ett zyxel prestige 600 series..
om du är intresserad bara höra av dig.

Mail Oskar.Hertz@Telia.com

bonus är ju oxå att de ploppar igång direkt behöver inte vänta 2 veckor på att de ska börja funka lr nått sånt.

och absolut inga kostnader.. bara vanliga månadsavgiften :)

Aero-Power
19th January 2005, 22:07

Det e samma modem till 24mbit som till 8mbit.

Mvh

Radeon
19th January 2005, 22:11

Mvh

ja titt på fan :) då är de bara skynda och fynda.. 1 mars måste jag bli av med skiten senast.. annars kastar jag allt åt helvetet.

GRATIS ÄR GOTT!! :D

MadMange
19th January 2005, 22:24
ja titt på fan :) då är de bara skynda och fynda.. 1 mars måste jag bli av med skiten senast.. annars kastar jag allt åt helvetet.

GRATIS ÄR GOTT!! :D

kanoners.. ska bara kolla upp lite skit först så hör jag av mig lite längre fram..
du kan ju skicka ett PM med ditt tele så kan jag höra av mig.

Lunkn
20th January 2005, 17:38

Mvh

Inte det jag har.. rätt många adsl modem är UPP TILL 8mbit.. Sen om man ska beställa 24 måste man köpa nytt.

Men det du har radeon klarar upp till 24 mbit..

Radeon
20th January 2005, 17:53
Inte det jag har.. rätt många adsl modem är UPP TILL 8mbit.. Sen om man ska beställa 24 måste man köpa nytt.

skönt o höra skönt o höra.. då kan de iaf va lite mer intressant då :D

om de blir så att jag inte blir av med de.. kanske nån är sugen på att köpa ett modem lite billigt ? :P så blir jag iaf av med de..

Aero-Power
20th January 2005, 19:13

Jo men nu menad vi ju det modemet som är till Telia 8000 och Telia 24Mbit ;)

Radeon
26th January 2005, 23:50
verkade inte finnas nått intresse längre så blir väll o slänga grejerna på hyllan :P

Banx
27th January 2005, 01:51
Det tråkiga med 24megabit ADSL likaså 8megabit (ADSL) är att det är bara 24/8megabit HEM, inte upp. En megabit i upload är inte för roligt :(

(jag flyttar antagligen ifrån mitt 10/10 fiber snart :( till sunkit 24/1 ADSL)