Google

Web swespy.com

Visa fullständig version : Ford Mustang Gt 5.0 -95

Sidor : 1 [2]

NitraM
7th December 2005, 20:30
Måsvingsdörrar är ju schyst :)

ja det kan jag hålla med om, men det är skillnad på måsvingsdörrar och lambo dörrar ;)

Lunkn
7th December 2005, 20:37
Köra utan dörrar e rätt fränt också ;).. Naa inget sånt på en jänkare va? // mvh

Pianoman
7th December 2005, 20:48
På en Hondamazdatoyotanissan? Ja. Musse? Nej...

NitraM
7th December 2005, 21:57
På en Hondamazdatoyotanissan? Ja. Musse? Nej...

som jag sa först. så tycker jag inte om lambo dörrar eller the fast & the furious, need for speed underground styling överhuvudtaget.
allt är för mycket, och för mycket är inte alls bra. ska va cleant.

hondapower
8th December 2005, 21:22
tycker inte du ska sätta dit lambo dörrar av 2 anledningar.

1.
nästan alla dessa gångjärns kit/satser passar som en polisman på en bordell.dvs:förjävligt.
man blir i 9,8 fall av 10 jävligt missnöjd på kvaliten och passformen m,m m,m m,m.
2.
tycker personligen inte att lambo dörrar hör hemma på en musse bil.

varför inte kanske snegla lite åt det härliga cleana stuket med lite eget nytänkande influerat?

Auner
8th December 2005, 21:55
Jo. Typ, på med något kjolpaket som inte är extremt (extremt som typ laugh-at-rice.com) och som följer bilens former. Ett par mörka gunmetal-fälgar istället för krom, kanske några lite annorlunda dekaler och inte tribaler, kanske lite kolfiber :) ?

emell
8th December 2005, 22:18
suicide doors! Inte sååå vanligt =)

Tommy^_
9th December 2005, 01:31
suicide doors! Inte sååå vanligt =)
Sant, och snyggt är det oxå MEN passar bara på 4dörrars och inte alla bilar. Tycker jag iaf :)

Du ska köra Koenigsegg-dörrar de är grymma och jag har inte sett någon annan bil ha det ennu :)
(Om ni inte vet hur de öppnar sig)
http://video.google.com/videoplay?docid=-7016898738854371657&q

g_son
9th December 2005, 02:19
eller så kan man kika här hehe..

http://www.koenigsegg.se/images/index.asp

dom där dörrarna är brutal snygga..

top gear
21st February 2006, 11:07
Ja då var det dags för lite update!!!

Filat på en hel massa olika dekorer, men nu kommit fram till att det blir ett ngt mer cleant stuk till detta år.

Tack vare min nya sponsor Sericomex som är åteförsäljare av folier av alla slag. Blir det nu till att klä in motorhuv, tak, bagagelucka och delar av sidorna i svart taxifolie. Syftet är att istället för att lackera klär man in hela karossdelar i en mkt stark och relativt tjock vinyl. Övergången mellan den svartavinylen och bilens orginalfärg mörkgrön kommer det bli en 15mm guldstripe. När väl det är på får man sen se om det blir ngn mer sorts stripning av sidorna.

Insidan av bilen kommer oxå den få sig en omgång, med nya lackerade paneler och eventuellt oxå en omklädning av stolarna och ombyggnadtion av baslådan. Som sedan oxå den kommer kläs in i än så länge inte bestämt matrial.

Ja allt för nu, blir till att visa lite bilder så fort första fasen är klar.

Tack till David på Sericomex!
www.sericomex.se