Visa fullständig version : [Bilder] - första snön - sladd + avåkande
Rodney 18th November 2004, 02:53 Va ute o knallade ett varv med tjejen nu när det snöade lite och passade på o ta lite bilder, här är några av dom..........
Först så sladdar vi lite....
http://www.swespy.com/rodney/1.jpg
Sen så glömmer vi att bromsa / kör för fort / har för dåliga däck / vet inte hur man gör....osv...
http://www.swespy.com/rodney/2.jpg
Den här tyckte jag blev lite trevlig...
http://www.swespy.com/rodney/3.jpg
Skriv gärna vad ni tycker om bilderna. ( tagna på frihand och utan blixt )
*Nikon D70
*iso 800
*kalla händer
Tommy^_ 18th November 2004, 04:38 Hur många varv höll ni när ni va ute o knalla då ? ;)och jag anar en 240 på sissta bilden :) Trevliga bilder blev det iallafall.
Auner 18th November 2004, 07:36 Haha, soeta!
"Sen så glömmer vi att bromsa / kör för fort / har för dåliga däck / vet inte hur man gör....osv..."
Lika bra att ha alla ursäkter på en gång ;) ?
Snyggt :D
NitraM 18th November 2004, 07:50 snyggt jobbat.
trevligt med lite bilder.
Kim 18th November 2004, 08:26 trevligt med bilder! vill gärna se fler trådar med sånt!
outlaw 18th November 2004, 10:47 sjysta pics, du skulle varit med igår när bror var ute och testade halkan med impresan;)
Mvh
Rodney 18th November 2004, 10:57 sjysta pics, du skulle varit med igår när bror var ute och testade halkan med impresan;)
Mvh
Men nu va jag inte det så ni får ringa nästa gång.... Skulle va kul med kort på en bil som vet hur man driver.
razer 18th November 2004, 13:12 Henke, snygga bilder, som vanligt! :)
pucknick 18th November 2004, 18:49 [QUOTE=xenomoRph]Haha, soeta!
"Sen så glömmer vi att bromsa / kör för fort / har för dåliga däck / vet inte hur man gör....osv..."
helt slut sommardäck både fram å bak...inte jag som körde.... men en kompis.........mvh..
Joi 18th November 2004, 19:09 På första bilden ser det ju inte ut som ni kör. Kan lika gärna ha ställt bilen sådär :D
NitraM 18th November 2004, 20:16 är inte det rondellen utanför polishuset? :P
ser ut som så.
även där du är inne och kelar med stolpen. upp mot kungsgatan!
pucknick 19th November 2004, 20:46 och så tittade han även vad det var för idiot som fotade honom....
Thomaz 19th November 2004, 23:34 rodny va du ute en sväng på himpan också ? tyckte jag såg den bilen på bilderna där... :)
outlaw 20th November 2004, 07:15 och så tittade han även vad det var för idiot som fotade honom....
smart att kalla en för idiot när man kör med sommardäck på snö, sladdar och inte klarar av det och dessutom blev det med på bild...... jo det var rodney som var idiot eller hur var det nu'74'
pucknick 22nd November 2004, 09:53 jo klart han klarade av det....... men han vände sig om och titta vad det var för nått som fotade honom......jo då kanske e idiotiskt å köra på sommardäck.. men det skiter ju jag i ... inte min bil!---mvh nicke
ErikR 3rd December 2004, 23:46 Haha, soeta!
Lika bra att ha alla ursäkter på en gång ;) ?
Snyggt :D
Snacka skit går ju alltid! Japsåkare lr? kul o se en volvo gå brett iaf!
outlaw 4th December 2004, 00:18 Snacka skit går ju alltid! Japsåkare lr? kul o se en volvo gå brett iaf!
helt onödigt inlägg!!!
han hade sagt likadant om det vore en japs, så börja inte ett märkes-krig!!!
visse00 4th December 2004, 01:01 Tråden handlade ju om att ngn tog kort på vinterlandskap och bilar med häng... inte "gissa märket på bilen och säg vad du tycker om det"...
Tycker att det är fint med snö och framförallt roligt!
Tack för mig :D
Auner 4th December 2004, 18:45 Snacka skit går ju alltid! Japsåkare lr? kul o se en volvo gå brett iaf!
Hehe, var absolut inte menat som något elakt, utan snarare en kommentar till att det är bra att ha lite självdistans :D
felicia6 25th January 2005, 01:29 och så tittade han även vad det var för idiot som fotade honom....
härlig attityd där..
g_son 25th January 2005, 10:49 YES DÅ!! hela mantorp är fullt med snö.. kan det vara så pass att norrköpingarna har snö me?? kan man förvänta sig bilder kanske?? hehe. kanske till o med någon film *ler*? jag ska i alla fall försöka få till en och annan film snarast..
Ricke 25th January 2005, 13:42 På första bilden ser det ju inte ut som ni kör. Kan lika gärna ha ställt bilen sådär :D
spelar stor roll? =)
Kim 25th January 2005, 16:25 YES DÅ!! hela mantorp är fullt med snö.. kan det vara så pass att norrköpingarna har snö me?? kan man förvänta sig bilder kanske?? hehe. kanske till o med någon film *ler*? jag ska i alla fall försöka få till en och annan film snarast..
klart vi har snö! de snöar lite nu. Hittils har vi fått ihop typ 6 mm!
räven 25th January 2005, 21:18 klart vi har snö! de snöar lite nu. Hittils har vi fått ihop typ 6 mm!
Hehehe........vi har ju nästan 1 dec här ute i Östra Ryd ,kul med lite bilder.....vi var i Link moffegrev o ja men där har dom ingen snö att prata om....men på vägen dit gick det brett :evil:
Kolven 25th January 2005, 23:00 Snö ute nu ...
Moffegrev 26th January 2005, 02:00 Hehehe........vi har ju nästan 1 dec här ute i Östra Ryd ,kul med lite bilder.....vi var i Link moffegrev o ja men där har dom ingen snö att prata om....men på vägen dit gick det brett :evil:
nja det gick kanske brett för en del men inte för mig.. :*( men men...kan snart den där bilen med så då blir det åka av..
ska se vad man kan göra med den där ventilknackande forden..haha...
Jag vill se fler sådana bilder det är skön style det ju...dra ihop lite folk o kör vet ja o nån filmar...
det är alltid skoj det..;)
tackar för mig..Mattias
g_son 26th January 2005, 03:07 det är fasen svårt o leka loss en 4wd ordentligt alltså.. men skoj är det när man försöker.
|