Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Första träffen i Nyköping -05

Smurfen
30th December 2004, 00:40
hallojsan alla biltokar..
Det sägs ju att man skall vara ute i god tid..
den första träffen som drar igång i nyköping kommer att gå av stapeln den 7maj med lite olika intressanta saker..
hoppas bara på lika bra uppslutning som i år..
Mer info dyker upp på

www.nos.makes.it

/Smurfen

outlaw
30th December 2004, 04:14
jaha ska vi äta korv eller vadå? lite info skulle va på sin plats vad som skulle häda, kolla på bilar och snacka skit eller race osv;)

Smurfen
30th December 2004, 08:36
jaha ska vi äta korv eller vadå? lite info skulle va på sin plats vad som skulle häda, kolla på bilar och snacka skit eller race osv;)

Om du tror det så är det aldeles rätt.. Visst är det kul.. att inte veta..

Anledningen att jag skrev så är för att då behöver inte ni planera nått samtidigt som det brukar bli annars.. O mer info kommer när jag fått svar från alla som skall ställa upp..

men lite info så kommer det att finnas rallybilar på plats..
racehojar och lite stuntkörning..
utställning av div bilar..
m.m...

tid o plats kommer att dyka upp närmre eventet..

soultaqer
30th December 2004, 14:50
tycker det är kul att folk börjar planera tidigt jag (: gj

Smurfen
30th December 2004, 14:55
tycker det är kul att folk börjar planera tidigt jag (: gj

Om mer folk vore som dig..

soultaqer
31st December 2004, 00:23
hehe tack (: tittade in lite på era bilder och så, hittade en vit s40 med tribaler som jag tyckte såg helt okej ut o gav mig lite ideer till min s40, är det någon du känner smurfen som man kan få prata lite med och få lite tips?

Smurfen
31st December 2004, 03:10
Han heter marcus Fredriksson.. vet inte om han är reggad i vårat forum.. men får väl se till att han läsert detta och på ett eller annat sätt tar kontakt med dig.. Om han har lust det vill säga.. Men han brukar vara trevlig..

Auner
31st December 2004, 12:44
Verkar skoj! Uppdatera oss gärna mer när ni kommer med mer info så behöver man inte surfa in på sidan titt som tätt när man ändå hänger här.. :)

Kalas att ni redan har planer som sagt!

soultaqer
31st December 2004, 12:50
smurfen okej låter bra o hoppas med att han tar det, han har lyckats med sitt bygge d:

petri
31st December 2004, 13:26
smurfen okej låter bra o hoppas med att han tar det, han har lyckats med sitt bygge d:

Han har väl inte gjort så mycket på bilen, förutom dekalerna?
Bilen är ju från Norrköping, såg ut precis som den gör nu förutom dekalerna.
Fråga M.G här på forumet, han känner förra ägaren.

Mvh

Smurfen
31st December 2004, 17:11

Mvh

Inte alls va.. bytt lyktor.. Hela kjolpaketet.. m.m.. o han har rivit ner hela bilen nu i vinter oxå..

soultaqer
1st January 2005, 19:32

Mvh

behöver väl inte göra för mycket för att få ett lyckat bygge? är väl bättre om man kan göra mindre och få det bättre? iaf jag gillar om man inte övergör en bil..

top gear
4th January 2005, 11:57
Låter ju trevligt, alltid bra i Nyköping, men jag hoppas verkligen att alla nyköpingsbor kommer till 1.a maj tåget här i stan :D

Smurfen
4th January 2005, 14:22
Låter ju trevligt, alltid bra i Nyköping, men jag hoppas verkligen att alla nyköpingsbor kommer till 1.a maj tåget här i stan :D

Hur är det sagt.. Kommer ni köra ett europa tåg iår eller... Själv har jag varit nere de sista 6åren eller å nått sånt o kollat..

Smurfen
1st March 2005, 20:06
Den 7:e maj drar det hela igång.. Ni som var på våran träff förra året minns ju hur det var..
Vi drar igång kl 18,30..
Platsen är vid Autosound i nyköping.. (gamla kero bil AB)
Blir bilutställning med fina priser
Så vill du ställa ut bilen är du välkommen att maila mig innan den 30/4-05
märk mailet anmälan 7:e maj -05
på plats kommer det finnas lite skoj att titta på och kanske få prova..
Kör lugnt till och ifrån platsen..
Vill ni bidra med nått som ni tycker andra borde se.. typ kan ni köra rcbilar eller så.. tveka inte på att kontakta mig...
För senaste infon kolla på www.nos.makes.it eller kontakta mig..

/Smurfen

JohanRocker
24th March 2005, 10:01
nu e det träff i norrrköping samma dag..o det e lite synd...alltså.. men vi var först...

strixan
30th March 2005, 23:16
tycker folket skall dra till köping den 8 maj ist....för det är mer öss där.

top gear
31st March 2005, 09:08
hur blir det nu då, e ju jävla dumt att träffarna ska behöva krocka.....

Evo TME
31st March 2005, 13:57
Hur det blir med vad? Vår träff är den 7 maj i norrköping och ändras ej!

hondapower
31st March 2005, 14:25
som Snigel sa,Norrköpings träff blir/är ingen tids ändring på,dock så är Norrköpings på dagen och eftermiddagen och Nyköpings börjar senare på eftermiddagen/början på kvällen.

så jag personligen förstår inte vad folk har probem med?!

man går på den träff man själv vill och känner för.

Mikael
31st March 2005, 14:35
så jag personligen förstår inte vad folk har probem med?!

Så här är det sammanfattningsvis:

Nyköpings träffen börjar kl. 18,30
Norrköpings träffen börjar kl. 13,00
Norrköpingsträffen slutar: ???

Enligt vad man kan läsa vad ni har skrivit så har ja sett:

det finns gott om tid till å hinna till Nyköping senare.

Och på frågan hur länge Norrköpingsträfen ska pågå så skrev du:

Patrik och jag har tänkt oss fram till 18:00,men om intresset och besöks antalet blir VÄLDIGT stort så kanske man skjuter lite på det.

O då kan ja säga att det kör ihop sig lite med tanke på vad ja har förstått så är det väl prisutdelningar o grejer i slutet..... + att det tar ju ett tag o ta sig till Nyköping efteråt....

Kolven
31st March 2005, 17:52
+ att det tar ju ett tag o ta sig till Nyköping efteråt....

Beror väl på vilken hastighet man åker i ;)

Joi
31st March 2005, 18:23
Beror väl på vilken hastighet man åker i ;)

Tar väl fortfarande ett tag att åka dit även om du åker i 200+ km/h?
0_0

Smurfen
31st March 2005, 18:40
Det enda som är trisst är ju att om man tänkt att ställa ut bilen i norrköping hinner man inte det i nyköping.. men annars hinner man med våran träff iallafall.. man kanske vill vara med på nattens prövningar annars.. host host.. eller vad vet jag..

top gear
1st April 2005, 10:02
Men KANON juh!! från en träff till en annan. Mitt förslag blir således: Karavan från Norrk. träffen till Nyköpings träffen. :D

POWER
1st April 2005, 11:36
Vi som var med i Nyköping förra året med 645Ci kommer förhoppningsvis dyka upp med en ngt roligare bil, dock av samma märke. Återkommer så fort jag vet regnummer och anmäler oss.
Köp en egen bil och kör slut på istället för att låna andras och glida med :O

top gear
1st April 2005, 12:32
Köp en egen bil och kör slut på istället för att låna andras och glida med :O

Ligger ngt i det :P

Men låt inte den klassika svenska avundsjukan ge sig till känna, är väl roligt att grabbarna har en "cool" bil att glida i ;););)

hondapower
1st April 2005, 14:39
Pris utdelningen kommer att hållas runt 17 tiden i norrköping,men reservation för ev ändringar.

så ni som vill hinna med att ställa ut på båda träffarna har även den möjligheten.

POWER
1st April 2005, 16:35
Ligger ngt i det :P

Men låt inte den klassika svenska avundsjukan ge sig till känna, är väl roligt att grabbarna har en "cool" bil att glida i ;););)Hehehehehe jo om det ändå vore deras :evil:

JohanRocker
15th April 2005, 00:52
Blir nog bra med allt hoppas vi ses

yrrej
15th April 2005, 00:58
det som levin prata om med caravann tillnyköping låter som en bra ide..ja e på om ja hinner få ihop bilen tills dess...// JerrY

Auner
15th April 2005, 09:54
Samma här, åker gärna en sväng dit.

top gear
15th April 2005, 12:18
Låter bra, antar att vi kan styra upp det hela på Norrk. träffen, vore roligt om det blir en samlad karavan till Nyköping. ( ser ju mäktigt ut om vi kommer i samlad trupp :D)

Auner
15th April 2005, 12:23
Mmm :)... Bara inte folk kör i 170km/h eller nåt, tycker det är störigt när karavaner urartar och folk vill visa sig på styva linan.. Men som sagt, vore skoj med karavan.

top gear
15th April 2005, 14:14
Jo det som är det värsta, meningen med en karavan är ju att det ska vara ett tåg, inte nån jävla spridd ström av bilar. högst en meter mellan varje bil på E4 ;)

WRC- Kricke
15th April 2005, 15:41
E helt klart med på karavan, som sagt mäktigt om det kommer en j-a massa bilar o glider på rad!!!

Zliten
15th April 2005, 16:04
är det fint väder åker jag till nyköping, väldigt roligt med karavan isf.

top gear
18th April 2005, 10:33
Låter som att vi spikar en karavan då :D

mr.J
18th April 2005, 20:47
jo det skulle vara skojj att åka i en karavan till nyköping men sen återstår det ju att se hur många som kan hålla samma hastighet hela vägen? tycker dom flesta karavaner slutar med att det dyker upp en bil då o då..-

top gear
18th April 2005, 23:04
man kan juh inte göra så mkt mer än att själv föregå med gott ex. o försöka hålla ihop karavanen. vill folk sen gasa ifrån karavanen så e det juh upp till dem

WRC- Kricke
20th April 2005, 11:59
Låter som att vi spikar en karavan då :D

Klappat o Klart !!!

206:an kommer förhoppningsvis supran o 200sx oxå !!

Auner
20th April 2005, 13:30
Nice :D

Lunkn
20th April 2005, 13:38
Låter nice ja e på om de blir karavan!. Tar med mej videokameran o dokumenterar karavanen ;)

s40v
20th April 2005, 13:55
jag hänger med

Viggen-Finspång
20th April 2005, 23:19
Jag är på i karavanen!

Oxygen
5th May 2005, 17:56
Jag är på i karavanen!

Samma här!

Banx
5th May 2005, 20:35
Jag å Lurix hakar på med en varsin 850!

the_dude
8th May 2005, 00:35
Mycket folk blev det, både i karavanen och på själva träffen, tog lite bilder men har tydligen inte tillåtelse att posta dem här... :duh:

NiKeMaN
8th May 2005, 00:42
Japp, mycket folk i karavanen. Det var kul :) Nyköpingsträffen var lyckad tycker jag. Massor med feta bilar och grym stämmning!! Norrköpingsgänget har ju lite att arbeta med...

Viggen-Finspång
8th May 2005, 00:59
Klockrent idag!
Helkul kväll som jag hoppas det blir fler av!

Radeon
8th May 2005, 01:00
Japp, mycket folk i karavanen. Det var kul :) Nyköpingsträffen var lyckad tycker jag. Massor med feta bilar och grym stämmning!! Norrköpingsgänget har ju lite att arbeta med...

jag samordna sig. finns MÅNGA feta bilar. och mycket olika bilar märken byggen etc. men vi kan tydligen inte få ihop nån förening för det här.. undra varför.
:*(

Smurfen
8th May 2005, 02:31
ja tackar för att ni kom..
Blev ju faktiskt en lyckad kväll till slut fast vädret inte var med oss...
Folk tjatade om att vi skall ha en träff i slutet av sommaren.. Vi får se...