saabpelle
4th January 2005, 01:56
ja rubriken säger allt + att jag undrar en grej till... Gas är väl det bästa budget märket man kan köpa... eller?
För liksom ja skulle ju gärna köpa dyrare och bättre prylar men min plånbok tillåter det inte...
tack på förhand!
/pelle
ake
4th January 2005, 05:55
gas är faktiskt inte lika dåligt som folk säger. att det är ett lågbudget märke...slutstegen är klart prisvärda...ska du ha dom till basarna så bryggkopplar du dom 300 watt till varje bas.slutstegen är att om du ska driva finare framsystem skulle jag nog välja ett klass typ a steg till detta...men som du vill ha till basarna så räcker det steget till med råge...sedan är det ju som alltid hur mycket krut man vill ha i basarna.....det enda viktiga är att basarna får rätt låda till dom och plus i vilken typ av bil du ska montera det i...är det en halvkombi eller helkombi så ska det vara en typ av låda är det en täckt bil en annan låda så gå och få lådspecifikationer för dina basar just till din bil hos brl om du inte har fått några av dom .det har du rätt till .så ös på bara............
saabpelle
4th January 2005, 18:37
okej! man tackar för informationen!