Visa fullständig version : Kolla in här NU!!
Mikael 29th November 2004, 21:49 Seriöst alltså..
Det är ju ingen mening med att ni startar med en projekttråd här inne o bara länkar till ett annat forum...
Ta er tid o lägg upp bilder här o skriv info om bilen som tex: hur den såg ut när ni köpte den, hur den ser ut nu o vad ni ska göra med den..
Annars så kan ni ju lika gärna skriva er projektlänk som ni har på ett annat forum i signaturen istället..
Mvh
Maximilian 29th November 2004, 22:25 Håller med, det är lite trist att gå in på en annan sida faktiskt.. Eller länka till en hemsida och sen skriva "sidan uppdaterad" i projekttråden...
Är ju inte så svårt att bara kopiera allt man skrivit i en annan projekttråd heller då dom flesta forumen fungerar likadant =)
Mikael 29th November 2004, 22:35 jaa. är det så roligare o lägga ner sin energi på o starta en projekttråd nån annanstans o bara länka här inne så kan det lika gärna va.........
Mikael 30th November 2004, 20:11 Säg till mig när ni som har fått era trådar raderade o vill ändra eran Projekttråd med bilder o text mm så låser ja upp den igen...
Mvh
_Borca_ 1st December 2004, 18:18 till :duh:
Mikael 1st December 2004, 18:25 till :duh:
Om du vill ha den upplåst så kan du komma med en trevligare ton nästa gång..
_Borca_ 1st December 2004, 18:45 Varför inte förvarna i stället för o bara låsa.. ??
Letade faktiskt inte efter min tråd utan jag kolla den här först.. Kul o veta att när man äntligen satt sig ner o skaffat sig nog med bildmatriell för o lägga ner lite energi HÄR på forumet o sen upptäcka att tråden e borta.. Motiverande NEJ.
Mikael 1st December 2004, 19:04 Varför inte förvarna i stället för o bara låsa.. ??
Letade faktiskt inte efter min tråd utan jag kolla den här först.. Kul o veta att när man äntligen satt sig ner o skaffat sig nog med bildmatriell för o lägga ner lite energi HÄR på forumet o sen upptäcka att tråden e borta.. Motiverande NEJ.
om du kollar när ja skrev första inlägget så va det den 29:e.... o du har efter det loggat in 9 ggr så du borde väl ha uppmärksammat den här tråden innan eller hur? Ja låste din tråd i går o har sett att du har varit inloggad efter det oxå..
Ska ja låsa upp din tråd eller inte?
Varför skulle du helt plötsligt lägga ner energi på din projekttråd just nu om du nu inte har läst den här tråden innan?
_Borca_ 1st December 2004, 19:17 Kanske just därför att jag inte har tänkt på det och att jag inte haft tid innan..
Skit samma då för fan..
Lägga ner energi på o kolla upp hur många ggr man har loggat in herre gud!
Släng tråden åt helvete då så jag slipper irritera mig på sånt skit.
Kul o veta att när man äntligen satt sig ner o skaffat sig nog med bildmatriell för o lägga ner lite energi HÄR på forumet o sen upptäcka att tråden e borta..
Mikael 1st December 2004, 19:37 Kanske just därför att jag inte har tänkt på det och att jag inte haft tid innan..
Skit samma då för fan..
Lägga ner energi på o kolla upp hur många ggr man har loggat in herre gud!
Släng tråden åt helvete då så jag slipper irritera mig på sånt skit.
Ja gissade bara men det verkade ju stämma.. Men ok... Ja kastar den..
Knotan 1st April 2005, 00:26 hmm.. jag har försökt lägga upp projekttråd vid två tillfällen, men båda gångerna har jag fått nerslag pga att det är begränsat hur många bilder som får anändas, och när jag har backat för å ta bort en bild eller två har skiten redan försvunnit och då har jag lessnat och skitit i det istället... letade som hastigast efter nån info om hur många bilder som får användas men hitta inget
MadMange 1st April 2005, 00:46 hmm.. jag har försökt lägga upp projekttråd vid två tillfällen, men båda gångerna har jag fått nerslag pga att det är begränsat hur många bilder som får anändas, och när jag har backat för å ta bort en bild eller två har skiten redan försvunnit och då har jag lessnat och skitit i det istället... letade som hastigast efter nån info om hur många bilder som får användas men hitta inget
Håller med, borde inte vara någon "limit" på hur många bilder man kan länka upp, jag skulle iaf uppdatera oftare om inte denna begränsning fanns.
razer 1st April 2005, 01:06 Eftersom det är hela forumet (alla underforum) och även signaturer som påverkas har begränsningen varit fyra bilder per inlägg (eller signatur).
Nu ökade jag till 10st, det är inte lätt att veta om det är problem om man inte får reda på det!
Knotan 1st April 2005, 02:33 Eftersom det är hela forumet (alla underforum) och även signaturer som påverkas har begränsningen varit fyra bilder per inlägg (eller signatur).
Nu ökade jag till 10st, det är inte lätt att veta om det är problem om man inte får reda på det!
ok.. passsade på att uppdatera min tråd direkt.... ;)
RS13-Finspång 11th August 2005, 02:54 ja kan inte lägga in bilder här dom försvinner bara så ja måste länka.. OM ni vet varför blir ja glad. För ja vet inte vad ja gör för fel. kör med [ IMG ] sakerna klistarar in bild länken och IMG saken igen och med ett / föra tt avsluta.
sir_ingolf 11th August 2005, 07:59 "" bildlänk på internet ""
RS13-Finspång 11th August 2005, 10:14 mm har precis gjort så men bilden fastnar kasnke 3 min sen e den borta
|